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市場調査レポート
商品コード
1300786
出張傷害保険の世界市場規模調査&予測、タイプ別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年Global Business Travel Accident Insurance Market Size Study & Forecast, by Type, By Distribution Channel, By End Users, and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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出張傷害保険の世界市場規模調査&予測、タイプ別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年 |
出版日: 2023年06月27日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の出張傷害保険市場は、2022年に約43億6,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.90%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
出張事故(BTA)保険は、不慮の事故による怪我や死亡を補償する補助的な保険プランです。一般的には、雇用主が従業員に福利厚生として提供するもので、企業旅行傷害保険と呼ばれます。補償内容は通常、事故による死亡または四肢切断、緊急医療費、その他の関連費用です。ビジネスに関連した国内外への出張活動の急増、急速な世界化、デジタル・ツールの採用増加、企業の社会的責任の重視の高まり、事業の拡大などが、世界中で市場の需要を促進している主な要因です。
また、ビジネス旅行業界の急激な開拓は、推定期間中の市場成長にプラスの影響を及ぼしています。出張者の増加は、事故やその他の不測の事態のリスクに直結します。出張事故保険は、こうしたリスクを補償するものです。Statistaによると、2020年の出張産業の売上高は6,959億米ドルと推定され、2028年には2兆11億米ドルに達すると予測されています。その結果、ビジネス旅行業界は、経済成長、技術の進歩、世界化などの要因によって成長を続けると予想されます。また、さまざまな市場プレーヤーがさまざまな出張傷害保険プランの導入に注力しています。例えば、2021年7月、アメリカン・エキスプレスは、米国プラチナ・カードおよびビジネス・プラチナ・カードの保有者は、旅行中にさらに多くのラウンジや高級施設を利用できるようになると発表しました。会員は一流の旅行・レジャーサービスを受け、特別な旅行特典、商品、プログラムを利用できます。同様に、2020年10月、Chubbは独身者と家族向けの新しいオンライン傷害保険プランの導入を発表しました。この新商品は、利用者に追加的な保険保護を提供し、オンラインで閲覧・購入できるオプションを提供します。また、オフライン、オンライン、モバイルなど、多様な購入・サービスの選択肢を顧客に提供しています。したがって、これらの前述の要因は、推定期間中の出張傷害保険市場の成長を推進しています。さらに、法的・規制上の要件や、保険プロバイダーの間でデジタル販売チャネルの利用が増加していることも、予測期間中にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、質の高い出張傷害保険に関連する高額な費用や、出張保険契約に対する企業経営者の認識不足が、2023年から2030年の予測期間を通じて市場成長の課題となっています。
出張傷害保険の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。北米は、デジタルツールの導入が急増していることと、多数の旅行保険プロバイダーが存在することから、2022年の市場を独占しました。一方、アジア太平洋地域は予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。国内外への旅行活動の増加、経済成長、政府規制の実施、出張事故(BTA)保険への高い需要が、同地域全体の市場需要を大きく押し上げています。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Business Travel Accident Insurance Market is valued at approximately USD 4.36 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.90% over the forecast period 2023-2030. Business Travel Accident (BTA) insurance is a supplemental insurance plan that provides coverage for accidental injuries or death. It is generally provided as a benefit to employees by their employer, and be referred to as Corporate Travel Accident Insurance. Coverage typically comprises accidental death or dismemberment, emergency medical expenses, and other related expenses. The upsurge in business-related national and international traveling activities, rapid globalization, increasing adoption of digital tools, rising emphasis on corporate social responsibility, and expansion of businesses are the key factors that are fostering the market demand across the globe.
In addition, the exponential development of the business travel industry is exhibiting a positive influence on the market growth during the estimated period. The increasing number of business travelers is directly associated with the risk of accidents and other unforeseen events. Business travel accident insurance provides coverage for these risks. According to Statista, in 2020, it was estimated that the business travel industry accounted for USD 695.9 billion, which is expected to grow and reach to around USD 2,001.1 billion by 2028. Consequentially, the business travel industry is expected to continue growing owing to factors such as economic growth, technological advancements, and globalization. Also, various market players are focusing on introducing a range of business travel accident insurance plans. For instance, in July 2021, American Express stated that holders of its U.S. Platinum and Business Platinum Cards gain access to even more lounges and upscale facilities while travelling. The members receive top-notch travel and leisure services and have access to special travel advantages, products, and programs. Likewise, in October 2020, Chubb announced the introduction of a new online accident insurance plan for singles and families. The new product gives users access to additional insurance protection and gives them the option to browse and buy it online. The business has also given its clients a variety of purchase and servicing choices, including offline, online, and mobile. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Business Travel Accident Insurance Market during the estimated period. Moreover, the legal and regulatory requirements, as well as rising use of digital distribution channel among insurance providers presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the high cost associated with the quality business travel accident insurance and the lack of awareness among business owners toward travel insurance policies are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Business Travel Accident Insurance Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the surge in the adoption of digital tools, and the presence of large number of travel insurance providers. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest CAGR over the forecasting years. The rise in national and international traveling activities, economic growth, implementation of government regulations, and high demand for business travel accident (BTA) insurance are significantly propelling the market demand across the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: