市場調査レポート
商品コード
1258148
洗面化粧台の世界市場調査&予測:用途別(住宅、非住宅)、素材別(石、セラミック、ガラス、木、金属)、サイズ別(24~35インチ、38~47インチ、48~60インチ)、地域分析、2022~2029年Global Bathroom Vanities Market Size study & Forecast, by Application (Residential, Non-Residential), by Material (Stone, Ceramic, Glass, Wood, Metal), by Size (24 - 35 Inch, 38 - 47 Inch, 48 - 60 Inch) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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洗面化粧台の世界市場調査&予測:用途別(住宅、非住宅)、素材別(石、セラミック、ガラス、木、金属)、サイズ別(24~35インチ、38~47インチ、48~60インチ)、地域分析、2022~2029年 |
出版日: 2023年04月10日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の洗面化粧台市場は、2021年に363億4,000万米ドルとなり、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
洗面化粧台は、トイレ用のシンクやボウルと、それを囲む様々な収納ユニットで構成されています。洗面台は、石、木、ガラス、セラミック、金属など、水や湿気に強い素材でできているのが一般的です。また、様々なサイズが用意されています。市場の主な促進要因は、レジャー・病院産業の拡大、可処分所得の増加、バスルームの平均数の増加が市場の成長を後押ししています。さらに、ビル、ショッピングモール、駅、空港などのインフラを整備する政府のプログラムも、有利な市場成長を生み出すと期待されています。さらに、都市化の進展により、今後10年間で市場は急成長すると予測されています。
アメリカの家庭の平均的なバスルーム数の増加に伴い、シンクや洗面台の近くに収納を設けることの人気が高まっています。アメリカは現在、50年前と比べて1人当たりのバスルームの数が2倍になっています。さらに、The Atlanticによる2020年1月のブログ記事では、10以上のバスルームを持つ家の割合が過去10年で増加したと主張しています。米国国勢調査局の報告によると、2019年に完成した一戸建て住宅903,000戸のうち、32,000戸が2バスルーム以下、296,000戸が3バスルーム以上です。この動向により、洗面化粧台の需要が高まることが予想されます。これに伴い、Statistaによると、都市化の割合が増加し、2015年には人口の78.10%が都市部に住んでおり、2030年には86.60%まで増加すると予測されています。しかし、洗面化粧台のコストが高いため、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
バスルームバニティの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。2021年には、北米がバスルームバニティの最大の市場シェアを占めるでしょう。予測期間中、同地域の住宅完成率の上昇が市場の大きな推進力になると予想されており、拡大の要因となっています。また、予測期間中、この地域では既存のバスルームの改造や改修に多額の費用が費やされており、バスルーム用洗面台の需要が増加すると予想されます。アジア太平洋地域の市場のCAGRは、2022年から2029年の予測期間中に最も速い速度で拡大すると予想されます。同地域の建設業界は、人口増加と生活水準の向上により、過去数年間にわたり発展機会を得てきました。可処分所得の増加が、同地域の小売市場全体に火をつけています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や市場情勢の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
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Global Bathroom Vanities Market is valued approximately USD 36.34 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.5% over the forecast period 2022-2029. A bathroom vanity is made up of a sink or bowl for the toilet and various storage units surrounding it. These bathroom vanities are typically constructed of materials that are water and dampness resistant, such as stone, wood, glass, ceramic, metal, and so on. They frequently come in various sizes. The major driving factors for the market are growing expansion of leisure and hospitality industries, increased disposable income and rising average number of bathrooms is driving the growth for the market. Moreover, government programmes to create infrastructure, including buildings, malls, train stations, and airports, are also expected to create lucrative market growth. Additionally, due to the rising urbanisation, it is estimated that the market will grow quickly over the course of the projected decade.
The popularity of storage near sinks or basins is rising as the average number of bathrooms in American households rises. America now has twice as many bathrooms per person as it did fifty years ago. Moreover, a January 2020 blog post by The Atlantic claims that the proportion of homes with 10 or more bathrooms has increased in the last ten years. The U.S. Census Bureau reports that of the 903,000 single-family homes finished in 2019, 32,000 had two bathrooms or fewer and 296,000 had three bathrooms or more. It is anticipated that this trend would increase demand for bathroom vanities. Along with this, according to Statista, growing percentage of urbanization, in 2015, 78.10 percentage of population was living in urban area which is predicted to increase up to 86.60 percentage in 2030. However, the high cost of Bathroom Vanities stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Bathroom Vanities Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, North America will hold the biggest market share for bathroom vanities. The increase in home completion rates in the area, which is expected to be a major driving force in the market over the forecast period, is blamed for the expansion. Over the forecast period, it is also anticipated that the significant expenditures spent on remodelling and retrofitting existing bathrooms in the region will increase demand for bathroom vanities. The CAGR for the Asia Pacific region's market is expected to expand at the quickest rate during the forecast period of 2022 to 2029. The region's construction industry has experienced development opportunities over the past few years as a result of the rising population and rising standard of living. Rising disposable income has sparked the region's retail market as a whole.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Material offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.