市場調査レポート
商品コード
1266638
家庭用ビール醸造機の世界市場規模調査&予測、製品別(ミニブルワー、フルサイズブルワー)、メカニズム別(自動、手動)、地域別分析、2022-2029年Global Home Beer Brewing Machine Market Size study & Forecast, by Product (Mini Brewer, Full-size Brewer) by Mechanism (Automatic, Manual) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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家庭用ビール醸造機の世界市場規模調査&予測、製品別(ミニブルワー、フルサイズブルワー)、メカニズム別(自動、手動)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界市場を牽引する主な要因の一つは、栗、麦芽、蜂蜜など様々な風味を楽しめることから、若い顧客の間でクラフトビールの人気が高まっていることです。
さらに、生ビールに対する消費者の嗜好の高まりと相まって、オンプレミスの売上が増加し、市場拡大に拍車がかかると予想されます。
例えば、世界最大の電子機器メーカーであるLGは、初の家庭用カプセル型ビール醸造システムでビール事業に参入しました。この機器は、インテリジェントで効果的かつ長持ちし、スマートフォンアプリを使用して、マッシング、煮沸、発酵、調整、ろ過、包装などの手順を調整することができます。さらに、Wi-Fi接続、洗練されたタッチスクリーンディスプレイ、多数のタップ機能、デジタルサーモスタットも備えています。これとともに、米国では、自家醸造が増加しています。2017年、国内のビールメーカーは約140万バレルのビールを製造しました。米国ホームブルワーズ協会によると、約110万人のアメリカ人が、自分でビールを作っています。しかし、ホームブルワーの40%が4年前に醸造を始めたばかりの最近の愛好家であるという事実は、この動向がまだ発展途上であることを示唆しています。醸造機器メーカーは、家庭用醸造機器を提供することで、この発展から利益を得ています。しかし、家庭用ビール醸造機の高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害しています。
家庭用ビール醸造機の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界の地域です。2022年には、南北アメリカが最も多くの市場シェアを獲得しました。主な地域開発の推進力は、自家製ビールに対するミレニアル世代の嗜好の高まりです。さらに、地ビールメーカーが作る職人技や地元産のビールに対する消費者の欲求が高まっているため、地域限定商品の需要が高まっています。2022年から2029年にかけて、アジア太平洋で最も速いCAGRが予想されています。中国やインドなどでのビール消費量の増加により、ラガーの大規模な販売が促進されています。文化的規範の変化やクラフトビール消費の増加により、インド、中国、オーストラリアなどの地域別市場シェアの拡大が予想されます。また、ビールメーカーやバー、パブの出店数が大幅に増加することで、地域市場の成長の可能性が広がると予測されています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Home Beer Brewing Machine Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. In a big kettle, water, malt extract, and hops are combined to make homebrew beer. The wort is then cooled. Always boil the wort for at least 15 minutes. One of the main factors propelling the global market is the rising popularity of craft beer among young customers due to the accessibility of a variety of flavours, including chestnut, malted barley, and honey. Additionally, it is anticipated that increased on-premise sales combined with rising consumer preference for fresh beer will further fuel the expansion.
For instance, the world's largest manufacturer of electronics, LG, entered the beer business with the first capsule beer brewing system for home use. This equipment is intelligent, effective, and long-lasting, and smartphone apps may be used to regulate procedures including mashing, boiling, fermenting, conditioning, filtering, and packaging. Additionally, they have Wi-Fi connectivity, a sophisticated touchscreen display, numerous tap capabilities, and digital thermostats. Along with this, in the United States, homebrewing is on the rise. In 2017, domestic brewers produced about 1.4 million barrels of beer. Around 1.1 million Americans, according to the American Homebrewers Association, make their own beer. However, the fact that 40% of homebrewers are recent enthusiasts who only began brewing four years ago suggests that this trend is still developing. Brewing equipment producers have benefited from this development by providing household brewing equipment. However, the high cost of Home Beer Brewing Machine stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Home Beer Brewing Machine Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2022, the Americas had the most market share. The primary regional development driver is the rising millennial preference for homebrewed beer. Additionally, the demand for regional goods has increased due to consumers' rising desire for artisan and locally produced beer made by microbreweries. The fastest CAGR is anticipated to be seen in Asia Pacific between 2022 and 2029. Large-scale sales of lagers are being driven by rising beer consumption in nations such as China and India. An increasing regional market share is anticipated from nations such as India, China, and Australia among others due to changing cultural norms and increased craft beer consumption. It is also projected that a significant increase in the number of brewers, bars, and pubs opening in the area will open up growth potential in the local market.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.