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市場調査レポート
商品コード
1358194
中国自動車アフターマーケットの戦略分析Strategic Analysis of the Automotive Aftermarket in China |
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中国自動車アフターマーケットの戦略分析 |
出版日: 2023年09月21日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 65 Pages
納期: 即日から翌営業日
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電気自動車の独立したアフターマーケット ワークショップがデュアル ブランドの存在感と EV OEM との協力的なタッチポイントで 4S ワークショップを変革
この調査サービスは、中国本土を中心とした中国の自動車アフターマーケットの概要を提供しています。
成長促進要因、成長阻害要因、アフターマーケット規制、アフターマーケット動向、VIO概要、新車・中古車販売、年齢層別VIO内訳、部品タイプ別自動車部品収益内訳、主要部品サプライヤー、流通チャネルなど、自動車アフターマーケットのビジネススナップショットをカバーしています。調査期間は2022-2030年で、予測は2023年から開始します。
自動車産業の川上として、自動車部品は完成車組立の一部です。自動車部品は、サービス、メンテナンス、修理活動を促進・発展させる自動車アフターマーケットにおいて重要です。
世界経済、都市化、インフラ建設、技術進歩の影響を考慮すると、中国のVIOの数は増加し続けています。アフターマーケットにおける自動車部品・コンポーネントの需要は拡大しており、その要求も高まっています。アフターマーケットの発展は、中国の自動車産業の持続可能な発展を支える重要な基準となると思われます。
Electric Vehicle Independent Aftermarket Workshops Disrupt 4S Workshops with a Dual-brand Presence and Collaborative Touchpoints with EV OEMs
This research service provides an overview of the automotive aftermarket in China, focusing on the mainland.
The study covers the business snapshots of the automotive aftermarket, including growth drivers, growth restraints, aftermarket regulations, aftermarket trends, VIO overview, new and used vehicle sales, VIO breakdown by age group, automotive parts revenue breakdown by parts type, leading parts suppliers, and distribution channels. The study period is 2022-2030, with forecasts beginning in 2023.
As the upstream of the automotive industry, automotive parts are part of the complete vehicle assembly. Automotive parts are important in the automotive aftermarket, which promotes and develops service, maintenance, and repair activities.
Considering the impact of the global economy, urbanization, infrastructure construction, and technological advancement, the number of VIOs in China continues to increase. The demand for automotive parts and components in the aftermarket is expanding, and the requirements are growing. The development of aftermarkets will be an important criterion to support the sustainable development of China's automotive industry.