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市場調査レポート
商品コード
1236027

ハーブ美容製品の世界市場規模調査&予測、製品別(スキンケア、ヘアケア、フレグランス)、エンドユース別(男性、女性)、流通チャネル別(ハイパーマーケット、薬局・ドラッグストア、eコマース)、地域別分析、2022-2029年

Global Herbal Beauty Products Market Size study & Forecast, by Product (Skin Care, Hair Care, Fragrance), By End use (Men, Women), By Distribution Channel (Hypermarkets, Pharmacy & Drug stores, E-commerce) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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ハーブ美容製品の世界市場規模調査&予測、製品別(スキンケア、ヘアケア、フレグランス)、エンドユース別(男性、女性)、流通チャネル別(ハイパーマーケット、薬局・ドラッグストア、eコマース)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のハーブ美容製品市場は、2021年に約868億8,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

さまざまな皮膚疾患の治療に使用されるハーブの要素は、他の化粧品成分と組み合わされてハーブ美容製品が作られます。さらに、ハーブ植物から抽出された生物活性成分には、抗酸化物質、ビタミン、エッセンシャルオイル、タンニン、アルカロイド、色素、炭水化物、テルペノイドなどが含まれており、これらは皮膚や身体などのケアを目的とした化粧品に応用されています。さらに、アロエベラ、アザディラクタインディカ、クルクマロンガ、ココナッツオイル、ヒマワリオイル、ダウカスカロタ、イチョウ葉、ローソニアイネルミス、ツバキ、アコルスカラムス、アリウムサティブ、アルピニアガランガル、アベナサティバ、エキナセアプルプレア、セセラアジアティカのようなハーブ美容製品に用いられる植物がいくつかあります。消費者の間でハーブ製品が受け入れられ、化学物質を含まない美容製品への需要が高まっていることが、市場成長を促進する主な要因となっています。

長年にわたり、化学物質を含まない美容製品の採用が大幅に増加し、世界のハーバルビューティー製品市場の強い需要を生み出しています。例えば、Statistaによると、2021年の自然化粧品とパーソナルケアの世界市場規模は350億米ドルと推定され、さらに2031年には590億米ドルに成長すると予想されています。また、ビーガン&クルーエルティフリー化粧品の台頭と、ソーシャルメディアや美容ブログが消費者に与える影響の拡大は、予測期間中、市場に有利な成長機会をもたらすと考えられます。しかし、ハーバルビューティー製品に関連する高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。

ハーブ美容製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他です。北米は、ブランド製品の優位性、クリーンラベル製品への需要の増加、天然成分ベースの皮膚製品に対する消費者の増加により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、一人当たりの可処分所得の増加や、ハーブや天然化粧品の人気の高まりなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

市場における最近の進展

  • 2021年5月、Arbonne International LLCは、新しいウェブサイト、強化されたコンサルタントおよび顧客エンゲージメントツールを発表しました。同社のこの新しい技術プラットフォームは、ショッピングを簡素化するために、モバイルフレンドリーなデザインを特徴としています。
  • 2021年4月、Shahnaz Ayurveda Pvt.Ltdは、新しい美容製品の処方の発売を発表しました。同社は、ハーブ、花、フルーツエキス、エッセンシャルオイル、貴重なミネラルや宝石をベースにした様々な処方を発表しています。

世界市場レポートの範囲

  • 過去データ:2019-2020-2021年
  • 推計の基準年:2021年
  • 予測期間:2022-2029年
  • レポート範囲:収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、動向
  • 地域別範囲:北米、欧州、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、世界のその他地域
  • カスタマイズの範囲:レポートカスタマイズ(最大8名分の作業時間)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別範囲の追加・変更。

本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • ハーブ美容製品市場、地域別、2019-2029年
    • ハーブ美容製品市場、製品別、2019-2029年
    • ハーブ美容製品市場、エンドユース別、2019-2029年
    • ハーブ美容製品市場、流通チャネル別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 世界のハーブ美容製品市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 本調査の対象となった年
  • 通貨換算レート

第3章 ハーブ美容製品の世界市場力学

  • ハーブ美容製品市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 消費者の間でハーブ製品が受け入れられつつある
      • 化学物質を含まない美容製品への需要の高まり
    • 市場の課題
      • ハーブ美容液にまつわる高額な費用
    • マーケットオポチュニティ
      • ヴィーガン&クルーエルティフリー化粧品の台頭
      • ソーシャルメディアや美容ブログが消費者に与える影響力の拡大

第4章 世界のハーブ美容製品市場の産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 最高の投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスクアセスメントCOVID-19の衝撃

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ハーブ美容製品の世界市場:製品別

  • マーケットスナップショット
  • ハーブ美容製品の世界市場:製品別、性能別- ポテンシャル分析
  • ハーブ美容製品の世界市場製品別推定・予測2019-2029
  • ハーブ美容製品市場、サブセグメント分析
    • スキンケア
    • ヘアケア
    • フレグランス

