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市場調査レポート
商品コード
1269714
パーソナライズドスキンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別、男女別、テスト別、タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Personalized Skin Care Products Market Size study & Forecast, by Product by Gender, by Testing, by Type, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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パーソナライズドスキンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別、男女別、テスト別、タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2021年に約242億6,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.00%以上の堅調な成長率で成長すると予測されています。
カスタマイズされたスキンケア製品を使用する患者は、肌を刺激したり吹き出物を引き起こしたりする化学物質が含まれていないことを保証されます。処方箋は、吹き出物の予防、しわの減少、肌のトーンアップなど、患者の最大の関心事を念頭に置いて作成されます。市場の主な促進要因は、皮膚疾患の有病率の上昇、パーソナルなスキンケアに対する消費者の意識の高まり、消費者の可処分所得の上昇です。
2021年2月のJohn Wiley &Sons, Inc.の記事によると、魚鱗癬、天疱瘡、皮膚炎、その他の皮膚疾患が世界人口の3分の1近くに影響を及ぼしていると主張しています。このような状況から、顧客は自分たちの特定の表皮の問題に対する解決策を探すようになります。消費者のパーソナルケア製品への関心の高まりと医療費の高騰により、メーカーは最先端の技術を採用し、パーソナライズされた商品とサービスを提供する必要に迫られるでしょう。例えば、2021年8月、スキン、ヘア、ボディケア製品のオーダーメイドのパイオニアであるアメリカのFunction of Beauty社は、特許取得済みの家庭用スキンケアテストと、オーダーメイドの処方とレジメンを徐々に提案するデータ駆動型の製品推奨システムで、パーソナライズされたスキンケア事業を扱うAtrallaという会社を買収しました。さらに、主要な市場プレイヤーによる研究開発と成長イニシアティブの高まりは、予測期間2022-2029年にかけて市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、パーソナライズドスキンケア製品のコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
パーソナライズドスキンケア製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。欧州は、ブランド製品の優位性と、この地域の疾患有病率の増加により、収益面で市場を独占しています。ここでいう「小売」とは、消費者に商品を販売することを指します。例えば、Forea Surveyでは、欧州では2020年にモイスチャライザーやクレンジングなどのスキンケアアイテムの売上がそれぞれ20%、10%増加すると予測しています。有効成分が製品の効能を向上させ、健康な肌の維持をサポートすることから、カスタマイズされたスキンケア製品への需要が将来的に高まると考えられます。これに伴い、2023年から2029年にかけてアジア太平洋で最も速いCAGRが予想されます。インド、オーストラリア、日本、中国、韓国、その他のASEANの新興市場において、製品の発売が相次ぎ、スキンケアや化粧品の使用が増加していること、また、皮膚の健康、皮膚の状態、紫外線の有害性などに関する関心が高まっていることが、アジア太平洋地域のパーソナライズドスキンケア製品市場にプラスの影響を与えると考えられています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Personalized Skin Care Products Market is valued at approximately USD 24.26 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.00% over the forecast period 2022-2029. Patients who use customized skincare products are assured that they don't contain any chemicals that can irritate their skin or cause breakouts. Formulas are created with the patient's top worries in mind, whether they be avoiding breakouts, reducing wrinkles, or enhancing skin tone. The major driving factor for the market is rising prevalence of skin diseases, rising consumer awareness towards personalized skin care and rising disposable income of the consumer.
A John Wiley & Sons, Inc. piece from February 2021 claims that ichthyosis, pemphigus, dermatitis, and other skin conditions affect close to one-third of the world's population. Customers are motivated by this situation to look for fixes for their particular epidermis issues. Manufacturers will be compelled to employ cutting-edge technology and offer personalized goods and services as a result of consumers' increasing interest in personal care products and the rising cost of healthcare. For example, in August 2021, the American company Function of Beauty, a pioneer in bespoke skin, hair, and body care products, acquired a company named Atolla, which deals in personalized skincare business with a patented at-home skincare test and a data-driven product recommendation system that gradually suggests bespoke formulations and regimens. Moreover, rising research and development and growing initiatives by the key market players is creating a lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029. However, the high cost of Personalized Skin Care Products stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Personalized Skin Care Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the region's increasing disease prevalence. The use of the word retail in this context refers to the sale of goods to consumers. For instance, the Forea Survey predicts that in Europe, sales of skincare items such as moisturizers and cleansers will rise by 20% and 10%, respectively, in 2020. Future demand for customized skin care products will increase as a result of the active ingredients' ability to improve the product's efficacy and support the maintenance of healthy skin. Along with this, fastest CAGR is anticipated in Asia Pacific between 2023 and 2029. The increasing use of skincare and cosmetic products in the emerging markets of India, Australia, Japan, China, South Korea, and other ASEAN owing to the rising number of product launches and growing concerns concerning skin health, skin conditions and the harmful effects of UV rays are likely to influence the Asia Pacific personalized skin care products market positively.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.