市場調査レポート
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1140706

ブレインヘルスサプリメントの世界市場-2022-2029

Global Brain Health Supplements Market - 2022-2029

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 180 Pages | 納期: 約2営業日

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ブレインヘルスサプリメントの世界市場-2022-2029
出版日: 2022年10月20日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 180 Pages
納期: 約2営業日
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本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

ブレインヘルスサプリメントの市場規模は、2021年に80億2960万米ドル、2029年には185億430万米ドルに達し、予測期間(2022~2029年)においてCAGR8.7%で成長すると予測されています。

ブレインヘルスサプリメントは、認知力や記憶力を高め、学習を促進する医薬品です。これらのサプリメントは、集中力を高め、記憶力を向上させる。注意力を高め、個人の集中力を高め、勉強の補助として使用されることが多いです。ブレインヘルスサプリメントは、消費者へのアクセスを向上させるための積極的なプロモーションと強化された販売チャネルにより、市場で受け入れられつつあります。

市場力学

ブレインヘルスサプリメントの世界市場は、大学生や科学者の間でブレインヘルスサプリメントの利点に対する認識が高まっていることと、仕事の性質が知識集約型産業へと移行していることから拡大しています。

精神疾患患者によるサプリメント使用の増加、および脳健康サプリメントの利点に対する認知度の向上が胸腰椎デバイス市場の成長を促進します。

ブレインヘルスサプリメントとは、認知力や記憶力を高め、学習を促進する薬です。これらのサプリメントは、集中力を高め、記憶力を向上させます。注意力を高め、個人の集中力を高め、勉強の補助として使用されることが多いです。ブレインヘルスサプリメントは、消費者へのアクセスを向上させるための積極的なプロモーションと強化された販売チャネルにより、市場で受け入れられつつあります。

脳を活性化させるサプリメントは、ますます人気が高まっています。テレグラフ紙のある報道によると、英国の主要大学では学生の最大25%が処方されたスマートドラッグのmodafinilを服用し、カリフォルニアのハイテクベンチャー企業の社員はAdderallからLSDまであらゆるものを試して、脳のギアを上げているとのことです。

大学生や科学者の間で脳の健康補助食品の利点に対する認識が高まっていること、仕事の性質が知識集約型産業へと移行していること、精神疾患患者による補助食品使用の増加が、脳の健康補助食品市場の成長を後押ししています。例えば、米国疾病管理予防センターの報告によると、推定1600万人のアメリカ人が何らかの精神疾患を患っていると言われています。

米国では、若者の約21%が脳の健康維持のために栄養補助食品を摂取し、20%が脳の健康増進のために摂取しています。また、認知症や老年期の精神疾患に対する意識の高まりから、アメリカ人の11%がその回復や遅延のためにサプリメントを摂取しており、これは世界各地での意識向上に対する政府の取り組みにより徐々に増加すると予想されます。その他、ブレインヘルスサプリメントは、反応速度、強い視覚的注意力、体の動きに対する認知的柔軟性など、脳と体の健康的な意思決定の科学的証拠から、スポーツ選手や総合的な健康を重視する人々の間で人気が高まっています。様々な栄養補助食品成分とその効果の度合いに関する研究開発活動の増加は、ブレインヘルスサプリメントベンダーが効果を向上させた新しいサプリメントを生産するのに役立ち、イノベーションの面で市場の成長を後押ししています。

また、ブレインヘルスサプリメントに関する研究論文を発表した数の増加は、これらの製品を使用する顧客の間で信頼を作成し、この市場の収益を駆動します。業界関係者によると、将来的には、認知健康市場の成長は、消費者がメーカーの主張を証明するために、より多くの研究を要求し、ブレインヘルスサプリメント市場のためのより多くの拡大の機会をもたらし、これらの製品へのより多くの信頼を作成することになります。2020年のCOVID-19の大流行の中、社会的な距離と閉鎖の新しい規範は、消費者のストレスレベルの増加と脳の健康全体への負担をもたらし、それは気分を高め、ストレスを管理する脳サプリメントの成分の需要の上昇につながっていました。このような背景から、最近では多くの新規参入企業が、今後の市場シェアを獲得するために参入しています。

高コストと製品の存在に対する認知度の低さが市場成長の阻害要因に

高価な製品であること、副作用などの俗説があるため購入に躊躇すること。市場における製品の存在についての不認識。これらはすべて、市場の成長を抑制する要因となっています。

産業分析

ブレインヘルスサプリメントの世界市場は、ポーターの5つの力、規制分析、サプライチェーン分析、価格分析などの様々な業界要因に基づいて、市場の詳細な分析を提供します。

セグメント分析

ブレインヘルスサプリメントの世界市場では、製品タイプセグメントが最大の市場シェアを占める見込み

ブレインヘルスサプリメントの世界市場は、ハーブエキスやビタミン&ミネラルなどの製品タイプ、錠剤やカプセルなどのサプリメント形態、記憶力強化や老化防止、不安やうつなどの用途、成人や高齢者などの年齢層、流通チャネルで区分されています。その中で、製品タイプ別は世界のブレインヘルスサプリメント市場で最大のシェアを占めています。

ハーブエキスは、その利点と天然物であることから、広く使用されています。イチョウ葉は人気のあるサプリメントで、最も売れている漢方薬の1つです。イチョウ葉エキスは、植物の乾燥した緑の葉から採取され、液体エキス、カプセル、錠剤として販売されています。人々は様々な理由でそれを使用しています。

イチョウの治療特性は、血液疾患や記憶障害の治療、心血管系機能の強化、目の健康増進などであると言われています。イチョウはフラボノイドとテルペノイドを多く含み、有害なフリーラジカルによる酸化的細胞障害から保護する抗酸化物質です。

ビタミンとミネラル市場は、ブレインヘルスサプリメント成分市場で最大のシェアを占めると推定されています。ビタミンとミネラルは、身体が正常に発達し機能するために必要な必須物質です。ビタミンEは抗酸化物質であり、酸化ストレスを軽減することで脳の健康に役立つと考えられています。ビタミンEは、何らかの効果が期待できることが確認されている唯一のサプリメントです。

地域分析

ブレインヘルスサプリメントの世界市場において、北米地域が最大のシェアを占めています。

北米は、ブレインヘルスサプリメントの使用に関する意識により、世界のブレインヘルスサプリメント成分市場で最大のシェアを占めています。うつ病や認知症などの脳の健康問題の増加が、製品の需要を押し上げています。うつ病、ストレス、不安は、この地域の若者やミレニアル世代によく見られる精神疾患です。アルツハイマー病協会によると、2020年時点で、米国では約580万人がアルツハイマー病を患っています。高齢者人口の増加により、物忘れは高齢者人口の間で広く見られる病気であるため、記憶力強化サプリメントの需要を促進しています。市場参加者は、ブレインヘルスサプリメント成分市場での地位を強化するために、製品発売などの有機的な成長戦略の採用に注力しています。

欧州は、最大の市場シェアを獲得するために高品質の製品を導入しているこの地域の主要な市場プレーヤーの存在により、ブレインヘルスサプリメント成分市場で2番目に大きなシェアを占めています。さらに、研究開発のための政府の支援と研究資金の利用可能性は、健康補助食品市場を後押ししています。

世界保健機関(WHO)は、欧州における精神衛生を促進し、精神障害を予防するための精神衛生行動計画を推奨しています。また、WHOが発表した主要な事実によると、推定3億人がうつ病に罹患し、6000万人が双極性障害に罹患していると言われています。このように、同地域における精神疾患の急増は、ブレインヘルスサプリメントの消費を増加させ、市場の成長をさらに後押ししています。

競合情勢

胸腰椎デバイス市場は、Purelife AlternaScript, LLC, ACCELERATED INTELLIGENCE INC., Liquid Health, Inc, HVMN Inc., Natural Factors Nutritional Products Ltd., KEYVIEW LABS, INC., Onnit Labs, LLC, Purelife Bioscience Co. Ltd., Quincy Bioscienceなどの多数のプレイヤーが存在することから非常に競争が激しいと言えます。

これらの主要な市場参加者は、世界のブレインヘルスサプリメント市場に参入または事業提供や競争力を拡大するために、製品リーチを拡大し、製品ポートフォリオを強化するために、M&A、製品承認、契約などの様々な戦略を採用しています。例えば、2020年6月、Elysium Health社は、英国オックスフォード大学と提携し、オックスフォードのVITACOG研究に基づき、認知の健康と物忘れ治療のためのビタミンB、オメガ3リジン複合体、ビルベリーエキスを含むブレインヘルスサプリメント、Matterの発売を発表しています。

新製品を開発するために、提携や買収を行う企業もあります。例えば、2019年3月、健康、栄養、持続可能な生活に取り組む科学ベースの企業であるDSMは、SLS Nutraceuticalsと協業しました。このコラボレーションは、ストレスの多いライフスタイルを送る人が認知パフォーマンスを維持するのに役立つ、様々な独自のサプリメントソリューションを提供する予定です。

主な注目企業

オルタナスクリプト

概要AlternaScriptは、様々なヘルスケア予防製品およびソリューションを開発する米国企業です。2013年に設立され、米国に本社を置く。

製品ポートフォリオです。

オピーマインド。集中力を促進するのに役立ち、また新しい物事の保持を向上させる。サプリメントに存在するビタミンは、認知機能を高めるのに役立ち、シャープネスと集中力を高めるだけでなく、より良いパフォーマンスのためにエネルギーレベルを増加させる。

世界のブレインヘルスサプリメント市場レポートでは、約45+市場データテーブル、40+図と180ページへのアクセスを提供します。

目次

第1章 調査手法と調査範囲

  • 調査手法
  • 調査目的および調査範囲

第2章 市場の定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場影響要因
  • 促進要因
    • 精神疾患患者別サプリメント使用の増加
    • サプリメントの利点に対する認知度の向上
  • 抑制要因
    • これらの製品に関連する高コスト
  • ビジネスチャンス
  • 影響分析

第5章 産業要因

  • ポーターの5つの力
  • レギュレーター分析
  • サプライチェーン分析
  • 保険・診療報酬政策
  • 価格設定分析
  • 製品イノベーション

第6章 製品タイプ別

  • ハーブエキス
    • 高麗人参
    • イチョウ葉
    • クルクミン
    • ライオンズマーク
    • その他
  • ビタミン・ミネラル
    • ビタミンB
    • ビタミンC・E
    • その他
  • 天然分子
    • アセチル-L-カルニチン
    • アルファGPC
    • シチコリン
    • ドコサヘキサエン酸(DHA)
    • その他消耗品・ディスポーザブル

第7章 サプリメントの形態別

  • 錠剤
  • カプセル
  • その他

第8章 用途別

  • 記憶力向上
  • 気分・抑うつ
  • 注意力・集中力
  • 長寿・アンチエイジング
  • 睡眠と回復
  • 不安

第9章 年齢層別

  • 老年
  • 成人
  • 小児科

第10章 流通チャネル別

  • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
  • ドラッグストア
  • オンラインストア

第11章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他の欧州地域
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他の南米地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東とアフリカ

第12章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市況/シェア分析
  • M&A(合併・買収)分析

第13章 企業プロファイル

  • AlternaScript, LLC
    • 企業概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 主なハイライト
    • 財務概要
  • ACCELERATED INTELLIGENCE INC.
  • Liquid Health, Inc.
  • HVMN Inc.
  • Natural Factors Nutritional Products Ltd.
  • KEYVIEW LABS, INC.
  • Onnit Labs, LLC
  • Purelife Bioscience Co., Ltd.
  • Quincy Bioscience

第14章 ブレインヘルスサプリメントの世界市場-DataM

目次
Product Code: DMPH3180

Market Overview

Brain Health Supplements Market size was valued at US$ 8,029.6 million in 2021 and is estimated to reach US$ 18,504.3 million by 2029, growing at a CAGR of 8.7% during the forecast period (2022-2029).

Brain health supplements are the drugs that enhance cognition and memory and facilitate learning. These supplements improve concentration and boost memory power. They are often used to increase attention spans, help individuals focus, and as studying aids. Brain health supplements are gaining acceptance in the market due to aggressive promotion and enhanced sales channels to increase their accessibility to the consumers.

Market Dynamics

The global brain health supplements market is growing due to the increasing awareness of the advantages of brain health supplements among college students, and scientists and the transition of nature of work towards knowledge-based industries.

Growing use of supplements by patients with mental illness and increasing awareness of the advantages of brain health supplements drives the growth of thoracolumbar spine devices market

Brain health supplements are the drugs that enhance cognition and memory and facilitate learning. These supplements improve concentration and boost memory power. They are often used to increase attention spans, help individuals focus, and as studying aids. Brain health supplements are gaining acceptance in the market due to aggressive promotion and enhanced sales channels to increase their accessibility to the consumers.

These are becoming increasingly popular to give the mind an extra boost. According to one Telegraph report, up to 25% of students at leading UK universities have taken the prescription smart drug modafinil, and California tech start-up employees are trying everything from Adderall to LSD to push their brains into a higher gear.

Increasing awareness of the advantages of brain health supplements among college students, and scientists and the transition of nature of work towards knowledge-based industries, and the growing use of supplements by patients with mental illness are driving the growth of the brain health supplements market. For instance, according to the Centers for Disease Control and Prevention report, an estimated 16 million Americans are suffering from some form of mental illness.

Among young people, about 21% take dietary supplements to maintain and 20% take them to improve brain health in the USA. Additionally, due to growing awareness of dementia and old age mental illness, 11% of Americans take supplements to reverse or delay it, which is expected to grow gradually due to government initiatives on increasing awareness in various parts of the world. Other than that, brain health supplements are becoming more popular among sportspersons and people who are focused on overall health due to scientific evidence of healthy brain and body decision-making such as reaction speed, strong visual attention, cognitive flexibility for the body movement, etc. Increasing research and development activities in terms of various dietary ingredients and their degree of effect have helped the brain health supplements vendors to produce new supplements with the improved effect, which drives the market growth in terms of innovation.

Additionally, an increasing number of published research papers on brain health supplements creates trust among customers to use these products, which drives the revenue of this market. According to industry insiders, in the future, the growth of the cognitive health market will make consumers demand more research to prove the claims of manufacturers, which will create more trust in these products resulting in more expansion opportunities for the brain health supplements market. The new norm of social distancing and lockdown in the midst of the COVID-19 pandemic in 2020 has resulted in an increase in consumer's stress level and strain on overall brain health, which had led to a rise in demands for ingredients of brain supplements that boost the mood and manage stress. Because of this, many new players are entering the market recently to acquire the market share in the future.

High cost and unawareness about presence of these products is likely to hamper the growth of the market

High cost linked with these products, hesitation in buying these supplements because of myths associated with these products such as side effects cause by the products. Unawareness about the presence of product in market. These all are some factors that can restraint the growth of market.

Industry Analysis

The global brain health supplements market provides in-depth analysis of the market based on various industry factors such as porter's five forces, regulatory analysis, supply chain analysis and pricing analysis.

Segment Analysis

The product type segment is expected to hold the largest market share in global brain health supplements market

The global brain health supplement market is segmented by product type like herbal extracts and vitamin & minerals, by supplement form as tablets and capsules, by application such as memory enhancement, anti-ageing, anxiety and depression, by age group as adults and elders and distribution channel. From them product type segment holds the largest share in global brain health supplement market.

Herbal extracts are being used widely due to its advantages as well as it being natural product. Ginkgo biloba is a popular supplement and one of the top-selling herbal medicines. Ginkgo biloba extract is collected from the dried green leaves of the plant and is available as liquid extracts, capsules, and tablets. People use it for a variety of reasons.

The therapeutic properties of the ginkgo plant are said to include treatment for blood disorders and memory problems, enhancement of cardiovascular function, and to improve eye health. It contains high levels of flavonoids and terpenoids, antioxidants that provide protection against oxidative cell damage from harmful free radicals.

The vitamins & minerals market is estimated to account for a largest share of the brain health supplements ingredients market. Vitamins and minerals are essential substances that bodies need to develop and function normally. Vitamin E is an antioxidant and is believed to help with brain health by reducing oxidative stress. It is the only supplement that has been found to have any possible benefit.

Geographical Analysis

North America region holds the largest market share in the global brain health supplement market

North America accounted for the largest share of the global brain health supplements ingredients market due to awareness about the use of brain health supplements. The increasing brain health issues, such as depression and dementia, boost the demand for the products. Depression, stress, and anxiety are common mental illnesses among adolescents and millennials in the region. According to the Alzheimer's Association, as of 2020, around 5.8 million people in the U.S. had Alzheimer's. The growing number of the aging population has been driving the demand for memory enhancement supplements as memory loss is a widespread illness among the older population. Market players are focused on the adoption of organic growth strategies such as product launches to strengthen their position in the brain health supplements ingredients market.

Europe has the second-largest share in the brain health supplements ingredients market owing to the presence of major market players in this region, which are introducing quality products for capturing maximum market share. Additionally, the government support for research & development and the availability of funds for research is boosting the health supplements market.

World Health Organization (WHO) has recommended mental health action plan to promote mental health and prevent mental disorders in Europe. In addition, according to the key facts published by WHO, an estimated 300 million people are affected by depression, and 60 million people are affected by bipolar disorder. Thus, the surge in the mental disorders in the region has increased the consumption of brain health supplements which is further driving the growth of the market.

Competitive Landscape

The thoracolumbar spine devices market is highly competitive with the presence of a large number of players including Purelife AlternaScript, LLC, ACCELERATED INTELLIGENCE INC., Liquid Health, Inc., HVMN Inc., Natural Factors Nutritional Products Ltd.., KEYVIEW LABS, INC., Onnit Labs, LLC, Purelife Bioscience Co., Ltd., Quincy Bioscience, among others.

These key market players are adopting various strategies such as mergers and acquisitions, product approvals, and agreements to increase product reach and strengthen their product portfolios, in order to enter or expand their business offerings and competitiveness in the global brain health supplements market. For instance, in June 2020, Elysium Health, in partnership with the University of Oxford, U.K., announced the launch of Matter, a brain health supplement which is based on the Oxford's VITACOG study which contains vitamin B, omega 3 lysine complex, and bilberry extract for cognitive health and memory loss treatment.

Some Companies are undergoing collaborations and acquisitions to develop new products. For instance, in Mar 2019 DSM, science-based company works in health, nutrition and sustainable living collaborated with SLS Nutraceuticals. The collaboration will provide variety of unique supplementation solutions that will help the person living in stressful lifestyle to maintain their cognitive performance.

Key Companies to Watch

AlternaScript:

Overview: AlternaScript is an American company that develops various health care preventive products and solutions. It was founded in 2013 and is headquartered in United States.

Product Portfolio:

Opyimind: It helps in promoting focused attention and it also improves retention of new things. The vitamins present in the supplements helps in increasing the cognitive function and increases sharpness and focus as well as increasing the energy levels for better performance.

The global brain health supplements market report would provide an access to an approx. 45+market data table, 40+figures and 180pages.

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Market Definition and Overview

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market Impacting Factors
  • 4.2. Drivers
    • 4.2.1. Growing use of supplements by patients with mental illness
    • 4.2.2. Increasing awareness of the advantages of supplements
  • 4.3. Restraints
    • 4.3.1. High cost associated with these products
  • 4.4. Opportunities
  • 4.5. Impact Analysis

5. Industry Factors

  • 5.1. Porter's Five Forces
  • 5.2. Regulator Analysis
  • 5.3. Supply Chain Analysis
  • 5.4. Insurance and Reimbursement Policies
  • 5.5. Pricing Analysis
  • 5.6. Product Innovations

6. By Product Type

  • 6.1. Introduction
    • 6.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
  • 6.2. Herbal Extracts
    • 6.2.1. Introduction
    • 6.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
    • 6.2.3. Ginseng
    • 6.2.4. Ginkgo Biloba
    • 6.2.5. Curcumin
    • 6.2.6. Lions Mane
    • 6.2.7. Others
  • 6.3. Vitamins & Minerals
    • 6.3.1. Vitamin B
    • 6.3.2. Vitamin C & E
    • 6.3.3. Others
  • 6.4. Natural Molecules
    • 6.4.1. Acetyl-L-Carnitine
    • 6.4.2. Alpha GPC
    • 6.4.3. Citicoline
    • 6.4.4. Docosahexaenoic Acid (DHA)
    • 6.4.5. Other Consumables & Disposables

7. By Supplement Form

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Form
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Supplement Form
  • 7.2. Tablets
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
  • 7.3. Capsules
  • 7.4. Others

8. By Application

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
  • 8.2. Memory Enhancement
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
  • 8.3. Mood & Depression
  • 8.4. Attention & Focus
  • 8.5. Longevity & Anti-aging
  • 8.6. Sleep & Recovery
  • 8.7. Anxiety

9. By Age Group

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group
  • 9.2. Geriatric
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
  • 9.3. Adults
  • 9.4. Pediatrics

10. By Distribution Channel

  • 10.1. Introduction
    • 10.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
  • 10.2. Supermarkets & Hypermarkets
    • 10.2.1. Introduction
    • 10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2020-2029
  • 10.3. Drug Stores
  • 10.4. Online Stores

11. By Region

  • 11.1. Introduction
    • 11.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 11.2. North America
    • 11.2.1. Introduction
    • 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 11.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 11.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Form
    • 11.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 11.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
    • 11.2.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 11.2.8. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 11.2.8.1. The U.S.
      • 11.2.8.2. Canada
      • 11.2.8.3. Mexico
  • 11.3. Europe
    • 11.3.1. Introduction
    • 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 11.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 11.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Form
    • 11.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 11.3.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
    • 11.3.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 11.3.8. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 11.3.8.1. Germany
      • 11.3.8.2. The U.K.
      • 11.3.8.3. France
      • 11.3.8.4. Rest of Europe
  • 11.4. South America
    • 11.4.1. Introduction
    • 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 11.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 11.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Form
    • 11.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 11.4.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
    • 11.4.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 11.4.8. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 11.4.8.1. Brazil
      • 11.4.8.2. Argentina
      • 11.4.8.3. Rest of South America
  • 11.5. Asia Pacific
    • 11.5.1. Introduction
    • 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 11.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 11.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Form
    • 11.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 11.5.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
    • 11.5.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 11.5.8. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 11.5.8.1. China
      • 11.5.8.2. India
      • 11.5.8.3. Japan
      • 11.5.8.4. Australia
      • 11.5.8.5. Rest of Asia Pacific
  • 11.6. The Middle East and Africa
    • 11.6.1. Introduction
    • 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 11.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
    • 11.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Supplement Form
    • 11.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 11.6.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
    • 11.6.7. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel

12. Competitive Landscape

  • 12.1. Competitive Scenario
  • 12.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis

13. Company Profiles

  • 13.1. AlternaScript, LLC
    • 13.1.1. Company Overview
    • 13.1.2. Product Portfolio and Description
    • 13.1.3. Key Highlights
    • 13.1.4. Financial Overview
  • 13.2. ACCELERATED INTELLIGENCE INC.
  • 13.3. Liquid Health, Inc.
  • 13.4. HVMN Inc.
  • 13.5. Natural Factors Nutritional Products Ltd.
  • 13.6. KEYVIEW LABS, INC.
  • 13.7. Onnit Labs, LLC
  • 13.8. Purelife Bioscience Co., Ltd.
  • 13.9. Quincy Bioscience

LIST NOT EXHAUSTIVE

14. Global Brain Health Supplements Market - DataM

  • 14.1. Appendix
  • 14.2. About Us and Method of Fixation
  • 14.3. Contact Us