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市場調査レポート
商品コード
1251564
犬用サプリメントの世界市場規模、調査&予測、供給元別、用途別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Dog Supplement Market Size study & Forecast, by Source by Application by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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犬用サプリメントの世界市場規模、調査&予測、供給元別、用途別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の犬用サプリメント市場は、2021年に2億4,160万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.9%以上の堅調な成長率で成長すると予測されています。
犬用サプリメントとは、病気の予防や治療など、犬の健康増進のために経口摂取される食品または食品栄養素のことを指します。犬用サプリメントにより、犬は健康的な食生活を維持することができます。犬用サプリメントは、犬の免疫力と免疫システムを維持します。犬用サプリメントは、高品質で純度検査済みのビタミン、ミネラル、ハーブ、その他の栄養素で構成されています。犬用サプリメントは通常、犬に栄養と治療の効果をもたらします。ペットオーナーの増加、生活水準の向上と可処分所得の増加、小売業とペットショップの急成長、ペットフードやサプリメントに対するペットオーナーの意識の高まりが、市場の成長を促す要因となっています。
Emma Bedford(調査専門家)によると、2018年の世界のペット犬の数は約4億7,000万頭で、同年の欧州のペット犬の数は約6,500万頭と推定されています。糖尿病は2021年に世界で5億3,700万人の成人を苦しめ、10人に1人が他の糖尿病を経験するとされています。ドイツだけでも、2018年の1年間で約950万頭のペット犬がいました。さらに、2022年、中国の世帯の一人当たりの年間平均可処分所得は約5436.42米国ドルであり、過去数十年で大きく上昇しました。2021年、ロシアの世帯は実質可処分所得が3.2%増加しました。ペットを飼う人の増加や世帯の可処分所得の増加が、市場の成長を促す主な要因となっています。その他、小売業やペットショップの急成長、ペットフードやサプリメントに対する飼い主の意識の高まりも、市場拡大を促す重要な要素です。さらに、動物用健康・ウェルネス分野における製品革新と研究開発の活発化も挙げられます。しかし、ペットフードやサプリメントの利点に関する認知度の低さが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
犬用サプリメントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。北米は、ペットの所有者数の多さ、世帯の可処分所得の増加、ペットフードやサプリメントに対する同地域の認知度の向上により、収益面で市場を独占しています。欧州は、ペット飼育数の増加、サプリメント需要の増加、研究開発投資の増加、主要市場プレイヤーの投資拡大などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Dog Supplement Market is valued at approximately USD 241.6 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.9% over the forecast period 2022-2029. Dog Supplement refers to foods or food nutrients that are consumed orally to enhance the health of dogs, either through illness prevention or treatment. Dog supplements allow dogs to maintain a healthy diet. Dog supplements maintain the dog's immunity and immune system. Dog supplements consist of high-quality, purity-tested vitamins, minerals, herbs, and other nutrients. Dog supplements usually provide dogs with nutritional and therapeutic benefits. An increasing number of pet owners, a Rise in the standard of living and disposable income, Rapid growth of the retail sector and pet shops, and increasing awareness of pet owners for pet food and supplements are the factors driving the growth of the market.
According to Emma Bedford (research expert), There were around 470 million pet dogs worldwide in 2018, it was estimated that there were around 65 million pet dogs in Europe in the same year. diabetes will afflict 537 million adults globally in 2021, with one in ten experiencing other diabetes. Germany alone had around 9.5 million pet dogs in the year 2018. Additionally, In 2022, China's households had an average annual per capita disposable income of about 5436.42 US dollars, a significant rise over the last decades. In 2021, Russian households saw an increase in real disposable income of 3.2%. An increasing number of pet owners and increasing disposable income of households are the major factors driving the growth of the market. Other important components driving market increase are Rapid growth of the retail sector and pet shops, and increasing awareness of pet owners for pet food and supplements. Furthermore, Rising product innovation and increasing R&D in the Animal health and wellness sector. However, Lack of awareness regarding the benefits of pet food and supplements stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Dog Supplement Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the high number of pet owners, increasing disposable income of households, and the region's increasing awareness of pet food and supplements. Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as increasing pet ownership, increasing demand for food supplements, increasing R&D investments, and increasing investment of key market players in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Source offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: