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市場調査レポート
商品コード
1355706
トラックスーツの世界市場規模調査&予測、製品別、エンドユーザー別、販売チャネル別、地域別分析、2023~2030年Global Tracksuit Market Size study & Forecast, by Product (Cotton, Fiber, Wool, Others), By End-Use (Men, Women, Kids), By Sales Channel (Supermarket/Hypermarket, E-commerce, Brand Outlets, Others) and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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トラックスーツの世界市場規模調査&予測、製品別、エンドユーザー別、販売チャネル別、地域別分析、2023~2030年 |
出版日: 2023年09月10日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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トラックスーツの世界市場は、2022年に約100億6,084万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて7.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
トラックスーツは、一般的にスポーツやカジュアルな活動のために着用されるツーピースの運動服です。ジャケットまたはスウェットシャツのトップと、それに合うパンツで構成され、どちらも通常、ポリエステルや綿のような快適で伸縮性のある生地で作られています。トラックスーツ市場は、スポーツ活動の増加やアクティブウェアの普及といった要因から拡大しています。トラックスーツは、運動中に自由な動きと快適さを提供するように設計されています。トラックスーツは、アスリートやジョギング愛好家、運動やスポーツ関連の活動に従事する個人によって着用されることが多いです。しかし、トラックスーツは、ファッショナブルでカジュアルな日常着としても人気があります。その重要性は、ここ数十年の間に徐々に高まっています。
Statistaによると、身体活動市場は10%以上の割合で増加すると予測されています。2025年には、市場規模は1兆2,000億米ドルを超えると予想されています。さらに、2021年には、男性の23.4%がスポーツ、運動、レクリエーション活動に毎日参加しているのに対し、女性は19.6%だっています。スペースの拡大を促進するもう一つの重要な要素は、アクティブウェアの採用です。Statistaによると、2022年の世界のスポーツウェア市場は約3,194億米ドルと評価されました。これは2028年までに約4,500億米ドルまで増加すると予想されています。また、女性用アクティブウェアの世界市場規模は、2021年に約1,780億米ドルと評価され、2,690億米ドルに達すると予測されています。また、トラックスーツの技術的進歩の高まりとフィットネス活動への参加の増加は、市場に有利な機会を生み出すと思われます。しかし、偽造品の入手可能性は、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
トラックスーツの世界市場調査において考慮された主要地域は以下の通りである:アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東&アフリカ。北米は、同地域のスポーツ産業の主要な市場参入企業の存在により、2022年の市場を独占しました。Statistaによると、米国のスポーツ・水着市場は2021年に674億米ドルで、2026年には850億米ドルに達すると推定されています。アジア太平洋は、アスリート数の増加やスポーツイベントの増加などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Tracksuit Market is valued at approximately USD 10060.84 million in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.6% over the forecast period 2023-2030. A tracksuit is a two-piece athletic outfit typically worn for sports or casual activities. It consists of a jacket or sweatshirt top and matching pants, both usually made of comfortable and stretchable fabric like polyester or cotton. The tracksuit market is expanding because of factors such as increasing number of sports activities and growing adoption of activewear. Tracksuits are designed to provide freedom of movement and comfort during physical activities. They are often worn by athletes, joggers, and individuals engaging in exercise or sports-related activities. However, tracksuits have also become popular as a fashionable and casual outfit for everyday wear. Its importance has progressively increased during the last few decades.
According to Statista, the physical activity market is projected to increase at a rate of more than 10%. By 2025, the market is anticipated to be worth over USD 1.2 trillion. Furthermore, in 2021, 23.4% of men participated in sports, exercise, and recreational activities daily, compared to 19.6% of women. Another important component driving space increase is adoption of activewear. According to Statista, in 2022, The global sportswear market was valued at around USD 319.4 billion. This is expected to increase up to approx. USD 450 billion by 2028. In addition, the global women's activewear market was valued at approximately USD 178 billion in 2021 and is forecasted to reach up to USD 269 billion. Also, rising technological advancements in tracksuits and increasing participation in fitness activities would create lucrative opportunities for the market. However, availability of counterfeit products stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Tracksuit Market study include: Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the presence of key market players from the sports industry in the region. According to Statista, the sports and swimwear market in the United States stood at USD 67.4 billion in 2021 and is estimated to reach up to USD 85 billion by 2026. Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as increasing number of athletes and rising number of sports events.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: