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市場調査レポート
商品コード
1336695
ホリデーパークソフトウェアの世界市場-2023年~2030年Global Holiday Park Software Market - 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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ホリデーパークソフトウェアの世界市場-2023年~2030年 |
出版日: 2023年08月22日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 181 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のホリデーパークソフトウェア市場は、2022年に8,990万米ドルに達し、2030年には1億3,770万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは5.5%で成長します。
過去5年間で、成人の4分の1が英国のホリデーパークやホリデーセンターを訪れており、観光部門や経済全体が厳しい状況にあるなか、同市場の粘り強さを浮き彫りにしています。屋外での休暇活動の増加、ピクニックやその他の観光活動の急増が、世界のホリデーパークソフトウェア市場の成長を支えています。
先進的で改善された観光インフラと豪華なアメニティやサービスの利用可能性が著しく高まっていることが、最近のホリデーパークの需要を引き起こしています。観光客の増加に加え、ソーシャルメディアやインターネットの影響により、家庭で快適なキャンプをすることの利点が一般に知られるようになってきています。
近代的でアップグレードされた観光インフラの整備と、豪華なアメニティやサービスへのアクセスの大幅な伸び
2019年の世界全体の外国人観光客数は15億人で、前年比4%増となり、これは2020年も続くと予想され、特に現在の不確実性を考慮すると、観光産業がダイナミックで回復力のある産業であることを立証しています。外国人観光客の到着数では、中東が2019年に最も速い成長(8%増)を遂げ、世界平均のほぼ2倍の速度で拡大しました。アジア太平洋地域の成長は減少したが、その他の地域よりも速い成長を維持し、外国人到着者数は5%増となっています。
さらに、2019年に発表されたKampgrounds of America, Inc.の調査によると、顧客の67%がグランピングは独特のアウトドア体験を提供すると考え、63%がキャンプでは利用できない施設やアメニティを求め、56%が一風変わった宿泊施設に泊まりたいと考えているため、より多くの観光客がホリデーパーク市場を牽引する可能性が高いです。したがって、グランピング活動の拡大は、市場におけるホリデーパークソフトウェアの成長機会を繁栄させる。
デジタル化の傾向
様々な分野でデジタル化が進んでいます。宿泊施設のオリエンテーションはオンラインで行われることが多くなっています。ホテルの予約にもデジタルが使われるようになり、モバイルフレンドリーなウェブサイトが重要になっています。その結果、デジタル技術は訪問者との対話に使用されています。あなたのウェブサイトの統合されたチャット機能は、コールセンターの操作をスピードアップしながら、ユーザーエクスペリエンスを向上させます。
通知の送信と保存には、自動メールシステムとデジタルゲスト環境の両方が使用されます。労働危機の結果、数多くの業務活動が自動化されています。例えば、暗証番号やBluetoothで操作するスマートロック、ナンバープレート認識によるバリアゲートの自動開錠、レストランでのモバイル注文による飲食などがあります。さらに、上記のようなロジックが、世界のホリデーパークソフトウェア市場の拡大を刺激しています。
サイバーセキュリティ関連の問題
情報技術(IT)の進歩に伴い、データ漏洩やサイバー犯罪の可能性が高まっています。2019年の最初の9カ月間だけで79億件の記録がデータ侵害により流出しましたが、これは2018年の同時期に流出した記録の2倍以上(112%)です。この情報はRiskBased Securityによるものです。消費者データの増加に伴い、データ漏洩やサイバー犯罪に関する課題や懸念は観光セクターでも急速に高まっています。
ホリデーパークの管理ソフトウェアや関連システムに膨大な量の機密データが保管されているため、観光業界はますますサイバー犯罪者のターゲットになりつつあります。近年、注目を集めた数多くのデータ漏洩は、観光セクターの企業にも影響を及ぼしています。
COVID-19の流行は、ホリデーパークソフトウェア部門に大きな悪影響を与えました。しかし、パンデミック以降、航空業界におけるホリデーパークソフトウェアの使用の増加により、市場は成長しています。さらに、COVID-19で市場がオープンして以来、成長は急速であり、この業界は大幅な拡大を遂げると予想されています。
COVID-19から回復するために、各組織はさまざまな戦略的行動をとっています。ホリデーパークソフトウェアに使用される技術を進歩させるため、参加企業はさまざまな研究開発に取り組んでいます。
Global holiday park software market reached US$ 89.9 million in 2022 and is expected to reach US$ 137.7 million by 2030, growing with a CAGR of 5.5% during the forecast period 2023-2030.
Over the past five years, a quarter of adults have visited UK holiday parks and centers, highlighting the market's tenacity amid challenging times for the tourism sector and the overall economy. The growing outdoor holiday activities and rapidly rising picnic and other tourism activities supports the growth of the global holiday park software market.
The significantly rising development of advanced and improved tourism infrastructure and availability of luxurious amenities and services is triggering the demand of the holiday park in recent times. The public is becoming more aware of the benefits of home-comfortable camping due to an increase in tourists as well as the influence of social media and the internet.
Significant Growth in the Development of Modern, Upgraded Tourism Infrastructure and the Accessibility of Luxurious Amenities and Services
There were 1.5 billion international visitors globally in 2019. a 4% growth over the previous year, which is anticipated to continue in 2020, establishing tourism as a dynamic and resilient industry, particularly in light of the current uncertainty. In terms of foreign tourist arrivals, the Middle East experienced the fastest growth in 2019 (+8%), expanding at a rate that is almost twice as fast as the global average. Asia and the Pacific region's growth decreased but remained quicker than the rest of the world, with foreign arrivals up 5%.
Additionally, more tourists are likely to drive the holiday park market because, according to a Kampgrounds of America, Inc. study published in 2019, 67% of customers think glamping offers a distinctive outdoor experience, 63% want facilities and amenities that aren't available with camping, and 56 percent want to stay in unusual accommodations. Therefore, the growing glemping activities thrives the growth opportunities for the holiday park softwares in the market.
Digitalization's Prevailing Tendency
In various fields, digitalization is advancing. A growing amount of orientation for accommodations takes place online. Digital is now used to make hotel reservations, and mobile-friendly websites are crucial. As a result, digital technologies are used to interact with visitors. Your website's integrated chat features enhance the user experience while speeding up call center operations.
Both automated mail systems and digital guest environments are used to send and store notifications. Numerous operational activities are being automated as a result of the labor crisis. Examples include smart locks that operate using a PIN or Bluetooth, automatic barrier gate opening by license plate recognition, and mobile ordering of food and beverages at a restaurant. In addition, the above-described logic stimulates the expansion of the global holiday park software market.
Cybersecurity-Related Problems
The potential for data breaches and cybercrime has grown as information technology (IT) has advanced. 7.9 billion records were exposed due to data breaches in the first nine months of 2019 alone, which is more than double (112%) the amount of records exposed during the same period in 2018. This information comes from RiskBased Security. With the growth in consumer data, challenges and worries about data breaches and cybercrime are also rapidly rising in the tourism sector.
Due to the enormous volumes of sensitive data held in holiday park management software and related systems, the tourism industry is increasingly becoming a target for cybercriminals. Numerous high-profile data breaches in recent years have had an effect on the tourism sector's companies.
The COVID-19 epidemic has had a significant detrimental influence on the holiday park software sector. However, since the pandemic, the market has grown due to the growing use of holiday park software in the aviation industry. Additionally, growth has been rapid since the market opened with COVID-19, and it is anticipated that the industry will experience significant expansion.
Organizations are taking a number of strategic actions to recover from COVID-19. To advance the technology used in the holiday park software, the participants are engaged in a variety of research and development initiatives.
The global holiday park software market is segmented based on function, size and region.
Higher Capacities and Extensive Amenities Drives the Segmental Growth
Compared to lesser parks, major vacation resorts often have a higher capacity and can accommodate more tourists. These parks frequently need powerful software solutions to handle a bigger amount of reservations, check-ins, and guest services effectively since they must manage more visitors.
To accommodate a wide range of visitor interests, large vacation parks frequently offer a wide selection of amenities and facilities. Numerous lodging alternatives, leisure pursuits, dining establishments, entertainment places, and other features might be considered among these amenities. In order to provide a smooth visitor experience, software solutions help manage and optimise the operation of these facilities. As a result, with more than half of the segmental share, the large parks dominates the global market.
Digital Transformation Drives the Growth of the European Market
In order to maintain their competitiveness in the global tourism sector, European holiday park operators have been proactive in embracing digital change. They are aware of the value of modern technology in providing improved customer services, efficient operations, and data-driven decision-making.
In European countries, UK and Netherlands gaining the major attraction in the European holiday park software market. The need for distinctive, luxurious, customized, and sustainable travel experiences has fueled the emergence of alternative lodging choices including tiny homes, treehouses, and yurts. This trend has also been influenced by the growth of the sharing economy and the popularity of ecotourism. As a result, Europe has dominated the global market for holiday park software.
The major global players RMS Cloud, NewBook, Campspot, CampManager, GuestTracker, RezExpert, Recranet, Elite Dynamics, ParcVu Systems Ltd and RevControl.
The global holiday park software market report would provide approximately 61 tables, 56 figures and 181 Pages.
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