市場調査レポート
商品コード
1110151

グミサプリメント市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別- 規模、シェア、展望、機会分析、2022年~2030年

Gummy Supplements Market, By Product Type, By End User, By Distribution Channel, By Geography - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 159 Pages | 納期: 2~3営業日

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グミサプリメント市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別- 規模、シェア、展望、機会分析、2022年~2030年
出版日: 2022年07月21日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 159 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

グミは、他のマルチビタミンよりも飲み込みやすいのが特徴です。多くのグミには1食あたり8グラムもの砂糖が含まれていますが、これは成人の1日の砂糖摂取推奨量の3分の1であり、子どもにとってはさらに低い量です。グミ・ビタミンは、従来のビタミン錠剤と比較して多くの利点があります。これらの製品は、乳製品、高果糖コーンシロップ、合成染料、人工香料を使用していません。世界中の消費者の間でこれらの製品の人気が高まっているため、企業は刻々と変化する消費者の好みに合わせて、天然フルーツ風味のグミの開発に着手しています。

市場力学

予防ヘルスケア製品への消費者支出の増加と、外出先での栄養補助食品への需要の高まりが、主にグミサプリメントメント市場の成長を促進しています。さらに、さまざまなフレーバーのグミが入手可能になりつつあることも、市場の成長を後押ししています。さらに、ヘルスケア意識の高い消費者の増加により、天然グミサプリメントメントへの需要が高まっていることも、市場成長をさらに押し上げると予測されます。例えば、2020年にZhou Nutritionはグミサプリメントメントのシリーズを発売しました。これらの一口サイズのサプリメントは、天然フレーバーで構成され、噛みやすく、6つのフレーバーと機能で提供されています。

一方、規制の問題や成分の使用に関する倫理・安全性の懸念の高まりは、市場の成長を阻害する主な要因となっています。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、グミサプリメントの世界市場を詳細に分析し、2021年を基準年とした予測期間(2022-2030年)の市場規模および年間複合成長率(CAGR%)を提示することで
  • 異なるセグメントにわたる潜在的な収益機会を解明し、この市場の魅力的な投資提案マトリクスを説明します。
  • 本調査では、市場促進要因、阻害要因、機会、新製品の発売または承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競合戦略に関する主要な考察も提供しています。
  • それは、次のパラメータに基づいて、世界のグミサプリメントメント市場の主要企業のプロファイル- 企業のハイライト、製品ポートフォリオ、主なハイライト、財務実績、および戦略
  • この調査の一部としてカバーされている主要企業は、GlaxoSmithKline(GSK), Bayer AG, Amway Corporation, Church & Dwight Co. Inc., Nestle SA, Hero Nutritionals(R)LLC., Aesthetic Nutrition Pvt. Ltd(Power Gummies), Unilever PLC, and Jagzee Enterprises(Nutrazee)
  • このレポートからの洞察は、マーケティング担当者や企業の経営陣は、彼らの将来の製品の発売、タイプアップグレード、市場の拡大、およびマーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができるでしょう
  • 世界のグミサプリメントメント市場を分析する際に用いられる様々な戦略マトリクスを通じて意思決定に容易を持っていることでしょう。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語の説明

第2章 市場の展望

  • レポート内容
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
    • グミサプリメントメントの市場:製品タイプ別
    • グミサプリメントメントの市場:エンドユーザー別
    • 栄養補助食品の市場:流通チャネル別
    • 栄養補助食品市場:地域別
  • コヒーレント・オポチュニティ・マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 予防ヘルスケア製品への消費者支出の増加
    • 規制の問題と代替品の入手のしやすさ
    • 様々なフレーバーのグミが入手可能になりつつあること
  • インパクト分析
  • 主なハイライト
  • 規制のシナリオ
  • 製品の発売と承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併・買収シナリオ

第4章 グミサプリメントの世界市場-コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • COVID-19の疫学的特徴
  • 供給側と需要側の分析
  • 経済的影響

第5章 グミサプリメントの世界市場:製品タイプ別、2017年~2030年

  • シングルビタミン
  • マルチビタミン
  • プロバイオティクス

第6章 グミサプリメントの世界市場:エンドユーザー別、2017年~2030年

  • 子供
  • 大人用

第7章:グミサプリメントの世界市場グミサプリメントの世界市場:流通チャネル別、2017年~2030年

  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 薬局・ドラッグストア
  • オンラインチャネル
  • その他の流通チャネル

