デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1795130

中国の家電製品市場

Consumer Electronics in China


出版日
ページ情報
英文 89 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.34円
中国の家電製品市場
出版日: 2025年08月11日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 89 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

2025年、中国における家電製品の小売販売台数は、消費者行動と市場力学を再形成する重要な要因に牽引され、増加を続けました。所得水準が上昇し、ライフスタイルが進化するにつれて、家電製品に対する消費者の需要はより多様で洗練されたものとなっています。中国の消費者はもはや基本的な機能性だけを重視するのではなく、知性、利便性、革新性、ブランド価値をより重視するようになっています。

Euromonitor Internationalの中国の家電製品市場レポートは、家庭内、ポータブル、車載用家電製品市場の規模や形について、全国レベルでの包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主な要因(新製品開発、流通、価格問題など)を戦略的に分析しています。予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品対象製品:コンピュータおよび周辺機器、車載エンターテインメント、家庭内家電、ポータブル家電

データ範囲:市場規模(実績および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

このレポートを購入する理由

  • 家電市場の詳細な把握
  • 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定
  • 競合環境、市場の主要参入企業、主要ブランドを理解
  • 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価

Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において50年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、ベンガルール、サンパウロ、ソウル、香港、デュッセルドルフ、メキシコシティにオフィスを構え、100カ国にアナリストネットワークを持つ同社は、独自の能力と多様な市場を理解し、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発しています。

目次

目次と表の一覧

エグゼクティブサマリー

  • 2025年の家電製品:全体像
  • 2025年の主要動向
  • 競合情勢
  • チャネル開発
  • 家電製品市場の今後はどうなるのか

市場データ

免責事項

情報源

中国のコンピューターと周辺機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • 政府の景気刺激策がコンピューターと周辺機器の成長を促進
  • 主要ブランドであるLenovoとHuaweiは売上を伸ばしたが、Honorに追い抜かれた
  • 優位性にもかかわらず、小売eコマースは2025年に最も強い売上成長が見込まれる

展望と機会

  • 成長は、継続的な経済開発と消費パターンの変化により推進される
  • AIと新しい製造技術の統合が期待される
  • 2025年のHuaweiの重要な開発は予測期間に影響を与えると予想される

カテゴリーデータ

中国の車載エンターテイメント

主なデータ結果

2025年の発展

  • モバイル機器の普及によりすべてのカテゴリーが減少するが、車載ナビゲーションが最も打撃を受ける
  • Flyaudio Corpは売上減少にもかかわらず首位を維持
  • 小売eコマースはシェア成長を維持しているが、実際の売上高は依然として減少している

展望と機会

  • 統合システムによる継続的な減少
  • AI搭載の車載エンターテイメントシステムの成長は今後も続くと予想される
  • 業界間の連携がますます重要になる

カテゴリーデータ

中国のホームオーディオとフィルム

主なデータ結果

2025年の発展

  • ホームシアターとスピーカーシステムだけが、他のデバイスとの競合別衰退傾向に逆らうことができる
  • Philipsは、先進的なAIノイズ低減アルゴリズムのおかげもあって、リードを維持
  • 3Dインタラクティブツールを活用した小売eコマースが主要チャネルとなる

展望と機会

  • 消費者が音楽やビデオにアクセスし楽しむ方法の変化により、売上は継続的に減少する
  • 予測期間における企業の機会と課題
  • ユーザーエクスペリエンスの向上と消費者のニーズへの対応が最も重要になる

カテゴリーデータ

中国のホームビデオ

主なデータ結果

2025年の発展

  • 2025年のホームビデオの減少率はいくつかの要因により制限される
  • 高品質の製品と先進技術を提供する青島海信電機は、リードを広げている
  • 小売eコマースは利便性とプロモーションによりシェア成長を維持

展望と機会

  • OLEDテレビなどの高品質な家庭用ビデオ製品への継続的な移行
  • 生産効率の向上は今後も継続される予定
  • AR/VRによる視聴体験の向上と消費者の持続可能性への要求への対応

カテゴリーデータ

中国の画像機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • デジタルカメラは減少傾向にあるが、短編動画プラットフォームがデジタルビデオカメラの成長を牽引
  • 技術的に高度な製品を継続的に発売することで、キヤノンはリーダーシップを維持
  • 競争力のある価格など多くの利点を提供し、小売eコマースは主要な流通チャネルとなる

展望と機会

  • スマートフォンは今後も画像機器の販売を脅かし続ける
  • 製品の差別化と技術の向上が見られる
  • 高級デジタルビデオカメラが成長機会を提供

カテゴリーデータ

中国のポータブルプレーヤー

主なデータ結果

2025年の発展

  • 消費者はスマートワイヤレススピーカーへの関心を失い、大幅な減少を引き起こしている
  • Xiaomiは戦略的な価格設定とMi Homeエコシステムの統合によりポータブルプレーヤーのリードを拡大
  • 小売eコマースは流通を支配し続けている

展望と機会

  • 全般的にCAGRはマイナスだが、ワイヤレススピーカーの売上減少が主な要因となる見込み
  • 最適化とパーソナライゼーションは今後重要になる
  • より没入感がありインタラクティブな体験の出現が予想される

カテゴリーデータ

中国の携帯電話

主なデータ結果

2025年の発展

  • 消費者がフィーチャーフォンから切り替え、カテゴリー内でアップグレードするにつれて、スマートフォンの成長が見られます。
  • HuaweiはHarmonyOS NEXTの発売と折りたたみ式端末の強さで再びリードを獲得
  • 参入企業がプロセスを調整するにつれて、小売eコマースの優位性が高まっている

展望と機会

  • 補助金と技術の進歩により継続的な成長が期待される
  • AI機能は、消費者がスマートフォンをアップグレードする主な動機となる
  • スマートエコシステムの統合が加速すると予想される

カテゴリーデータ

中国のウェアラブル電子機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • スマートウェアラブルは、より健康的なライフスタイルと技術の進歩により成長を牽引
  • HuaweiとXiaomiはトップの地位を維持しているもの、小規模な参入企業の成長はより強まっている
  • 迅速な配送とライブストリーミングは小売eコマースの継続的な成長に貢献

展望と機会

  • ターゲット市場の拡大と技術の向上に伴い、継続的な成長
  • 人口統計的セグメンテーションは成長機会をもたらす可能性が高め
  • 強化された健康指標とライフスタイルの統合

カテゴリーデータ

中国のワイヤレスヘッドホン

主なデータ結果

2025年の発展

  • TWSイヤホンは、入手しやすさと技術革新により成長を続けている
  • 高度な細分化にもかかわらず、XiaomiとHuaweiはトップの地位を維持
  • PinduoduoやDouyinなどの新興オンラインプラットフォームは好調に推移

展望と機会

  • 複数のヘッドフォンを所有する消費者が増えるにつれ、売上は引き続き増加する見込み
  • OWSとシナリオ固有のイノベーションの台頭とともに、売上は引き続き増加する見込み
  • プレミアムセグメントとバジェットセグメントの両方に成長機会

カテゴリーデータ

目次
Product Code: CECN

In 2025, retail volume sales of consumer electronics in China continued to rise, driven by significant factors that reshaped consumer behaviour and market dynamics. As income levels increased and lifestyles evolved, consumer demand for consumer electronics became more diverse and sophisticated. Chinese consumers were no longer solely focused on basic functionality; instead, they placed a greater emphasis on intelligence, convenience, innovation, and brand value. This demand for consumption upgra...

Euromonitor International's Consumer Electronics in China report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Computers and Peripherals, In-Car Entertainment, In-Home Consumer Electronics, Portable Consumer Electronics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Electronics market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Consumer electronics in 2025: The big picture
  • 2025 key trends
  • Competitive landscape
  • Channel developments
  • What next for consumer electronics?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 2 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 3 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 4 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 7 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 8 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 9 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 10 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

COMPUTERS AND PERIPHERALS IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Government stimulus measures drive growth for computers and peripherals
  • The leading Lenovo and Huawei brands see sales growth, but are outperformed by Honor
  • Despite its dominance, retail e-commerce sees the strongest sales growth in 2025

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Growth will be driven by ongoing economic development and evolving consumption patterns
  • The integration of AI and new manufacturing techniques expected
  • Important development by Huawei in 2025 set to have an impact in the forecast period

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2020-2025
  • Table 13 Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2020-2025
  • Table 14 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 15 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 16 Sales of Computers by Category: Business Volume 2020-2025
  • Table 17 Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2020-2025
  • Table 18 Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2020-2025
  • Table 19 Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2020-2025
  • Table 20 NBO Company Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2021-2025
  • Table 21 LBN Brand Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2022-2025
  • Table 22 Distribution of Computers and Peripherals by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 23 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2025-2030
  • Table 24 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2025-2030
  • Table 25 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 26 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 27 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume 2025-2030
  • Table 28 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2025-2030
  • Table 29 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2025-2030
  • Table 30 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2025-2030

IN-CAR ENTERTAINMENT IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • All categories decline due to popularity of mobile devices, but in-car navigation suffers the most
  • Flyaudio Corp maintains its lead despite falling sales
  • Retail e-commerce maintains share growth, but still sees an actual sales decline

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued decline due to integrated systems
  • Growth in AI-powered in-car entertainment systems expected to continue
  • Cross-industry collaboration will be increasingly important

CATEGORY DATA

  • Table 31 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2020-2025
  • Table 32 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2020-2025
  • Table 33 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 34 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 35 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2025
  • Table 36 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2022-2025
  • Table 37 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 38 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2025-2030
  • Table 39 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2025-2030
  • Table 40 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 41 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME AUDIO AND CINEMA IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Only home cinema and speaker systems is able to buck the declining trend resulting from competition from other devices
  • Philips maintains its lead, in part due to advanced AI noise reduction algorithms
  • Retail e-commerce becomes the dominant channel, utilising 3D interactive tools

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Changes in the way consumers access and enjoy music and videos will drive a continued sales decline
  • Opportunities and challenges for companies in the forecast period
  • Enhancing the user experience and meeting consumers' needs will be paramount

CATEGORY DATA

  • Table 42 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2020-2025
  • Table 43 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2020-2025
  • Table 44 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 45 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 46 NBO Company Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2021-2025
  • Table 47 LBN Brand Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2022-2025
  • Table 48 Distribution of Home Audio and Cinema by Channel: % Volume 2021-2025
  • Table 49 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2025-2030
  • Table 50 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2025-2030
  • Table 51 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 52 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME VIDEO IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Several factors limit the rate of decline for home video in 2025
  • Offering quality products and advanced technology, Qingdao Hisense Electric extends its lead
  • Retail e-commerce maintains share growth due to convenience and promotions

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • A continued move towards higher quality home video products such as OLED TVs
  • Enhancements to production efficiency set to continue
  • Improving the viewing experience through AR/VR, and meeting consumers' sustainability demands

CATEGORY DATA

  • Table 53 Sales of Home Video by Category: Volume 2020-2025
  • Table 54 Sales of Home Video by Category: Value 2020-2025
  • Table 55 Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 56 Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 57 Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2020-2025
  • Table 58 NBO Company Shares of Home Video: % Volume 2021-2025
  • Table 59 LBN Brand Shares of Home Video: % Volume 2022-2025
  • Table 60 Distribution of Home Video by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 61 Forecast Sales of Home Video by Category: Volume 2025-2030
  • Table 62 Forecast Sales of Home Video by Category: Value 2025-2030
  • Table 63 Forecast Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 64 Forecast Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 65 Forecast Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2025-2030

IMAGING DEVICES IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • While digital cameras maintains its declining trend, short video platforms drive growth for digital camcorders
  • The continual launch of technologically advanced products maintains Canon's leadership
  • Offering many benefits, including competitive prices, retail e-commerce becomes the leading distribution channel

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smartphones will continue to threaten sales of imaging devices
  • Product differentiation and technological upgrading likely to be seen
  • High-end digital camcorders set to offer growth opportunities

CATEGORY DATA

  • Table 66 Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2020-2025
  • Table 67 Sales of Imaging Devices by Category: Value 2020-2025
  • Table 68 Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 69 Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 70 NBO Company Shares of Imaging Devices: % Volume 2021-2025
  • Table 71 LBN Brand Shares of Imaging Devices: % Volume 2022-2025
  • Table 72 Distribution of Imaging Devices by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 73 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2025-2030
  • Table 74 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Value 2025-2030
  • Table 75 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 76 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2025-2030

PORTABLE PLAYERS IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Consumers lose interest in smart wireless speakers, driving significant decline
  • Xiaomi extends its lead in portable players with strategic pricing and the integration of its Mi Home ecosystem
  • Retail e-commerce continues to dominate distribution

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Negative CAGRs across the board, but falling sales of wireless speakers set to be the major factor
  • Optimisation and personalisation set to be significant moving forward
  • The anticipated rise of more immersive and interactive experiences

CATEGORY DATA

  • Table 77 Sales of Portable Players by Category: Volume 2020-2025
  • Table 78 Sales of Portable Players by Category: Value 2020-2025
  • Table 79 Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 80 Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 81 NBO Company Shares of Portable Players: % Volume 2021-2025
  • Table 82 LBN Brand Shares of Portable Players: % Volume 2022-2025
  • Table 83 Distribution of Portable Players by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 84 Forecast Sales of Portable Players by Category: Volume 2025-2030
  • Table 85 Forecast Sales of Portable Players by Category: Value 2025-2030
  • Table 86 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 87 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2025-2030

MOBILE PHONES IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Growth for smartphones as consumers switch from feature phones and upgrade within the category
  • Huawei regains its lead with launch of HarmonyOS NEXT and strength in foldables
  • Increasing dominance of retail e-commerce as players adjust their processes

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued growth anticipated due to subsidies and technological advancements
  • AI capabilities will serve as a primary motivator for consumers to upgrade their smartphones
  • Accelerated integration of smart ecosystems expected

CATEGORY DATA

  • Table 88 Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 89 Sales of Mobile Phones by Category: Value 2020-2025
  • Table 90 Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 91 Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 92 Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2022-2025
  • Table 93 NBO Company Shares of Mobile Phones: % Volume 2021-2025
  • Table 94 LBN Brand Shares of Mobile Phones: % Volume 2022-2025
  • Table 95 Distribution of Mobile Phones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 96 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 97 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Value 2025-2030
  • Table 98 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 99 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 100 Forecast Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2025-2030

WEARABLE ELECTRONICS IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Smart wearables drives growth due to healthier lifestyles and technological advancements
  • Although Huawei and Xiaomi maintain their leading positions, smaller players see stronger growth
  • Fast delivery and livestreaming contribute to continued growth for retail e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued growth as the target market widens and technology improves
  • Demographic segmentation likely to offer growth opportunities
  • Enhanced health metrics and lifestyle integration

CATEGORY DATA

  • Table 101 Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 102 Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 103 Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 104 Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 105 NBO Company Shares of Wearable Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 106 LBN Brand Shares of Wearable Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 107 Distribution of Wearable Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 108 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 109 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 110 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 111 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

WIRELESS HEADPHONES IN CHINA

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • TWS earbuds continues to drive growth due to accessibility and technological breakthroughs
  • Despite high fragmentation, Xiaomi and Huawei maintain their leading positions
  • Emerging online platforms such as Pinduoduo and Douyin perform well

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sales set to continue to grow as more consumers own multiple pairs of headphones
  • Sales set to continue to grow along with the rise of OWS and scenario-specific innovation
  • Growth opportunities for both the premium and budget segments

CATEGORY DATA

  • Table 112 Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 113 Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2020-2025
  • Table 114 Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 115 Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 116 NBO Company Shares of Wireless Headphones: % Volume 2021-2025
  • Table 117 LBN Brand Shares of Wireless Headphones: % Volume 2022-2025
  • Table 118 Distribution of Wireless Headphones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 119 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 120 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2025-2030
  • Table 121 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 122 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2025-2030