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市場調査レポート
商品コード
1269597
魔法瓶の世界市場規模調査&予測:素材別(ステンレス、プラスチック、ガラス、その他)、用途別(家庭用、業務用)、地域別分析、2022-2029年Global Thermos Bottle Market Size study & Forecast, by Material (Stainless Steel, Plastic, Glass, and Others), Application (Household and Commercial)and Regional Analysis, 2022-2029 |
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魔法瓶の世界市場規模調査&予測:素材別(ステンレス、プラスチック、ガラス、その他)、用途別(家庭用、業務用)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月02日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の魔法瓶市場は、2021年に約46億7,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.60%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
魔法瓶とは、内容物がフラスコの周囲よりも高温または低温に保たれる時間を長くする断熱性のある貯蔵容器を指します。また、熱いものは熱く、冷たいものは冷たく長時間保つことができます。フラスコは、二重壁のガラス容器で構成されています。ガラス容器は、プラスチックや金属でできた外側のカバーで覆われ、破損から保護されています。また、壁と壁の間は真空になっており、伝導や対流による熱損失を軽減することができます。ポストコビド時代における旅行や観光活動の増加、BPAフリー水筒の普及拡大が、市場成長を促進する主な要因です。
COVID後時代の旅行や観光活動の増加は、世界の魔法瓶市場の成長に向けて貢献しています。例えば、2023年現在、旅行・観光市場の収益は8,548億米ドルと推計され、2023年から2027年にかけて4.41%の年間成長率を示し、2027年には1兆160億米ドルの市場規模に達すると予測されています。また、レジャーやスポーツ活動への嗜好が高まり、オンライン流通プラットフォームの導入が進んでいることも、予測期間中に同市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、魔法瓶のコストが高いため、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長が阻害されます。
魔法瓶の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。北米は、ブランド製品の優位性と、同地域における観光やその他のアウトドアレジャー活動の増加により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋は、学生や社会人の間で魔法瓶の需要が高まっていること、世界および地域の主要な魔法瓶メーカーがこの地域に存在することなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Thermos Bottle Market is valued approximately USD 4.67 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.60% over the forecast period 2022-2029. Thermos Bottle refers to insulating storage vessel that lengthens the time over which its contents remain hotter or cooler than the flask's surroundings. Moreover, these bottles maintain hot liquids hot and cold liquids cold for long hours. It consists of a glass vessel with double walls. The glass vessel is covered with the help of an outer cover of plastic or metal to offer protection against damage. Also, the space between the walls is vacuum which reduces the heat loss due to conduction and convection. The increasing growth of travel and tourism activities in the post covid era and growing penetration of BPA free water bottles are key factors driving the market growth.
The increasing growth of travel and touristic activities in the post covid era is contributing towards the growth of the Global Thermos Bottle Market. For instance - as of 2023, the revenue in the Travel & Tourism market is estimated at USD 854.80 billion and the revenue is projected to show an annual growth rate of 4.41% between 2023 and 2027, to reach to market volume of USD 1,016.00 billion by 2027. Also, growing preference towards leisure and sports activities and rising adoption of online distribution platforms would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Thermos Bottle stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Thermos Bottle Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the increasing growth of touristic and other outdoor leisure activities in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising demand for thermos bottles among students and working individuals, as well as presence of leading global and regional thermos water bottle manufacturers in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.