市場調査レポート
商品コード
1152289
アジア太平洋地域のモバイル広告市場:成長機会Asia-Pacific Mobile Advertising Growth Opportunities |
アジア太平洋地域のモバイル広告市場:成長機会 |
出版日: 2022年10月26日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 即日から翌営業日
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インターネット普及率の上昇とスマートフォンのユビキタス化は、アジア太平洋地域におけるモバイル広告の成長に寄与しています。広告主、メディア企業、パブリッシャーが従来のテレビコマーシャルやデスクトップから離れたオーディエンスを追いかけ、この地域のモバイル広告サービスは急成長しています。
当レポートでは、アジア太平洋地域のモバイル広告市場について調査し、アプリ内広告、モバイルWeb広告、モバイル動画広告に焦点を当て、成長機会分析や競合分析などを提供しています。
Hyper-personalization of Advertising and Autonomous Ad Network for Transformational Growth
The rising Internet penetration and ubiquity of smartphones will contribute to the growth of mobile advertising in Asia-Pacific. Mobile advertising services in the region are growing rapidly, as advertisers, media companies, and publishers follow audiences away from traditional TV commercials and desktops.
The increased use of next-generation analytics solutions supported by artificial intelligence/machine learning (AI/ML) allows service providers to track user behavior across mobile devices and rich media platforms. The combination of data collection and analytics helps providers understand consumers' preferences and create valuable targeting that will be useful for advertisers.
The study evaluates the mobile advertising industry in Asia-Pacific, focusing on in-app, mobile web, and mobile video advertising. The research identifies key market participants in the mobile advertising ecosystem and analyzes their competitive positions in the market. Geographic scope includes China, India, Singapore, and the rest of Asia-Pacific.
The base year is 2021, and the forecast period is from 2022 to 2026, with a breakdown by segment type and country.