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市場調査レポート
商品コード
1608859
エネルギーサプリメント市場:製品種類別、販売チャネル別、地域別Energy Supplements Market, By Product Type, By Sales Channel, By Geography |
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カスタマイズ可能
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エネルギーサプリメント市場:製品種類別、販売チャネル別、地域別 |
出版日: 2024年11月18日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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エネルギーサプリメント市場は、2024年には471億7,000万米ドルと推定され、2031年には744億8,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2031年までのCAGRは6.7%です。
分析範囲 | 分析詳細 | ||
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基準年 | 2023年 | 市場規模 (2024年) | 471億7,000万米ドル |
実績データ | 2019~2023年 | 予測期間 | 2024~2031年 |
予測期間のCAGR (2024~2031年) | 6.70% | 予測金額 (2031年) | 744億8,000万米ドル |
エネルギーサプリメントは、多忙なライフスタイルや多忙な仕事のスケジュールに対応するため、エネルギー補給を必要とする人々によってますます消費されるようになっています。健康とウェルネスの動向の高まりにより、人々は甘い製品よりも天然のエネルギーサプリメントを選ぶようになっています。食生活の変化や多忙なスケジュールも、サプリメントという形で便利かつ効果的なエネルギー源の需要を生み出しています。栄養と健康に対する意識が高まり続けているため、エネルギーサプリメント市場は今後数年間も成長軌道を維持すると予想されます。
消費者の健康志向の高まり、継続的なエネルギーを求めるライフスタイルの変化、合成サプリメントよりもハーブや植物由来の製品の方が優れているという認識の高まり、特定の需要に対応した様々な製品の在庫管理単位 (SKU) の発売、メーカーによる積極的な販促キャンペーンなどが、世界のエネルギーサプリメント市場の成長を促進する主な要因です。しかし、過剰摂取による副作用、代替品としての新鮮なホールフードへの嗜好、代替品の存在といった要因が、市場の可能性を制限する可能性があります。さまざまな消費者グループ向けにカスタマイズされたソリューションの登場、新たな提供フォーマットへの注力、未開拓の地域市場への拡大が、今後数年間で新たな機会を開くと予想されます。
当レポートは、世界のエネルギーサプリメント市場を詳細に分析し、2023年を基準年とした予測期間 (2024-2031年) の市場規模および複合年間成長率 (CAGR%) を提供します。
さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を解明し、この市場の魅力的な投資提案マトリクスを説明します。
また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する重要な考察も提供しています。
企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略などのパラメータに基づいて、世界のエネルギーサプリメント市場の主要企業をプロファイルしています。
当研究の対象となる主要企業には、Premier Nutrition Company, LLC、AdvaCare Pharma、Strava Healthcare Pvt Ltd、Herbalife International India Pvt Ltd、Fast&Up、Abbott、AriZona Beverages USA、Glanbia PLC、Amway India Enterprises Pvt. Ltd、Nutrizoe、Bagrrys India、PROBAR, Inc.、Pepsi Energy Co.などが含まれています。
当レポートの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
世界のエネルギーサプリメント市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。
利害関係者は、世界のエネルギーサプリメント市場を分析する際に使用される様々な戦略マトリックスを通じて意思決定を容易にすることができます。
The energy supplements market is estimated to be valued at USD 47.17 Bn in 2024 and is expected to reach USD 74.48 Bn by 2031, exhibiting a compound annual growth rate (CAGR) of 6.7% from 2024 to 2031.
Report Coverage | Report Details | ||
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Base Year: | 2023 | Market Size in 2024: | 47.17 Bn |
Historical Data for: | 2019 to 2023 | Forecast Period: | 2024 to 2031 |
Forecast Period 2024 to 2031 CAGR: | 6.70% | 2031 Value Projection: | 74.48 Bn |
Energy supplements are being increasingly consumed by people who need an extra boost of energy to cope up with busy lifestyle and heavy work schedules. Growing health and wellness trends have pushed people to opt for natural energy supplements over sugary products. Changing diet patterns and hectic schedules have also created the demand for convenient yet effective energy sources in the form of supplements. The market for energy supplements is expected to continue its growth trajectory over the next several years as awareness about nutrition and health keep rising.
The key drivers fueling the growth of the global energy supplements market include increasing health consciousness among consumers, changing lifestyles demanding continuous energy, growing awareness about the benefits of herbal and plant-based products over synthetic supplements, launch of various product stock keeping units (SKUs) catering to specific demands, and aggressive promotion campaigns by manufacturers. However, factors like side-effects of excessive intake, preference for fresh whole foods as substitutes, and presence of alternatives may limit the market potential. Introduction of customized solutions for various consumer groups, focus on new delivery formats, and expansion across underpenetrated regional markets are expected to open new opportunities over the coming years.
This report provides in-depth analysis of the global energy supplements market, and provides market size (US$ Bn) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2024-2031), considering 2023 as the base year
It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approvals, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
It profiles key players in the global energy supplements market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
Key companies covered as a part of this study include Premier Nutrition Company, LLC, AdvaCare Pharma, Strava Healthcare Pvt Ltd, Herbalife International India Pvt Ltd, Fast&Up, Abbott, AriZona Beverages USA, Glanbia PLC, Amway India Enterprises Pvt. Ltd., Nutrizoe, Bagrrys India, PROBAR, Inc., and Pepsi Energy Co.
Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
Global energy supplements market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global energy supplements market