表紙:ストレス性尿失禁の世界市場-2022-2029
市場調査レポート
商品コード
1140736

ストレス性尿失禁の世界市場-2022-2029

Global Stress Urinary Incontinence Market - 2022-2029

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 170 Pages | 納期: 約2営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ストレス性尿失禁の世界市場-2022-2029
出版日: 2022年10月20日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 170 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

ストレス性尿失禁市場は、予測期間(2022年~2029年)のCAGRは6.91 %で成長すると予測されます。

ストレス性尿失禁(SUI)は、膀胱と尿道に突然圧力がかかり、括約筋が短時間開いただけで尿が漏れてしまう現象です。軽度のSUIでは、運動、くしゃみ、笑い、咳など、突然の強い動作で圧力がかかることがあります。ストレス性尿失禁はより重症で、立ち上がる、歩く、前かがみになるなど、それほど強くない動作で漏れてしまうことがあります。尿の事故は、数滴の尿が衣服にしみこむ程度です。SUIは、女性に多い膀胱のトラブルです。男性ではあまり起こりません。ストレス性尿失禁市場の成長を促進している主な要因は、世界の高齢者人口の増加と世界の慢性疾患の増加です。また、尿失禁の有病率の上昇は、今後の期間に市場に大きな成長をもたらすと期待される主要な要因です。

市場力学。世界の高齢化社会の到来が市場成長を牽引

尿失禁とは、誤って尿を漏らしてしまうことです。誰にでも起こる可能性がありますが、尿失禁は高齢者、特に高齢の女性に多くみられます。尿失禁は多くの場合、治すこともコントロールすることも可能です。年齢が上がるにつれて、膀胱の筋肉や骨盤底筋などが弱くなり、尿失禁の原因を刺激するような問題が起こります。2021年に発表された世界保健機関の報告書によると、2030年までに世界の6人に1人が60歳以上になると言われています。その時、60歳以上の人口は2020年の10億人から2050年には14億人に増加し、世界の60歳以上の人口は21億人と倍増することになるのです。このように、高齢者の失禁が増加することが、今後の市場成長を促す大きな要因となっています。

しかし、失禁者の認知度の低さが市場成長の妨げになっています。失禁者の認知度が低いことが、ストレス性尿失禁市場の売上成長を抑制する可能性があります。また、女性の尿失禁に伴う尿失禁や便失禁、痛み、臓器穿孔などの副作用が、ストレス性尿失禁市場の売上成長を阻害します。

市場セグメンテーション。予測期間中、膣内装置部門が市場の支配的な部門になると予測されます。

デバイスの種類に基づき、ストレス性尿失禁市場は、内部尿道デバイス、内部膣デバイス、外部尿道デバイスに分類されます。

内部腟式デバイスのセグメントは、さらに従来のデバイスとカスタムメイドのデバイスに分類されます。尿ストレス性尿失禁は、男性よりも女性にかなり多くみられます。ストレス性尿失禁は、女性の出産や男性の前立腺手術によって、骨盤底筋や尿道括約筋の力が低下しやすい場合に起こります。したがって、そのような要因から、内膣式デバイスが市場で優位なポジションを占めると予想されます。

ストレス性尿失禁は、病院、専門クリニック、外来手術センターなどのエンドユーザーに基づいてセグメント化されています。

エンドユーザー区分のうち病院は、病院で治療を受ける患者の多くが尿失禁を患っていることから、尿失禁機器の世界市場において大きなシェアを占めると予想されます。また、病院は、業界の技術進歩に伴い、今後最も高いCAGRで成長すると予想されます。

地理的浸透。予測期間中、北米が圧倒的な地域となっています。

本調査では、地域別に、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカなどの世界市場におけるストレス性尿失禁市場を分析しています。

2021年のストレス性尿失禁の世界市場では、北米が優位に立つと考えられます。予測期間中、米国は北米のかなりの成長を表すと予想されます。米国では、医療インフラが整備されており、国民の間で最新の医療開発に対する意識が高いため、ストレス性尿失禁は潜在的な成長を遂げると予想されます。また、ラテンアメリカは、予測期間中に金額ベースで大きな成長を示すと予想されます。慢性疾患の増加などの要因が、この地域の市場成長を促進すると予想されます。

アジア太平洋地域のストレス性尿失禁市場は、同地域の高齢者人口の増加や医療インフラの整備を背景に、予測期間中に急成長が見込まれています。

競合情勢。

ストレス性尿失禁市場は、大手食品ブランドの存在により、非常に競争が激しい市場です。世界市場の成長に貢献している主なストレス性尿失禁のプレーヤーは、Coloplast、Boston Scientific Corporation、C. R. Bard, Inc.、ConvaTec Group Plc、 Ethicon, Inc、 Caldera Medical Inc、 Cook Medical、Covidien plc(Medtronic), Prosurg, Inc、Cogentix Medical Incなどです。主要プレイヤーは、ストレス性尿失禁市場の世界の成長のために、新製品の発売や拡大戦略を採用しています。一部の主要プレイヤーは、ビジネスを拡大するために合併やコラボレーション戦略に従っています。例えば、2022年1月、Coloplast A/Sは、Atos Medicalの買収を完了しました。この買収により、コロプラの有機的な収益は、一定の為替レートで約7%成長することができます。この買収により、同社は新しい事業セグメントである耳鼻咽喉科及び呼吸器科を追加し、コロプラのインフラを共有する独立した戦略的ユニットとして運営されるようになりました。2020年11月、デンマークの医療機器メーカーであるコロプラは、過活動膀胱に対する埋め込み型脛骨神経刺激治療法を開拓している初期段階の企業であるナインコンチネンツメディカル社を1億4,500万米ドルで買収しました。ナインコンチネンツメディカル社は、過活動膀胱の革新的な治療法を開発しています。この買収額には、契約一時金と将来の追加的なマイルストーン支払いが含まれています。

COVID-19の影響世界のストレス性尿失禁市場にネガティブな影響を与えます。

COVID-19の発生は、世界のストレス性尿失禁市場の成長にネガティブな影響を与えています。病院サービスの制限により、尿失禁患者の専門的な調査や外科的な管理に影響が出ています。医師や病院のスタッフは、Covid患者の治療で多忙を極めています。尿失禁の患者は病院への訪問を避け、汚染を避けるためにデバイスを購入します。したがって、COVID-19のパンデミックは、2020年のストレス性尿失禁の市場価値を阻害しています。

世界のストレス性尿失禁市場レポートでは、約61の市場データ表、51の図、170ページの構成で提供しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 調査の目的と調査範囲

第2章 市場の定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

  • デバイスタイプ別の市場内訳
  • 材料タイプ別の市場内訳
  • エンドユーザー別の市場内訳
  • 地域別の市場内訳

第4章 世界のストレス性尿失禁市場力学

  • 市場に影響を与える要因
    • 促進要因
      • 世界中で高齢者人口が増加しています。
      • 尿失禁の有病率の上昇
      • 慢性疾患の増加
    • 抑制要因
      • 失禁患者集団の意識の欠如
      • 女性用尿失禁器具に伴う尿失禁、便失禁、痛み、臓器穿孔などの副作用。
    • 影響分析

第5章 業界分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • バリューチェーン分析
  • PEST分析
  • 価格分析
  • 規制分析
  • 償還分析
  • アンメットニーズ
  • 特許動向

第6章 COVID-19分析

  • 市場におけるCOVID-19の分析
    • COVID-19以前の市場シナリオ
    • 現在のCOVID-19市場シナリオ
    • COVID-19後または将来のシナリオ
  • COVID-19の中での価格のダイナミクス
  • 需給スペクトル
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的イニシアチブ
  • 結論

第7章 デバイスタイプ別

  • 内部尿道器具
  • 外部尿道器具
  • 内部膣装置

第8章 素材別

  • シリコーン
  • ポリウレタンフォーム

第9章 エンドユーザー別

  • 病院
  • 婦人科クリニック
  • 外来手術センター

第10章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東とアフリカ

第11章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市場ポジショニング/シェア分析
  • 合併と買収の分析

第12章 企業プロファイル

  • Coloplast
    • 会社概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 主なハイライト
    • 財務概況
  • Boston Scientific Corporation
  • CR Bard, Inc.
  • ConvaTec Group Plc
  • Ethicon, Inc.
  • Caldera Medical Inc
  • COOK MEDICAL
  • COVIDIEN PLC(MEDTRONIC)
  • PROSURG, INC.
  • Cogentix Medical Inc.(LIST NOT EXHAUSTIVE)
  • Premium Insights

第14章 DataM

目次
Product Code: DMPH3132

Market Overview

Stress Urinary Incontinence Market was valued at USD XX million in 2021. It is forecasted to reach USD XX million by 2029, growing at a CAGR of 6.91 % during the forecast period (2022-2029).

Stress Urinary Incontinence (SUI) occurs when urine leaks out with sudden pressure on the bladder and urethra, causing the sphincter muscles to open briefly. With mild SUI, the pressure may come from sudden, forceful activity, such as exercise, sneezing, laughing, or coughing. Stress urinary incontinence is more severe and can leak with less vigorous activities such as standing up, walking, or bending over. Urinary accidents range from a few drops of urine, which is soaked in clothes. SUI is a common bladder problem for women. It happens less frequently in men. The major factors propelling the growth of the stress urinary incontinence market are the rising geriatric population across the globe and the increase in chronic diseases across the globe. Moreover, the Rise in the prevalence of urinary incontinence is the major factor expected to deliver significant growth to the market in the upcoming period.

Market Dynamics: Rising geriatric population worldwide drives market growth

Urinary incontinence means that a person leaks urine by accident. Although it may happen to anyone, urinary incontinence is more common in older people, particularly older women. Incontinence can often be healed or controlled. With the growing age, problems such as weak bladder muscles, pelvic floor muscles and others occur in an older population, hence, stimulating the causes of urinary incontinence. As per the World Health Organization report published in 2021, by 2030, 1 in 6 people in the world will be aged 60years or over. At that timeshare, the population aged 60 years and over will increase from 1 billion in 2020 to 1.4 billion by 2050, and the world's populations of people aged 60 years and older will double (2.1 billion). Thus, increasing incontinence in the elderly population is the major factor stimulating market growth over the forecast years.

However, a Lack of awareness among the incontinent patient population hampers the market growth. The lack of awareness among the incontinent patient population may reduce revenue growth in the stress urinary incontinence market. In addition, side effects such as urinary and faecal incontinence, pain, and organ perforation associated with female urinary incontinence devices deter revenue growth in the stress urinary incontinence market.

Market Segmentation: The internal vaginal device segment is projected to be the dominant segment in the market during the forecast period.

Based on the device type, the stress urinary incontinence market has been classified into internal urethral devices, internal vaginal devices and external urethral devices.

The internal vaginal devices segment can be further categorized into traditional and custom-made devices. Urinary stress incontinence is significantly more common in women than in men. Stress Urinary Incontinence occurs when pelvic floor muscles or urinary sphincter are likely to lose strength, either due to women's childbirth or men's prostate surgery. Thus, due to such factors, the internal vaginal device is expected to hold a dominant position in the market.

The stress urinary incontinence is segmented based on end-user, which includes hospitals, specialty clinics, and ambulatory surgical centers.

Hospital in the end-user segment is expected to have a significant share of the global market for urinary incontinence devices due to the large patient population treated in hospitals suffering from urinary incontinence. Moreover, Hospitals are also expected to grow with the highest CAGR in the forthcoming period with the rise in technological advancement in the industry.

Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period.

Based on geography, the study analyzes the stress urinary incontinence market in the global market, including North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and the Middle East & Africa.

North America will be dominant in the global stress urinary incontinence market in 2021. The U.S. is expected to represent considerable growth in North America during the forecast period. In the U.S., stress urinary incontinence is expected to have potential growth due to its well-developed health care infrastructure and high awareness of the latest medical developments among the people. Moreover, Latin America is expected to represent significant growth in terms of value during the forecast period. Factors such as the rise in chronic diseases are expected to propel regional market growth.

The stress urinary incontinence market for the Asia Pacific is expected to observe rapid growth over the forecast period, backed by the growth of the rise in geriatric population & rising healthcare infrastructure in the region.

Competitive Landscape:

The stress urinary incontinence market is highly competitive, owing to the presence of big food brands. The key Stress Urinary Incontinence players which are contributing to the growth of the global market include Coloplast, Boston Scientific Corporation, C. R. Bard, Inc., ConvaTec Group Plc, Ethicon, Inc., Caldera Medical Inc, Cook Medical, Covidien plc (Medtronic), Prosurg, Inc., and Cogentix Medical Inc, among others. The major players are adopting new product launches and expansion strategies for global growth in the stress urinary incontinence market. Some key players follow merger and collaboration strategies to expand their business. For instance, in January 2022, Coloplast A/S completed the acquisition of Atos Medical. This acquisition helps to grow the organic revenue of Coloplast by around 7 % at a constant exchange rate. With this acquisition, the company added a new business segment, ENT & Respiratory Care which is run as a separate strategic unit operating on shared Coloplast infrastructure in their portfolio. In November 2020, Coloplast, a danish medical device company, acquired Nine Continents Medical, Inc., an early-stage company pioneering an implantable tibial nerve stimulation treatment for overactive bladder, for USD 145 million. Nine Continents Medical, Inc. develops innovative solutions for the overactive bladder. This acquisition price includes an upfront cash payment and an additional contingent future milestone payment.

COVID-19 Impact: Negative impact on the global stress urinary incontinence market.

The outbreak of COVID-19 has negatively impacted the growth of the stress urinary incontinence market globally. Restrictions on hospital services have affected the specialized investigation and surgical management of patients with urinary incontinence. Doctors and hospital staff is busy in treated Covid patients. Patients with urinary incontinence avoid visits to hospitals and buy devices to avoid contamination. Therefore, the COVID-19 pandemic has hampered the market value of the stress urinary incontinence market in 2020.

The global stress urinary incontinence market report would provide an access to approximately 61 market data tables, 51 figures and 170 pages.

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Market Definition and Overview

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Snippet by Device type
  • 3.2. Market Snippet by Material Type
  • 3.3. Market Snippet by End user
  • 3.4. Market Snippet by Region

4. Global Stress Urinary Incontinence Market-Market Dynamics

  • 4.1. Market Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. Rising geriatric population across the globe.
      • 4.1.1.2. Rising prevalence of urinary incontinence
      • 4.1.1.3. Increase in chronic diseases
    • 4.1.2. Restraint
      • 4.1.2.1. lack of awareness among incontinent patient population
      • 4.1.2.2. Side effects such as urinary and fecal incontinence, pain, and organ perforation associated with female urinary incontinence devices.
    • 4.1.3. Impact Analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Value Chain Analysis
  • 5.4. PEST Analysis
  • 5.5. Pricing Analysis
  • 5.6. Regulatory Analysis
  • 5.7. Reimbursement Analysis
  • 5.8. Unmet Needs
  • 5.9. Patent Trends

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
    • 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
  • 6.6. Conclusion

7. By Device type

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device type Segment
  • 7.3. Market Attractiveness Index, By Device type Segment
    • 7.3.1. Internal urethral devices
      • 7.3.1.1. Introduction
      • 7.3.1.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
    • 7.3.2. External urethral devices
    • 7.3.3. Internal vaginal devices

8. By Material Type

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type Segment
  • 8.3. Market Attractiveness Index, By Material Types channel Segment
    • 8.3.1. Silicone
      • 8.3.1.1. Introduction
      • 8.3.1.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
    • 8.3.2. Polyurethane Foam

9. By End-user

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End user Segment
  • 9.3. Market Attractiveness Index, By End user channel Segment
    • 9.3.1. Hospitals
      • 9.3.1.1. Introduction
      • 9.3.1.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%)
    • 9.3.2. Gynecology clinics
    • 9.3.3. Ambulatory surgical centers

10. By Region

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
  • 10.3. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.4. North America
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device type
    • 10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
    • 10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.4.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.6.1. U.S.
      • 10.4.6.2. Canada
      • 10.4.6.3. Mexico
  • 10.5. Europe
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device type
    • 10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
    • 10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.5.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.6.1. Germany
      • 10.5.6.2. U.K.
      • 10.5.6.3. France
      • 10.5.6.4. Italy
      • 10.5.6.5. Spain
      • 10.5.6.6. Rest of Europe
  • 10.6. South America
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device type
    • 10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
    • 10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.6.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.6.6.1. Brazil
      • 10.6.6.2. Argentina
      • 10.6.6.3. Rest of South America
  • 10.7. Asia Pacific
    • 10.7.1. Introduction
    • 10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device type
    • 10.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
    • 10.7.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.7.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.7.6.1. China
      • 10.7.6.2. India
      • 10.7.6.3. Japan
      • 10.7.6.4. Australia
      • 10.7.6.5. Rest of Asia Pacific
  • 10.8. Middle East and Africa
    • 10.8.1. Introduction
    • 10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.8.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device type
    • 10.8.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material Type
    • 10.8.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.8.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country

11. Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive Scenario
  • 11.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis

12. Company Profiles

  • 12.1. Coloplast*
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Product Portfolio and Description
    • 12.1.3. Key Highlights
    • 12.1.4. Financial Overview
  • 12.2. Boston Scientific Corporation
  • 12.3. C. R. Bard, Inc.
  • 12.4. ConvaTec Group Plc
  • 12.5. Ethicon, Inc.
  • 12.6. Caldera Medical Inc
  • 12.7. COOK MEDICAL
  • 12.8. COVIDIEN PLC (MEDTRONIC)
  • 12.9. PROSURG, INC.
  • 12.10. Cogentix Medical Inc. (LIST NOT EXHAUSTIVE)
  • 12.13. Premium Insights

14. DataM Intelligence Analysis

  • 14.1. Appendix
  • 14.2. About Us and Services
  • 14.3. Contact Us