表紙:北米のクラス1~3の交換用フィルターアフターマーケット
市場調査レポート
商品コード
1277024

北米のクラス1~3の交換用フィルターアフターマーケット

Class 1-3 Replacement Filters Aftermarket in North America

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 77 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
北米のクラス1~3の交換用フィルターアフターマーケット
出版日: 2023年04月26日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 77 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、北米のクラス1~3の交換用フィルターアフターマーケットについて調査し、市場の概要とともに、2029年までの予測、戦略的インペラティブ、成長の機会などを提供しています。

目次

戦略的インペラティブ

  • 成長がますます困難になるのはなぜか
  • 戦略的インペラティブ
  • クラス1~3の交換フィルターアフターマーケット業界に対する上位3つの戦略的インペラティブの影響
  • 成長の機会が成長パイプラインエンジンを加速させる

成長の機会分析

  • 範囲/市場概要
  • 調査手法
  • この研究で答えられる重要な疑問
  • セグメンテーション/定義
  • 主な競合/ブランド
  • 成長指標
  • 成長の促進要因
  • 成長の抑制要因
  • フィルターコンポーネントのアフターマーケットに対するCASEの影響
  • 予測の推定
  • 収益と出荷台数の予測
  • 製品別収益シェア予測
  • 製品別の台数見通し
  • 価格傾向
  • 流通チャネルの分割
  • 市場シェア
  • 代替率の推移
  • 競合環境
  • 主な所見

成長の機会分析- エアフィルター

成長の機会分析- オイルフィルター

成長の機会分析- 燃料フィルター

成長の機会分析- キャビンフィルター

サプライヤー/ブランドのスナップショット

  • 流通ブランド分析
  • サプライヤー/ブランドのスナップショット
  • サプライヤー/ブランドのスナップショット分析

成長の機会領域

  • 成長の機会1-新製品開発
  • 成長の機会2-オンライン販売チャネル
  • 成長の機会スリープライス競争力と運航会社との直接取引

結論

次のステップ

目次
Product Code: K830-41

Sustained Demand Will Drive Automotive Replacement Filter Revenue to $3.48 Billion in the Next 7 Years

This study covers the replacement filters aftermarket for passenger cars and light commercial vehicles across North America in terms of volume (million units) and value ($ million). The objective is to discuss unit shipments, revenue, manufacturer-level prices (MLPs), distribution channels, and market share. The study period is 2019 to 2029 with forecasts beginning in 2023. The class 1-3 vehicle filter types are segmented as air, oil, fuel, and cabin filters.

This report covers the following:

  • Forecast for unit shipments and revenue from replacement filters
  • Revenue share by distribution channel
  • Overview of competition, including market share of primary players
  • Trends in MLP
  • Growth opportunities for industry participants

Critical questions the research answers include the following:

  • What will be the unit shipment of the total replacement demand for each filter type?
  • What will be the total replacement demand in revenue for each filter type?
  • What is the price at the manufacturer level for each filter type? How do pricing trends change in the next 5-7 years?
  • What is the distribution structure of each filter type? Which channels will dominate, and which channels will gain or lose market share?
  • What is the market share of major participants in the North American replacement filters aftermarket for each filter type?

The research concludes with a discussion of three major growth opportunities in the North American replacement filters aftermarket and offers actionable insights for market participants.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Class 1-3 Replacement Filters Aftermarket Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Opportunity Analysis

  • Scope/Market Overview
  • Research Methodology
  • Crucial Questions This Study Will Answer
  • Segmentation/Definitions
  • Key Competitors/Brands
  • Growth Metrics
  • Growth Drivers
  • Growth Restraints
  • CASE Impact on the Filter Components Aftermarket
  • Forecast Estimations
  • Revenue and Unit Shipment Forecast
  • Revenue Share Forecast by Product
  • Unit Forecast by Product
  • Pricing Trend
  • Distribution Channel Split
  • Market Share
  • Replacement Rate Trend
  • Competitive Environment
  • Primary Findings

Growth Opportunity Analysis-Air Filters

  • Growth Metrics
  • Revenue and Unit Shipment Forecast
  • MLP Trend
  • Share of Primary Players
  • Distribution Channel Split

Growth Opportunity Analysis-Oil Filters

  • Growth Metrics
  • Revenue and Unit Shipment Forecast
  • MLP Trend
  • Share of Primary Players
  • Distribution Channel Split

Growth Opportunity Analysis-Fuel Filters

  • Growth Metrics
  • Revenue and Unit Shipment Forecast
  • MLP Trend
  • Share of Primary Players
  • Distribution Channel Split

Growth Opportunity Analysis-Cabin Filters

  • Growth Metrics
  • Revenue and Unit Shipment Forecast
  • MLP Trend
  • Share of Primary Players
  • Distribution Channel Split

Supplier/Brand Snapshot

  • Distribution Brand Analysis
  • Supplier/Brand Snapshot
  • Supplier/Brand Snapshot-Analysis

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1-New Product Development
  • Growth Opportunity 2-Online Sales Channel
  • Growth Opportunity 3-Price Competitiveness and Direct Business with Fleet Operators

The Last Word

  • 3 Big Predictions

Next Steps

  • Your Next Steps
  • Why Frost, Why Now?
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer