市場調査レポート
商品コード
1231849

東南アジアのオンライン英語教育産業(2023年~2032年)

Research Report on Southeast Asia Online English Training Industry 2023-2032

出版日: | 発行: China Research and Intelligence | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.58円
東南アジアのオンライン英語教育産業(2023年~2032年)
出版日: 2023年03月01日
発行: China Research and Intelligence
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

東南アジアの経済発展や海外貿易の力強い成長に伴い、英語人材に対する需要がさらに高まっています。一方、東南アジアの都市化が進み、中流階級の規模が拡大し、児童教育の分野に注目が集まり、モバイルインターネットが東南アジアの住民の生活に徐々に浸透するにつれ、東南アジアのオンライン英語教育産業が成長しています。

当レポートでは、東南アジアのオンライン英語教育産業について調査分析し、主な促進要因、課題と機会、COVID-19の影響などの情報を提供しています。

目次

第1章 シンガポールのオンライン英語教育産業の分析

  • シンガポールのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • シンガポールの最低賃金
  • シンガポールのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • シンガポールの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第2章 タイのオンライン英語教育産業の分析

  • タイのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • タイの最低賃金
  • タイのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • タイの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第3章 フィリピンのオンライン英語教育産業の分析

  • フィリピンのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • フィリピンの最低賃金
  • フィリピンのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • フィリピンの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第4章 マレーシアのオンライン英語教育産業の分析

  • マレーシアのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • マレーシアの最低賃金
  • マレーシアのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • マレーシアの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第5章 インドネシアのオンライン英語教育産業の分析

  • インドネシアのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • インドネシアの最低賃金
  • インドネシアのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • インドネシアの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第6章 ベトナムのオンライン英語教育産業の分析

  • ベトナムのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • ベトナムの最低賃金
  • ベトナムのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • ベトナムの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第7章 ミャンマーのオンライン英語教育産業の分析

  • ミャンマーのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • ミャンマーの最低賃金
  • ミャンマーのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • ミャンマーの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第8章 ブルネイのオンライン英語教育産業の分析

  • ブルネイのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • ブルネイの最低賃金
  • ブルネイのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • ブルネイの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第9章 ラオスのオンライン英語教育産業の分析

  • ラオスのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • ラオスの最低賃金
  • ラオスのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • ラオスの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第10章 カンボジアのオンライン英語教育産業の分析

  • カンボジアのオンライン英語教育産業の開発環境
    • 地域
    • 人口
    • 経済
    • カンボジアの最低賃金
  • カンボジアのオンライン英語教育産業の経営(2023年~2032年)
    • 供給
    • 需要
  • カンボジアの主なオンライン英語教育プロバイダーの分析

第11章 東南アジアのオンライン英語教育産業の見通し(2023年~2032年)

  • 東南アジアのオンライン英語教育産業の発展に影響を与える要因の分析
    • 有利な要因
    • 不利な要因
  • 東南アジアのオンライン英語教育産業の供給の分析(2023年~2032年)
  • 東南アジアのオンライン英語教育産業の需要の分析(2023年~2032年)
  • オンライン英語教育産業に対するCOVID-19の流行の影響
目次
Product Code: 2301788

According to CRI's analysis, the online English training industry in Southeast Asia has a wide range of development status in different countries. Influenced by certain historical factors, some Southeast Asian countries have a high level of English language proficiency among their residents. For example, Singapore, the Philippines, Malaysia and Brunei have high English penetration rates, and English is one of the official languages in Singapore and the Philippines, as well as the common language in Malaysia and Brunei. However, other Southeast Asian countries have lower English penetration rates and English proficiency needs to be improved, such as Thailand, which is rated as very low proficiency in the EF English Proficiency Indicator Report 2021 and is in the 100th percentile of non-native English-speaking countries.

SAMPLE VIEW

With economic development in Southeast Asia and strong growth in foreign trade, the demand for English language talents has further grown. Meanwhile, as urbanization in Southeast Asia advances, the size of the middle class expands and more attention is paid to the field of children's education, and mobile internet gradually penetrates the lives of Southeast Asian residents, the online English training industry in Southeast Asia has grown. In Vietnam, for example, English is one of the most popular foreign languages in the country, and English education has flourished since Vietnam's revolutionary reforms in 1986. The online language learning platform Edupia has become the leading brand in the Vietnamese online English market with 500,000 paying users in just three years since its inception.

Southeast Asia in this report includes 10 countries: Singapore, Thailand, Philippines, Malaysia, Indonesia, Vietnam, Myanmar, Brunei, Laos and Cambodia. With a total population of over 600 million by the end of 2021, Southeast Asia has an overall economic growth rate higher than the global average and is one of the key drivers of future global economic growth.

According to CRI's analysis, the economic levels of the 10 Southeast Asian countries vary greatly, with Singapore being the only developed country with a per capita GDP of about US$73,000 in 2021. While Myanmar and Cambodia will have a GDP per capita of less than US$2,000 in 2021. The population and minimum wage levels of each country also vary greatly. Brunei, which has the smallest population, will have a total population of less than 500,000 people in 2021, while Indonesia, which has the largest population, will have a population of about 275 million people in 2021.

CRI expects the Southeast Asian online English training industry to continue to grow from 2023-2032 as more foreign investment enters Southeast Asia and more Southeast Asian residents take offline and online English training in order to gain better job opportunities and business partnerships.

Topics covered:

  • Southeast Asia Online English Training Industry Status and Major Sources in 2018-2022
  • What is the Impact of COVID-19 on Southeast Asia Online English Training Industry?
  • Which Companies are the Major Players in Southeast Asia Online English Training Industry Market and What are their Competitive Benchmarks?
  • Key Drivers and Market Opportunities in Southeast Asia Online English Training Industry
  • What are the Key Drivers, Challenges, and Opportunities for Southeast Asia Online English Training Industry during 2023-2032?
  • What is the Expected Revenue of Southeast Asia Online English Training Industry during 2023-2032?
  • What are the Strategies Adopted by the Key Players in the Market to Increase Their Market Share in the Industry?
  • What are the Competitive Advantages of the Major Players in Southeast Asia Online English Training Industry Market?
  • Which Segment of Southeast Asia Online English Training Industry is Expected to Dominate the Market in 2032?
  • What are the Major Adverse Factors Facing Southeast Asia Online English Training Industry?

Table of Contents

1 Analysis of the Online English Training Industry in Singapore

  • 1.1 Singapore Online English Training Industry Development Environment
    • 1.1.1 Geography
    • 1.1.2 Population
    • 1.1.3 Economy
    • 1.1.4 Minimum Wage in Singapore
  • 1.2 Singapore Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 1.2.1 Supply
    • 1.2.2 Demand
  • 1.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Singapore

2 Analysis of the Online English Training Industry in Thailand

  • 2.1 Thailand Online English Training Industry Development Environment
    • 2.1.1 Geography
    • 2.1.2 Population
    • 2.1.3 Economy
    • 2.1.4 Thailand Minimum Wage
  • 2.2 Thailand Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 2.2.1 Supply
    • 2.2.2 Demand
  • 2.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Thailand

3 Analysis of the Online English Training Industry in the Philippines

  • 3.1 Development Environment of the Online English Training Industry in the Philippines
    • 3.1.1 Geography
    • 3.1.2 Population
    • 3.1.3 Economy
    • 3.1.4 Minimum Wage in the Philippines
  • 3.2 Philippine Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 3.2.1 Supply
    • 3.2.2 Demand
  • 3.3 Analysis of Major Online English Training Providers in the Philippines

4 Analysis of the Online English Training Industry in Malaysia

  • 4.1 Malaysia Online English Training Industry Development Environment
    • 4.1.1 Geography
    • 4.1.2 Population
    • 4.1.3 Economy
    • 4.1.4 Minimum Wage in Malaysia
  • 4.2 Malaysia Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 4.2.1 Supply
    • 4.2.2 Demand
  • 4.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Malaysia

5 Analysis of the Online English Training Industry in Indonesia

  • 5.1 Development Environment of Online English Training Industry in Indonesia
    • 5.1.1 Geography
    • 5.1.2 Population
    • 5.1.3 Economy
    • 5.1.4 Minimum Wage in Indonesia
  • 5.2 Indonesia Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 5.2.1 Supply
    • 5.2.2 Demand
  • 5.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Indonesia

6 Analysis of Online English Training Industry in Vietnam

  • 6.1 Development Environment of Online English Training Industry in Vietnam
    • 6.1.1 Geography
    • 6.1.2 Population
    • 6.1.3 Economy
    • 6.1.4 Minimum Wage in Vietnam
  • 6.2 Vietnam Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 6.2.1 Supply
    • 6.2.2 Demand
  • 6.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Vietnam

7 Myanmar Online English Training Industry Analysis

  • 7.1 Myanmar Online English Training Industry Development Environment
    • 7.1.1 Geography
    • 7.1.2 Population
    • 7.1.3 Economy
    • 7.1.4 Myanmar Minimum Wage
  • 7.2 Myanmar Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 7.2.1 Supply
    • 7.2.2 Demand
  • 7.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Myanmar

8 Brunei Online English Training Industry Analysis

  • 8.1 Brunei Online English Training Industry Development Environment
    • 8.1.1 Geography
    • 8.1.2 Population
    • 8.1.3 Economy
    • 8.1.4 Brunei Minimum Wage
  • 8.2 Brunei Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 8.2.1 Supply
    • 8.2.2 Demand
  • 8.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Brunei

9 Analysis of the Online English Training Industry in Laos

  • 9.1 Development Environment of the Online English Training Industry in Laos
    • 9.1.1 Geography
    • 9.1.2 Population
    • 9.1.3 Economy
    • 9.1.4 Minimum Wage in Laos
  • 9.2 Laos Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 9.2.1 Supply
    • 9.2.2 Demand
  • 9.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Laos

10 Analysis of the Online English Training Industry in Cambodia

  • 10.1 Development Environment of Online English Training Industry in Cambodia
    • 10.1.1 Geography
    • 10.1.2 Population
    • 10.1.3 Economy
    • 10.1.4 Minimum Wage in Cambodia
  • 10.2 Cambodia Online English Training Industry Operation 2023-2032
    • 10.2.1 Supply
    • 10.2.2 Demand
  • 10.3 Analysis of Major Online English Training Providers in Cambodia

11 Southeast Asia Online English Training Industry Outlook 2023-2032

  • 11.1 Analysis of Factors Influencing the Development of Online English Training Industry in Southeast Asia
    • 11.1.1 Favorable Factors
    • 11.1.2 Unfavorable Factors
  • 11.2 Southeast Asia Online English Training Industry Supply Analysis 2023-2032
  • 11.3 Southeast Asia Online English Training Industry Demand Analysis 2023-2032
  • 11.4 Impact of COVID -19 Epidemic on Online English Training Industry