市場調査レポート
商品コード
1266620
屋外用照明の世界市場規模調査&予測、ソース別、用途別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Outdoor Lighting Market Size study & Forecast, by Source by Application, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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カスタマイズ可能
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屋外用照明の世界市場規模調査&予測、ソース別、用途別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の屋外用照明市場は、2021年に約142億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
屋外用照明は、景観照明や庭園照明としても知られており、一般的には公共の景観や個人の庭園の屋外用照明の使用と言われています。この照明の目的は、安全性、夜間の美観、セキュリティ、アクセシビリティ、レクリエーションやスポーツ、社会的・イベント的な利用を高めることにあります。再生可能エネルギーに関する意識の開拓、持続可能なインフラ整備に焦点を当てた厳しい規制改革の増加、都市化の進展が、世界各地の市場需要を規定する主要因となっています。
エネルギー効率の高い照明の採用を奨励する政府のイニシアティブの高まりは、屋外用照明の需要を規定すると予想されます。例えば、2022年8月、米国連邦政府は、連邦ビルの改修に向けた政府の民間セクターとの協力関係を改善することを目的とした「Climate Smart Building Initiative」を導入しました。この計画には、敷地内の再生可能エネルギーによる発電の強化、効果的な照明の提供、電気自動車の充電インフラの整備などが含まれています。同様に、2020年10月、The Bruhat Bengaluru Mahanagara Palike(BBMP)は、ベンガルールのエネルギー効率の高い街灯について、ベスト官民協力部門の銀賞を受賞した。街灯は、民間企業とBBMPが参加する30ヶ月のプロジェクトの一環として、LEDライトに改修される予定です。さらに、スマートテクノロジーやコネクテッドテクノロジーの出現、さまざまなeコマースプラットフォームでの商品提供の増加により、今後数年間はさまざまな好機が訪れると予想されています。しかし、初期投資が高く、メンテナンスや接続の問題がないことが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の課題となっています。
屋外用照明の世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。北米は、前庭や裏庭を作り維持することへの関心の高まりと、インフラ活動の活発化により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、商業ビルの建設が増加し、高速道路や車道への支出が増加するなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
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List of figures
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Global Outdoor Lighting Market is valued at approximately USD 14.20 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.0% over the forecast period 2022-2029. Outdoor lighting is also known as Landscape lighting or garden lighting which is generally referred to as the use of outdoor illumination of public landscapes and private gardens. The purpose of this lighting is to enhance safety, nighttime aesthetics, security, accessibility, recreation and sports, as well as social and event use. Growing awareness regarding renewable energy assets, a rising number of stringent regulatory reforms focused on sustainable infrastructure development, and increasing urbanization are the primary factors that are stipulating the market demand across the globe.
The rising government's initiatives for encouraging the adoption of energy-efficient lighting are expected to stipulate the outdoor lighting demand. For instance, in August 2022, The US federal government introduced the Climate Smart Building Initiative, which is intended to improve the government's cooperation with the private sector to renovate federal buildings. This plan includes enhancing on-site renewable electricity generation, providing for effective lighting, and setting up an infrastructure for charging electric vehicles. Similarly, in October 2020, The Bruhat Bengaluru Mahanagara Palike (BBMP) received the silver award for Bengaluru's energy-efficient street lighting under the best public-private cooperation category. Streetlights intend to be refurbished with LED lights as part of a 30-month project involving private businesses and the BBMP. Moreover, the emergence of smart and connected technology, as well as the increasing availability of products on various e-commerce platforms are presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the high initial investment and lack of maintenance and connectivity problems are challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Outdoor Lighting Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the growing interest in creating and maintaining the front yard and backyard gardens and the rising infrastructural activities. Whereas, the Asia Pacific is also expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising construction of commercial buildings, and increasing expenditure on highways and roadways in the market space.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.