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市場調査レポート
商品コード
1629725

スポーツ用保護具市場:製品別、流通チャネル別、地域別

Sports Protective Equipment Market, By Product, By Distribution Channel, By Geography


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
スポーツ用保護具市場:製品別、流通チャネル別、地域別
出版日: 2024年12月20日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のスポーツ用保護具市場は、2024年には101億1,000万米ドルと推定され、2031年には154億9,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2031年にかけて6.3%の複合年間成長率(CAGR)で成長すると予測されています。

レポート範囲 レポート詳細
基準年 2023 2024年の市場規模 101億1,000万米ドル
実績データ 2019年から2023年まで 予測期間 2024年から2031年まで
予測期間2024年から2031年 CAGR: 6.30% 2031年の価値予測 154億9,000万米ドル
図.スポーツ用保護具市場の地域別シェア(%)、2024年
Sports Protective Equipment Market-IMG1

スポーツ用保護具市場は、プロスポーツとアマチュアスポーツの両方の市場参入企業の増加により、過去10年間で大きく成長しました。アメリカンフットボール、野球、ホッケー、スケートなどのスポーツでは、現在、怪我を防ぐためにヘルメット、パッド、ガード、シューズなどの保護具の着用が選手に義務付けられています。健康意識の高まりとともに、多くの人々が余暇にレクリエーション・スポーツをするようになり、それがさらに需要を煽っています。材料科学の開発により、メーカーは性能を損なうことなく優れた保護性能を提供する軽量で快適なギアを開発できるようになった。

市場力学:

世界のスポーツ用保護具市場は、様々なコンタクトスポーツの人気の高まりと安全に対する意識の高まりによって牽引されています。発展途上国における可処分所得の増加も、スポーツおよび関連用具への支出を増加させています。しかし、多くのアマチュアスポーツ愛好家や価格に敏感な消費者にとっては、革新的な防護ソリューションの高額なコストが足かせとなっています。一方、個人の体型に合わせてカスタマイズされた3Dプリント機器の開発は、メーカーが保護性能と快適性を強化してニッチ分野に進出する機会を提供しています。大手企業はまた、包括的なポートフォリオを提供し市場での地位を固めるために、専門的な製品ラインを持つ中小企業の買収に注力しています。

本調査の主な特徴

この調査レポートは、世界のスポーツ用保護具市場を詳細に分析し、2023年を基準年とした予測期間(2024年~2031年)の市場規模(億米ドル)と複合年間成長率(CAGR%)を掲載しています。

また、さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を明らかにし、この市場の魅力的な投資提案マトリクスについて解説しています。

また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の上市や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する主要考察も提供しています。

企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略などのパラメータに基づいて、世界のスポーツ用保護具市場の主要企業をプロファイルしています。

本調査の対象となる主要企業には、Amer Sports、Nike Inc.、Adidas AG、Puma SE、Harrow Sports Inc.、Franklin Sports Inc.、Bauer Hockey Inc.、MIZUNO Corporation、Schutt Sports Inc.、Under Armour, Inc.などが含まれます。

このレポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。

スポーツ用保護具の世界市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。

利害関係者は、世界のスポーツ用保護具市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定が容易になります。

目次

第1章 調査の目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場の展望

  • レポートの説明
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー

第3章 市場力学、規制、動向の分析

  • 市場力学
  • 影響分析
  • 主なハイライト
  • 規制シナリオ
  • 製品の発売/承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併と買収のシナリオ
  • 業界動向

第4章 スポーツ用保護具市場、製品別、2024年-2031年、(10億米ドル)

  • ヘッド&ヘッドギア
  • アイウェア
  • 胸部保護
  • 手の保護
  • 脚の保護
  • その他

第5章 スポーツ用保護具市場、流通チャネル別、2024年-2031年、(10億米ドル)

  • オンライン
  • オフライン

第6章 スポーツ用保護具市場、地域別、2024年~2031年、価値(10億米ドル)

  • 北米
  • ラテンアメリカ
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • 中東
  • アフリカ

第7章 競合情勢

  • Amer Sports
  • Nike Inc.
  • Adidas AG
  • Puma SE
  • Harrow Sports Inc.
  • Franklin Sports Inc.
  • Bauer Hockey Inc.
  • MIZUNO Corporation
  • Schutt Sports Inc.
  • Under Armour, Inc.

第8章 アナリストの推奨事項

  • 運命の輪
  • アナリストの見解
  • 一貫した機会マップ

第9章 参考文献と調査手法

  • 参考文献
  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI7652

Global Sports Protective Equipment Market is estimated to be valued at USD 10.11 Bn in 2024 and is expected to reach USD 15.49 Bn by 2031, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.3% from 2024 to 2031.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2023 Market Size in 2024: US$ 10.11 Bn
Historical Data for: 2019 To 2023 Forecast Period: 2024 To 2031
Forecast Period 2024 to 2031 CAGR: 6.30% 2031 Value Projection: US$ 15.49 Bn
Figure. Sports Protective Equipment Market Share (%), By Region 2024
Sports Protective Equipment Market - IMG1

The sports protective equipment market has grown significantly in the past decade driven by increasing participation in both professional and amateur sports. Sports such as American football, baseball, hockey, and skating now require athletes to wear protective gear such as helmets, pads, guards, shoes etc. to prevent injury. With growing health awareness, many people have also taken up recreational sports in their leisure time which has further fueled demand. Advancements in materials science have allowed manufacturers to develop lightweight, comfortable gear that provides excellent protection without compromising performance.

