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市場調査レポート
商品コード
1247456
スポーツベッティングの世界市場-2023-2030Global Sports Betting Market - 2023-2030 |
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スポーツベッティングの世界市場-2023-2030 |
出版日: 2023年03月28日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 約2営業日
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世界のベッティングスポーツ市場は、予測期間(2023-2030年)にCAGR 11.5%で成長しています。
スポーツ人気の高まりと世界中のスポーツファンの増加が、スポーツベッティングの需要を喚起し、市場成長を促進しています。スポーツ人気の高まりと世界中のスポーツファンの増加が、スポーツベッティングの需要を喚起し、市場成長を牽引しています。
スポーツベッティングの合法化は、スポーツベッティング企業の潜在的な市場を拡大します。これにより、企業は新しい市場に参入し、より多くの顧客層に製品やサービスを提供することができます。ひいては、スポーツベッティングの市場規模が全体的に拡大することになります。規制当局が業界に対してより効果的な規制の枠組みを作ることができるようになります。消費者保護を向上させ、詐欺やその他の違法活動のリスクを低減させることができます。スポーツベッティングの合法化は、スポーツベッティング企業と政府の双方にとって収益増につながります。スポーツベッティング企業は新しい市場で事業を展開することでより多くの収益を得ることができ、政府はこの業界が生み出す税収から利益を得ることができます。
消費者の信頼の欠如は、世界のスポーツベッティング市場にとって大きな課題となっています。消費者の信頼の欠如は、スポーツベッティング会社の評判を落とすことにもなりかねません。否定的なレビューやニュース記事は、ソーシャルメディアやその他のチャネルを通じて急速に広まり、顧客ロイヤルティや市場シェアの低下につながります。信頼の欠如は、スポーツベッティングブランドの価値も低下させる可能性があります。消費者は、信頼できないブランドを利用する可能性が低くなり、ブランドエクイティの低下やマーケティング努力の低下につながる可能性があります。さらに、ベッティングは非倫理的であり、詐欺のリスクがあるという認識は、スポーツベッティング業界に対する消費者の信頼をさらに低下させ、その成長を阻害する可能性があります。
COVID-19分析では、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格力学(パンデミック時やCOVID前シナリオとの比較による価格変動を含む)、需要-供給スペクトラム(取引制限、封鎖、その後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業の活性化に関する取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を軽減するためのメーカーの取り組み)についても解説しています。
The global betting sports market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 11.5% during the forecast period (2023-2030).
The growing popularity of sports and the increasing number of sports fans around the world have fueled the demand for sports betting, driving market growth. The growing popularity of sports and the increasing number of sports fans around the world have fueled the demand for sports betting, driving market growth.
The legalization of sports betting expands the potential market for sports betting companies. It allows companies to enter new markets and offer their products and services to a wider customer base. In turn, this increases the overall size of the sports betting market. It allows regulators to create a more effective regulatory framework for the industry. It can help to improve consumer protection and reduce the risk of fraud and other illegal activities. Legalization of sports betting can lead to increased revenue for both sports betting companies and governments. Sports betting companies can generate more revenue by operating in new markets and governments can benefit from tax revenues generated by the industry.
Lack of consumer trust is a significant challenge for the global sports betting market. A lack of consumer trust can also damage sports betting companies' reputations. Negative reviews and news articles can spread quickly through social media and other channels, leading to decreased customer loyalty and market share. A lack of trust can also reduce the value of a sports betting brand. Consumers may be less likely to use a brand they do not trust, resulting in lower brand equity and diminished marketing efforts. Additionally, the perception of betting as unethical and the risk of fraud can further reduce consumer trust in the sports betting industry, hindering its growth.
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
The global sports betting market is segmented based on type, platform, sports and region.
Currently, the online platform segment dominates the global sports betting market. Online sports betting has seen rapid growth in recent years, driven by increasing internet penetration and the growing popularity of mobile devices. Online sports betting platforms offer customers the convenience of placing bets from anywhere with an internet connection, access to a wide range of betting options, and the ability to track their winnings in real time. Therefore, the online platform segment currently dominates the global sports betting market and is expected to continue to do so in the coming years as more and more consumers shift to online betting platforms.
Owing to the strong penetration of online betting from mobile and other internet sources, the Asia-Pacific market is witnessing a rapid growth
The Asia-Pacific is a key growth market for the sports betting industry. With a rapidly growing population, rising disposable incomes and increasing mobile and internet penetration, the region is expected to see significant growth in the sports betting market in the coming years. Additionally, the growing popularity of sports, particularly football, basketball and cricket, is driving increased demand for sports betting services in the region. Several countries in the region, including India, Japan and Australia, have recently legalized sports betting, which is expected to create new revenue streams for sports betting operators.
The major global players include Flutter Entertainment Plc, bet365, Betsson AB, Churchill Downs Incorporated, Entain PLC, 888 Holdings Plc, IGT, Kindred Group PLC, Sportech PLC and William Hill Plc.
The global sports betting market report would provide approximately 61 tables, 64 figures and 200 Pages.
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