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市場調査レポート
商品コード
1308002

ハンドツールの米国市場

US Hand Tools

出版日: | 発行: Freedonia Group | ページ情報: 英文 232 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.90円
ハンドツールの米国市場
出版日: 2023年06月27日
発行: Freedonia Group
ページ情報: 英文 232 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、米国のハンドツール市場について調査分析し、製品と市場ごとの需要データや、主要企業の市場シェアの分析などを提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 短期分析

  • 経済予測
  • 建設産業の短期の見通し
  • ハンドツール産業に対する影響

第3章 概要

  • 調査範囲
  • 過去の動向
  • 需給
  • 貿易収支
  • 関税
  • 輸入
  • 輸出
  • 米国の生産の見通し
  • 製品の概要
  • 市場の概要
  • 価格設定パターン

第4章 ハンドサービスツール

  • 範囲
  • 需給
  • 需要の概要
  • 輸入
  • 輸出
  • 出荷
  • サプライヤーとブランド
  • 需要:タイプ別
  • 自動車専用ツール
  • レンチ
  • ペンチ
  • ドライバー
  • ハンマー
  • その他のハンドサービスツール(大槌、ピック、大木槌、クランプ、釘抜き、コーキングガン)

第5章 刃物

  • 範囲
  • 需給
  • 需要:タイプ別
  • 塗装・石工用ツール
  • ノミ
  • 斧、手斧

第6章 ハンドソー

  • 範囲と製品の説明
  • 需給
  • サプライヤー

第7章 その他のハンドツール、部品、アタッチメント

  • その他のハンドツール
  • 範囲
  • 需給
  • 需要:タイプ別
  • 精密測定ツール
  • マルチツール
  • その他のすべてのハンドツール
  • 部品、アタッチメント

第8章 プロフェッショナル市場

  • 市場の範囲
  • 需要:市場部門別
  • 建設
  • 自動車アフターマーケット
  • 産業、その他のプロフェッショナルサービス
  • 需要:タイプ別

第9章 消費者市場

  • 市場の範囲
  • 需要:ツールタイプ別
  • ハンドツール所有率
  • 消費者の購入に影響を与える要因
  • 女性は従来よりもハンドツールを使用している
  • オンラインリソースによって促進されるDIY倫理
  • DIY/DIFMの動向
  • 消費者の購買動向
  • ハンドツール購入の主な理由
  • 誰がハンドツールを購入するか
  • 消費者はどこで買いものをするか
  • 消費者の購入決定に影響を与えるものは何か
  • 消費者がもっとも重視するアドバイス源は何か
  • 消費者はどの機能または特性をもっとも重視するか

第10章 流通チャネル

  • 売上:流通チャネル別
  • ホームセンター
  • 直販、販売業者
  • 金物店
  • eコマース
  • マスマーケター

第11章 産業構造

  • 主な調査結果と産業構成
  • 市場シェア
  • 競合戦略
  • 製造工場の所在地
  • マーケティング戦略
  • プライベートブランド
  • 合併と買収
  • 産業参入企業リスト

第12章 付録

目次
Product Code: FG18022523

US demand for hand tools is projected to increase less than one percent per year to $6.8 billion in 2022. While gains will be limited following the strong growth seen in 2021 and strong price gains in 2022, the market will be supported by continued gains in construction, manufacturers' shipments, and new household formation.

This report covers hand tool product demand by product, market, and distribution channel. Data are given in dollar value.

Hand tool product categories encompass:

hand service tools (specialized automotive tools such as airbag deployment tools, distributor clamp wrenches, lug wrenches, manual and hydraulic automobile jacks, muffler chisels, and seal replacers; wrenches; pliers; screwdrivers; hammers; and other hand service tools such as sledges, picks, mauls, nail pullers, clamps, caulking guns, and miscellaneous carpentry tools)

edge tools (paint and masonry tools such as glasscutters, patching knives, putty knives, scrapers, spackling knives, taping knives, utility knives, and wallpaper strippers; chisels and gouges; and axes, adzes, and hatchets)

hand saws

other hand tools such as augers, files, levels, measuring tapes, multitools, planers, professional staplers, rasps, and tampers

parts and attachments such as replacement handles for hand tools, repair pieces for hand tools, replacement nosepieces and jaws for hand tools, saw blades, and screwdriver bit sets

The markets for power tools are:

Professional (construction, automotive aftermarket, and industrial and other professional)

Consumer

The distribution channels covered in the study are:

Home centers

Direct sales and distributors

Hardware stores

E-commerce

Mass marketers

Scope of the Report

This report covers the scope, size, and growth of the US hand tool market including key trends in product and market segmentation. Historical data are provided for 2012, 2017, and 2022 with forecasts for 2027 and 2032, with year by year historical market volatility also addressed. Annual data from 2019-2026 is also presented. Data are provided in dollar value. Consumer survey data is presented. Also included is an analysis of the industry key players and their market shares.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Short Term Analysis

Economic Forecast

Short Term Construction Industry Outlook

Impact on the Hand Tool Industry

3. Overview

Study Scope

Historical Trends

Supply & Demand

Trade Balance

Tariffs

Imports

Exports

US Production Outlook

Products Overview

Markets Overview

Pricing Patterns

4. Hand Service Tools

Scope

Supply & Demand

Demand Overview

Imports

Exports

Shipments

Suppliers & Brands

Demand by Type

Specialized Automotive Tools

Scope

Supply & Demand

Trade

Suppliers

Wrenches

Product Description

Demand by Type & Market

Supply & Demand

©2023 The Freedonia Group. All rights reserved.

Table of Contents (continued)

Suppliers

Pliers

Product Description

Demand by Type & Market

Supply & Demand

Suppliers

Screwdrivers

Product Description

Supply & Demand

Trade

Suppliers

Hammers

Product Description

Demand by Type & Market

Supply & Demand

Suppliers

Other Hand Service Tools (Sledges, Picks, Mauls, Clamps, Nail Pullers, Caulking Guns)

Scope

Demand by Type & Market

Supply & Demand

Suppliers

5. Edge Tools

Scope

Supply & Demand

Demand by Type

Paint & Masonry Tools

Product Description

Supply & Demand

Suppliers

Chisels

Product Description

Supply & Demand

Suppliers

Axes, Adzes, & Hatchets

Product Description

Supply & Demand

Suppliers

6. Hand Saws

Scope & Product Description

©2023 The Freedonia Group. All rights reserved.

Table of Contents (continued)

Supply & Demand

Suppliers

7. Other Hand Tools, Parts, & Attachments

Other Hand Tools

Scope

Supply & Demand

Demand by Type

Precision Measuring Tools

Multitools

All Other Hand Tools

Parts & Attachments

8. Professional Markets

Market Scope

Demand by Market Sector

Construction

Automotive Aftermarket

Industrial & Other Professional Services

Demand by Type

9. Consumer Markets

Market Scope

Demand by Tool Type

Hand Tool Ownership Rates

Factors Impacting Consumer Purchasing

Women Are Using Hand Tools More Than Ever

DIY Ethic Spurred by Online Resources

DIY/DIFM Trends

Consumer Purchasing Trends

Primary Reasons for Hand Tool Purchases

Who Buys Hand Tools?

Where Do Consumers Shop?

What Influences Consumer Purchase Decisions?

What Sources of Advice Do Consumers Value Most?

Which Features or Characteristics Do Consumers Value Most?

10. Distribution Channels

Sales by Distribution Channel

Home Centers

Direct Sales & Distributors

©2023 The Freedonia Group. All rights reserved.

Table of Contents (continued)

Hardware Stores

E-Commerce

Mass Marketers

11. Industry Structure

Key Findings & Industry Composition

Market Share

Competitive Strategies

Location of Manufacturing Plants

Marketing Strategies

Private Labels

Mergers & Acquisitions

List of Industry Participants

12. Appendix

Report Details

Definitions

Abbreviations

Freedonia Methodology

Study-Specific Methodology

Sources

Associations & Agencies

Related Studies & Reports

Macroeconomic Assumptions

Economic Environment

Demographic Trends

Construction Expenditures

Residential Building Improvements & Repairs

Commercial Building Improvements & Repairs

Housing Completions

Motor Vehicle Industry Overview

Manufacturers' Shipments

Consumer Spending