Market Dynamics:

The global sports protective equipment market is driven by the growing popularity of various contact sports and increasing awareness about safety. Rising disposable incomes in developing nations have also increased spending on sports and related gear. However, high costs of innovative protective solutions act as a restraint for many amateur sports enthusiasts and price sensitive consumers. On the other hand, the development of customized, 3D printed equipment based on an individual's body type provides an opportunity for manufacturers to expand into niche segments with enhanced protection and comfort. Large players are also focusing on acquiring smaller companies with specialized product lines to offer a comprehensive portfolio and consolidate their market position.

Key features of the study:

This report provides in-depth analysis of the global sports protective equipment market and provides market size (USD Bn) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2024-2031), considering 2023 as the base year.

It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market.

This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players.

It profiles key players in the global sports protective equipment market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies.

Key companies covered as a part of this study include Amer Sports, Nike Inc., Adidas AG, Puma SE, Harrow Sports Inc., Franklin Sports Inc., Bauer Hockey Inc., MIZUNO Corporation, Schutt Sports Inc., and Under Armour, Inc.

Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics.

The global sports protective equipment market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts

Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global sports protective equipment market.

Market Segmentation

  • By Product Insights (Revenue, USD Bn, 2019 - 2031)
    • Head & Headgear
    • Eyewear
    • Chest Protection
    • Hand Protection
    • Leg Protection
    • Others
  • By Distribution Channel Insights (Revenue, USD Bn, 2019 - 2031)
    • Online
    • Offline
  • Regional Insights (Revenue, USD Bn, 2019 - 2031)
    • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Latin America
    • Brazil
    • Argentina
    • Mexico
    • Rest of Latin America
    • Europe
    • Germany
    • U.K.
    • Spain
    • France
    • Italy
    • Russia
    • Rest of Europe
    • Asia Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • Australia
    • South Korea
    • ASEAN
    • Rest of Asia Pacific
    • Middle East
    • GCC Countries
    • Israel
    • Rest of Middle East
    • Africa
    • South Africa
    • North Africa
    • Central Africa
  • Key Players Insights
    • Amer Sports
    • Nike Inc.
    • Adidas AG
    • Puma SE
    • Harrow Sports Inc.
    • Franklin Sports Inc.
    • Bauer Hockey Inc.
    • MIZUNO Corporation
    • Schutt Sports Inc.
    • Under Armour, Inc.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Sports Protective Equipment Market, By Product
    • Sports Protective Equipment Market, By Distribution Channel
    • Sports Protective Equipment Market, By Region

3. Market Dynamics, Regulations, And Trends Analysis

  • Market Dynamics
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product Launches/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario
  • Industry Trends

4. Sports Protective Equipment Market, By Product, 2024-2031, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2024 and 2031 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2019 - 2031
    • Segment Trends
  • Head & Headgear
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Eyewear
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Chest Protection
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Hand Protection
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Leg Protection
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Others
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)

5. Sports Protective Equipment Market, By Distribution Channel, 2024-2031, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2024 and 2031 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2019 - 2031
    • Segment Trends
  • Online
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)
  • Offline
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2019-2031, (USD Bn)

6. Sports Protective Equipment Market, By Region, 2024- 2031, Value (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share (%) Analysis, 2024,2027 & 2031, Value (USD Bn)
    • Market Y-o-Y Growth Analysis (%), 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Regional Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, By Product, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
      • U.S.
      • Canada
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, By Product, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
      • Brazil
      • Argentina
      • Mexico
      • Rest of Latin America
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, By Product, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
      • Germany
      • U.K.
      • Spain
      • France
      • Italy
      • Russia
      • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, By Product, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
      • China
      • India
      • Japan
      • Australia
      • South Korea
      • ASEAN
      • Rest of Asia Pacific
  • Middle East
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, By Product, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
      • GCC Countries
      • Israel
      • Rest of Middle East
  • Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, By Product, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2019 - 2031, Value (USD Bn)
      • South Africa
      • North Africa
      • Central Africa

7. Competitive Landscape

  • Amer Sports
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Nike Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Adidas AG
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Puma SE
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Harrow Sports Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Franklin Sports Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Bauer Hockey Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • MIZUNO Corporation
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Schutt Sports Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Under Armour, Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies

8. Analyst Recommendations

  • Wheel of Fortune
  • Analyst View
  • Coherent Opportunity Map

9. References and Research Methodology

  • References
  • Research Methodology
  • About us