表紙:Frost Radar:不正検知と防止(Know Your Customer)、2023年
市場調査レポート
商品コード
1296951

Frost Radar:不正検知と防止(Know Your Customer)、2023年

Frost Radar: Fraud Detection and Prevention (Know Your Customer), 2023

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 15 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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Frost Radar:不正検知と防止(Know Your Customer)、2023年
出版日: 2023年06月12日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

企業を行動に駆り立てるベンチマーキング・システム- 新たな取引の流れと成長パイプラインを促進するイノベーション

サイバーセキュリティの方程式において、消費者は大規模かつ極めて脆弱な要素です。COVID-19の大流行中、この分野で最も重要な進展の1つは、企業がデジタル変革への取り組みを加速させたことであったが、多くの企業は適切なセキュリティ・プロトコルを導入し、新たな脆弱性が出現するたびにシステムにパッチを当て続けることに苦慮していました。製品やサービスが意図したターゲット市場に確実に届くようにすることが第一の目的であるため、セキュリティ問題はさらに深刻化しました。多くの消費者は、安全なオンライン行動のためのベストプラクティスを知らず、悪質業者はあらゆる機会にこれを悪用します。

盗まれたID、アカウントの乗っ取り、不正広告、不正取引、マネーロンダリングは、パンデミックの始まり以来エスカレートしている問題の一部に過ぎないです。不正検知・防止ベンダーはリスクを注意深く監視し、リソースが限られているにもかかわらず、企業が対応の一部を自動化できるようなソリューションを開発しています。

Know-your-customerおよびKnow-your-user機能は、正当なユーザーを検証・認証します。このFrost Radarでは、Know-your-customer分野の主要企業を調査しています。フロスト&サリバンは、業界内の多数の企業を分析しています。フロスト&サリバンは、業界内の数多くの企業を分析し、その中からリーダーシップやその他の卓越性に基づいてさらなる分析を行う企業を選び、10項目の「成長」と「革新」の基準でベンチマークを行い、フロストレーダーにおけるその企業の位置を明らかにします。この公開会社では、Frost Radarに掲載された各企業の競合プロファイルを示し、各企業の強みと、その強みに最も適したビジネスチャンスを考察しています。

目次

フロストレーダー(TM):不正検知と防止(Know Your Customer)、2023年、Frost Radar(TM)

  • 不正検知と防止(顧客を知る)2023年

不正検知と防止(顧客を知る)

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Product Code: PEAC-74

A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation that Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines

Consumers are a large and extremely vulnerable component of the cybersecurity equation. One of the most significant developments in this area during the COVID-19 pandemic was that enterprises accelerated their digital transformation efforts, although many struggled to put in place adequate security protocols and continue to patch their systems as new vulnerabilities emerge. The primary aim to ensure that products and services reach their intended target market only enhanced security issues. Many consumers are unaware of best practices for secure online behavior, and bad actors exploit this at every opportunity.

Stolen identities, account takeovers, malvertising, fraudulent transactions, and money laundering are only some of the problems that have escalated since the start of the pandemic. Fraud detection and prevention vendors are monitoring the risks closely and developing solutions that will help enterprises automate some part of their response despite limited resources.

Know-your-customer and know-your-user capabilities verify and authenticate legitimate users. This Frost Radar explores leading companies in the know-your-customer space. Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.

Table of Contents

Frost Radar™: Fraud Detection and Prevention (Know Your Customer), 2023, Frost Radar™

  • Fraud Detection and Prevention (Know Your Customer) 2023

Fraud Detection and Prevention (Know Your Customer)