第8章 グミサプリメントの世界市場:地域別、2017年~2030年

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情勢

  • GlaxoSmithKline(GSK)
  • Bayer AG
  • Amway Corporation
  • Church & Dwight Co. Inc.
  • Nestle SA
  • Hero Nutritionals(R)LLC.
  • Aesthetic Nutrition Pvt. Ltd
  • Unilever PLC
  • Jagzee Enterprises

第10章 セクション

  • 調査手法の紹介
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5103

Gummy vitamins are easier to swallow than other multivitamins. Many contain as much as 8 grams of sugar per serving, which is one-third of the recommended daily limit of sugar for adults and even lower for children. The gummy vitamins have a number of benefits over traditional vitamin tablets. These products are free from dairy, high fructose corn syrup, synthetic dyes, and artificial flavors. Due to the growing popularity of these products among consumers worldwide, companies are beginning to develop gummies with natural fruit flavors to meet the ever-changing consumer preferences.

Market Dynamics:

Growing consumer spending on preventive healthcare products coupled with the increasing demand for on-the-go dietary supplements are primarily fueling growth of the gummy supplements market. Moreover, increasing availability of gummies in different flavors is again fostering market growth. Furthermore, growing demand for natural gummies supplements due to increasing healthcare conscious consumers is further projected to uplift market growth. For instance, in 2020, Zhou Nutrition launched a range of gummy supplements. These bite-sized supplements consist of natural flavors, are easy to chew, and are available in six flavors and functions.

On the other hand, regulatory issues and growing ethical & safety concerns regarding usage of ingredients are key factors hindering growth of the market.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global gummy supplements market, and provides market size (US$ Million) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2022-2030), considering 2021 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global gummy supplements market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include GlaxoSmithKline (GSK), Bayer AG, Amway Corporation, Church & Dwight Co. Inc., Nestle SA, Hero Nutritionals® LLC., Aesthetic Nutrition Pvt. Ltd (Power Gummies), Unilever PLC, and Jagzee Enterprises (Nutrazee)
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global gummy supplements market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global gummy supplements market

Detailed Segmentation:

  • Global Gummy Supplements Market, By Product Type:
    • Single Vitamin
    • Multi Vitamin
    • Probiotics
  • Global Gummy Supplements Market, By End User:
    • Children
    • Adults
  • Global Gummy Supplements Market, By Distribution Channel:
    • Hypermarket/Supermarket
    • Convenience Store
    • Pharmacies and Drug Stores
    • Online Channel
    • Other Distribution Channels
  • Global Gummy Supplements Market, By Geography:
    • North America
    • Europe
    • Asia-Pacific
    • South America
    • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market GUMMY SUPPLEMENTS, By PRODUCT TYPE
    • Market GUMMY SUPPLEMENTS, By END-USER
    • Market GUMMY SUPPLEMENTS, By DISTRIBUTION CHANNEL
    • Market GUMMY SUPPLEMENTS, By REGION
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Growing consumer spending on preventive healthcare products
    • Regulatory issues and easy availability of substitute
    • Increasing availability of gummies in different flavors
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product launch/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Global Gummy Supplements Market- Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Gummy Supplements Market, By Product Type, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Single Vitamin
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Multi Vitamin
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Probiotics
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)

6. Global Gummy Supplements Market, By End User, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Children
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Adults
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)

7. Global Gummy Supplements Market, By Distribution Channel, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Hypermarket/Supermarket
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Convenience Store
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Pharmacies and Drug Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Online Channel
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Other Distribution Channels
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)

8. Global Gummy Supplements Market, By Region, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country 2017-2030
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Middle East & Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Rest of World
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)

9. Competitive Landscape

  • GlaxoSmithKline (GSK)
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Bayer AG
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Amway Corporation
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Church & Dwight Co. Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Nestle SA
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Hero Nutritionals® LLC.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Aesthetic Nutrition Pvt. Ltd
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Unilever PLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Jagzee Enterprises
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Analyst Views

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