デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1564429

米国のサステイナビリティ市場

Sustainability in the US


出版日
ページ情報
英文 45 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円
米国のサステイナビリティ市場
出版日: 2024年09月26日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 45 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

米国の消費者の半数以上が気候変動を懸念しており、約60%が日常の行動を通じて環境にプラスの影響を与えることを目指しています。このため、消費者の半数近くがリサイクルを行い、3分の1以上が生ごみとプラスチックを減らしており、持続可能性には成長機会が生まれています。ベジタリアンやビーガン向けの製品は、肉食を避ける消費者の3分の1以上にアピールし、業界全体で成長を牽引しています。

当レポートでは、米国のサステイナビリティ市場について調査し、5地域の業界リーダーから、特定の業界関連動向、ビジネスキャンペーン、サステナビリティに対する態度や期待をについてまとめています。また、サステナブル製品ポートフォリオでリードしている企業やブランド、後塵を拝している企業やブランドを紹介し、世界の主要市場における消費者の持続可能性に対する姿勢、期待、採用の進化について提供しています。

目次

調査範囲

主な調査結果

イントロダクション

  • 米国のサステナビリティ市場:業界別の主要指標(2023年)

消費者行動

  • 環境意識
  • 米国における消費者の持続可能性に対する意識と行動:2020年~2024年
  • グリーンアクション
  • 米国における消費者の環境行動:2024年
  • グリーンラベルへの信頼
  • 米国における製品クレームに対する消費者の信頼:2024年
  • ショッピングの好み
  • 米国における消費者の循環型ショッピング嗜好:2024年
  • 持続可能な消費者タイプ
  • 米国における持続可能な消費者のタイプ:2024年
  • ゼロ・ウェイスター:米国最大の消費者タイプ:2024年

市場規模と製品の普及率

  • 米国における産業別サステナビリティ市場規模:2020年~2023年
  • 米国における産業別のサステナビリティ製品の普及率:2020年~2023年

サステナブル製品

  • 美容・パーソナルケア:価格設定と一人当たり支出額、および米国における上位10の持続可能性特性を備えたSKUの製品普及率(2020年~2023年)
  • ソフトドリンク
  • 主食
  • スナック
  • 乳製品と代替品
  • 調理材料と食事
  • ペットケア
  • コンシューマヘルス
  • ティッシュと衛生用品
  • 在宅ケア
  • ホットドリンク

競合分析

  • 米国における持続可能性特性を持つSKUの売上高上位10社、2020年~2023年
  • 米国におけるサステナブル製品の普及率上位10社、2020年~2023年

機会 - 業界別

  • 美容・パーソナルケア:米国におけるトップ10の持続可能性特性の市場規模:2020年~2023年
  • ソフトドリンク
  • 主食
  • スナック
  • 乳製品および代替品
  • 調理材料と食事
  • ペットケア
  • コンシューマヘルス
  • ティッシュ・衛生用品
  • 在宅ケア
  • ホットドリンク

機会 - 主要属性グループ別

  • 人工原料不使用:主要国におけるサステナブル製品の市場規模:2020年~2023年
  • 持続可能パッケージ:主要国におけるサステナブル製品の市場規模:2020年~2023年
  • 持続可能な調達:主要国におけるサステナブル製品の市場規模:2020年~2023年
目次
Product Code: SUSUS

Over half of US consumers are worried about climate change, with almost 60% aiming to positively impact the environment through their everyday actions. This creates growth opportunities for sustainable claims, with nearly half of consumers recycling and over a third reducing food waste and plastics. Vegetarian and vegan products are driving growth across industries, appealing to over a third of consumers who are meat avoiders, with many of these willing to pay more for food and beverages with su...

Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Sustainability market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

SCOPE

  • CHART 1 Sustainability Country Report Scope 2024

KEY FINDINGS

  • CHART 2 Sustainability Country Report Main Findings 2024

INTRODUCTION

  • CHART 3 Sustainability Market in the USA: Key Metrics by Industry 2023

CONSUMER BEHAVIOUR

  • Environmental awareness
  • CHART 4 Consumers' Sustainability Awareness and Actions in the USA 2020-2024
  • Green actions
  • CHART 5 Consumers' Environmental Action in the USA 2024
  • Trust in green labels
  • CHART 6 Consumer Trust in Product Claims in the USA 2024
  • Shopping preferences
  • CHART 7 Consumer Circular Shopping Preferences in the USA 2024
  • Sustainable consumer types
  • CHART 8 Sustainable Consumer's Types in the USA 2024
  • CHART 9 Zero Wasters: Largest Consumer Type in the USA 2024

MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE

  • CHART 10 Sustainability Market Size By Industry in the USA 2020-2023
  • CHART 11 Sustainability Product Prevalence by Industry in the USA 2020-2023

SUSTAINABLE PRODUCTS

  • CHART 12 Beauty and Personal Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 13 Soft Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 14 Staple Foods: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 15 Snacks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 16 Dairy Products and Alternatives: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 17 Cooking Ingredients and Meals: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 18 Pet Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 19 Consumer Health: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 20 Tissue and Hygiene: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 21 Home Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 22 Hot Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023

COMPETITOR ANALYSIS

  • CHART 23 Top 10 Companies: Company Sales of SKUs with Sustainability Attributes in the USA, 2020-2023
  • CHART 24 Top 10 Companies: Sustainability Product Prevalence in the USA, 2020-2023

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY

  • CHART 25 Beauty and Personal Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 26 Soft Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 27 Staple Foods: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 28 Snacks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 29 Dairy Products and Alternatives: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 30 Cooking Ingredients and Meals: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 31 Pet Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 32 Consumer Health: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 33 Tissue & Hygiene: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 34 Home Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023
  • CHART 35 Hot Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2023

SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTE GROUP

  • CHART 36 No Artificial Ingredients Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023
  • CHART 37 Sustainable Packaging Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023
  • CHART 38 Sustainable Sourcing Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023