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市場調査レポート
商品コード
1208616

アロエバターの世界市場-2023-2030

Global Aloe Butter Market - 2023-2030

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 170 Pages | 納期: 約2営業日

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アロエバターの世界市場-2023-2030
出版日: 2023年02月01日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 170 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

アロエバターの世界市場は予測期間(2023年~2030年)のCAGRは6.2%で成長しています。

アロエバターは、アロエベラから植物油の分画を使用して抽出した半固形状の誘導体であり、通常はコールドプレス技術によって抽出されます。アロエバターは、クリーム、ローション、ボディバーム、ヘアバーム、リップバーム、バスボム、石鹸などのスキンケア製品に広く使用されています。アロエのバターはビタミンB、B12、C、A、E、コリンおよび葉酸が豊富で、皮を活性化させ、非常に酸化防止にします。さらに、アロエバターは抗炎症および傷の治療の特性を伴って、それを潜在的な化粧品および美容製品の原料にします。さらに、アロエバターは、それが乾燥肌、日焼け、乾癬、湿疹、酒さ、およびchappingなど、皮膚関連の条件や問題の治療に有用になり、肌を癒し、癒しの特性を持っています。アロエバター市場は、スキンケア化粧品の急速な進化と人々の健康意識の高まりにより、予測期間中に有利な需要を示すと予想されます。さらに、消費者の購買力の向上とオンライン普及率の上昇により、消費者は健康に配慮した高級なセルフケア製品や美容製品へと移行しています。

さらに、セルフケア傾向の高まり、購買力の上昇、自然化粧品やスキンケア製品に関する意識の高まりが、アロエバターの成長を促進しています。今日、消費者は、その健康と皮膚の活性化の資質とゼロ効果に起因する天然物や食材を選ぶに向かってシフトしています。自然化粧品製剤の需要の高まりは、消費者の間でアロエバターのための強力な市場の需要を作成しています。

アロエバター市場力学:

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 市場の範囲

第2章 主な動向と発展

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 性質別市場内訳
  • エンドユーザー別市場内訳
  • 流通チャネル別市場内訳
  • 地域別市場内訳

第4章 市場力学

  • 市場影響要因
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • ビジネスチャンス
  • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 特許分析
  • 規制分析

第6章 COVID-19の分析

  • COVID-19の市場に関する分析
    • COVID-19以前の市場シナリオ
    • COVID-19の現在の市場シナリオ
    • COVID-19の後、または将来のシナリオ
  • COVID-19の中での価格ダイナミクス
  • 需要-供給スペクトラム
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的取り組み

第7章 性質別

  • オーガニック
  • コンベンショナル

第8章 エンドユーザー別

  • クリーム
  • 石鹸
  • リップバーム
  • 化粧水
  • その他

第9章 流通チャネル別

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • ネット通販
  • その他

第10章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他の南米地域
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第11章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 競合の戦略分析
  • 市況/シェア分析
  • M&A(合併・買収)分析

第12章 企業プロファイル

  • Natural Sourcing, LLC.
    • 企業概要
    • フォームのポートフォリオと説明
    • 主なハイライト
    • 財務概要
  • Sunaroma
  • Chagrin Valley Soap & Salve Co.
  • New Directions Aromatics Inc.
  • The HallStar Company
  • Texas Natural Supply
  • Camden-Grey Essential Oils, Inc.
  • Madina Industrial Corp.
  • AOS Products Private Limited
  • Premier Specialties Inc.

第13章 データム

目次
Product Code: DMCPG6198

Market Overview

The global aloe butter market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 6.2% during the forecast period (2023-2030).

Aloe butter is a semi-solid derivative extracted from aloe vera using a fraction of vegetable oil, usually by cold-press technique. Aloe butter is widely used in skincare products, including creams, lotions, body balms, hair balms, lip balms, bath bombs, and soaps. Aloe butter is rich in vitamins B, B12, C, A, E, Choline, and Folic Acid, which makes its skin rejuvenating and highly antioxidant. Besides, aloe butter is accompanied by anti-inflammatory and wound-healing properties, which make it a potential cosmetic and beauty product ingredient. Furthermore, aloe butter has skin-soothing and healing properties, which makes it helpful in treating skin-related conditions and problems, including dry skin, sunburn, psoriasis, eczema, rosacea, and chapping. The market for aloe butter is anticipated to witness a lucrative demand over the forecast period owing to the rapid evolution of skincare cosmetics coupled with the increasing health and wellness consciousness of the population. Furthermore, the rising purchasing power of consumers and growing online penetration are shifting consumers toward premium health-nourishing self-care and beauty products.

Moreover, the increasing self-care trend, rising purchasing power, and awareness regarding natural cosmetics and skin care products are driving the growth of aloe butter. Nowadays, consumers are shifting towards opting for natural products and ingredients owing to their health and skin revitalizing qualities and zero effects. The growing demand for natural cosmetic formulations is creating strong market demand for aloe butter amongst consumers.

Aloe Butter Market Dynamics:

Table of Contents

1. Scope and Methodology

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Scope of the Market

2. Key Trends and Developments

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Snippet by Nature
  • 3.2. Market Snippet by End User
  • 3.3. Market Snippet by Distribution Channel
  • 3.4. Market Snippet by Region

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market impacting factors
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
  • 4.2. Impact analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's five forces analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Patent Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
    • 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives

7. By Nature

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Nature Segment
    • 7.1.2. Market attractiveness index, By Nature Segment
  • 7.2. Organic*
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 7.3. Conventional

8. By End User

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End User Segment
    • 8.1.2. Market attractiveness index, By End User Segment
  • 8.2. Creams*
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 8.3. Soaps
  • 8.4. Lip Balms
  • 8.5. Lotions
  • 8.6. Others

9. By Distribution Channel

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
    • 9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
  • 9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 9.3. Convenience Stores
  • 9.4. Online Sales
  • 9.5. Others

10. By Region

  • 10.1. Introduction
    • 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. Introduction
    • 10.2.2. Key region-specific dynamics
    • 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
    • 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.2.6.1. U.S.
      • 10.2.6.2. Canada
      • 10.2.6.3. Mexico
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. Introduction
    • 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
    • 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.3.6.1. Brazil
      • 10.3.6.2. Argentina
      • 10.3.6.3. Rest of South America
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
    • 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.6.1. Germany
      • 10.4.6.2. U.K.
      • 10.4.6.3. France
      • 10.4.6.4. Spain
      • 10.4.6.5. Italy
      • 10.4.6.6. Rest of Europe
  • 10.5. Asia Pacific
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
    • 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.6.1. China
      • 10.5.6.2. India
      • 10.5.6.3. Japan
      • 10.5.6.4. Australia
      • 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
  • 10.6. Middle East and Africa
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Nature
    • 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel

11. Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive scenario
  • 11.2. Competitor strategy analysis
  • 11.3. Market positioning/share analysis
  • 11.4. Mergers and acquisitions analysis

12. Company Profiles

  • 12.1. Natural Sourcing, LLC.*
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Form Portfolio and Description
    • 12.1.3. Key Highlights
    • 12.1.4. Financial Overview
  • 12.2. Sunaroma
  • 12.3. Chagrin Valley Soap & Salve Co.
  • 12.4. New Directions Aromatics Inc.
  • 12.5. The HallStar Company
  • 12.6. Texas Natural Supply
  • 12.7. Camden-Grey Essential Oils, Inc.
  • 12.8. Madina Industrial Corp.
  • 12.9. AOS Products Private Limited
  • 12.10. Premier Specialties Inc.

13. DataM

  • 13.1. Appendix
  • 13.2. About us and services
  • 13.3. Contact us