第7章 ハーブ美容製品の世界市場:エンドユース別

  • マーケットスナップショット
  • ハーブ美容製品の世界市場:エンドユース別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • ハーブ美容製品の世界市場エンドユース別推定・予測2019-2029
  • ハーブ美容製品市場、サブセグメント分析
    • 男性
    • 女性

第8章 ハーブ美容製品の世界市場:流通チャネル別

  • マーケットスナップショット
  • ハーブ美容製品の世界市場:流通チャネル別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • ハーブ美容製品の世界市場流通チャネル別推定・予測2019-2029
  • ハーブ美容製品市場、サブセグメント分析
    • ハイパーマーケット
    • 薬局・薬店
    • eコマース

第9章 ハーブ美容製品の世界市場:地域別分析

  • ハーブ美容製品市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユース別の推定・予測、2019年~2029年
      • 流通チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州ハーブ美容製品市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋のハーブ美容製品市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのハーブ美容製品市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Welada AG
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Bio Veda Action Research Co.
    • Arbonne International, LLC
    • Vasa Cosmetics Pvt Ltd.
    • Klienz Herbal Pvt. Ltd.
    • The Himalaya Drug Company
    • Shahnaz Ayurveda Pvt. Ltd
    • Lotus Herbals Limited
    • Marc Anthony Cosmetics, Inc.
    • Hemas Holdings Ltd.

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Herbal Beauty Products Market, report scope
  • TABLE 2. Global Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by End Use 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Herbal Beauty Products Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Herbal Beauty Products Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Herbal Beauty Products Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Herbal Beauty Products Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Herbal Beauty Products Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Herbal Beauty Products Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Herbal Beauty Products Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Herbal Beauty Products Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Herbal Beauty Products Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Herbal Beauty Products Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Herbal Beauty Products Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Herbal Beauty Products Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Herbal Beauty Products Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Herbal Beauty Products Market, research methodology
  • FIG 2. Global Herbal Beauty Products Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Herbal Beauty Products Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Herbal Beauty Products Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Herbal Beauty Products Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Herbal Beauty Products Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Herbal Beauty Products Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Herbal Beauty Products Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Herbal Beauty Products Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Herbal Beauty Products Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Herbal Beauty Products Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Herbal Beauty Products Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Herbal Beauty Products Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Herbal Beauty Products Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Herbal Beauty Products Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Herbal Beauty Products Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Herbal Beauty Products Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Herbal Beauty Products Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Herbal Beauty Products Market is valued at approximately USD 86.88 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.2 % over the forecast period 2022-2029. Herbal elements that are used to treat a variety of skin conditions are combined with other cosmetic ingredients to create Herbal Beauty Products. Moreover, bioactive ingredients sourced from herbal plants contain antioxidants, vitamins, essential oils, tannins, alkaloids, dyes, carbohydrates, and terpenoids, which have application in cosmetics products for care of skin, body, and its other parts. Furthermore, Aloe vera, Azadirachta indica, Curcuma longa, Coconut oil, Sunflower oil, Daucus carota, Ginkgo biloba, Lawsonia inermis, Camellia sinensis, Acorus calamus, Allium sativum, Alpinia galangal, Avena sativa, Echinacea purpurea, and Centella Asiatica are a few of the plants used in Herbal Beauty Products. The increasing acceptance of herbal products among consumers and growing demand for chemical-free beauty products are key factors driving the market growth.

Over the years the adoption of chemical-free beauty products have significantly increased creating strong demand for Global Herbal Beauty Products Market. For instance - as per Statista -in 2021, the global market value for natural cosmetics and personal care was estimated at USD 35 billion, and it is further projected to grow to USD 59 billion by the year 2031. Also, the rising emergence of vegan & Cruelty-Free Cosmetic products coupled with the growing influence of social media and beauty blogs on the consumer would create lucrative growth opportunities for the market over the forecast period. However, the high cost associated with Herbal Beauty Products hinders the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Herbal Beauty Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and increasing demand for clean label products and rising consumer towards natural ingredients-based skin products in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising per capita disposable income coupled with the growing popularity of herbal and natural cosmetics products in the region.

Major market players included in this report are:

  • Welada AG
  • Bio Veda Action Research Co.
  • Arbonne International, LLC
  • Vasa Cosmetics Private Limited
  • Klienz Herbal Pvt. Ltd.
  • The Himalaya Drug Company
  • Shahnaz Ayurveda Pvt. Ltd
  • Lotus Herbals Limited
  • Marc Anthony Cosmetics, Ltd.
  • Hemas Holdings PLC

Recent Developments in the Market:

  • In May 2021, Arbonne International LLC announced a new website, enhanced consultant and customer engagement tools. This new technology platform from the company features a mobile-friendly design, to simplify shopping.
  • In April 2021, Shahnaz Ayurveda Pvt. Ltd announced the launch of new beauty product formulations. The company has launched various formulations based on herbs, flowers, fruit extracts, essential oils, and precious minerals and gems.

Global Herbal Beauty Products Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product, End Use, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product

  • Skin care
  • Hair care
  • Fragrance

By End-use

  • Men
  • Women

By Distribution Channel

  • Hypermarkets
  • Pharmacy & Drug stores
  • E-commerce

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Herbal Beauty Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Herbal Beauty Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Herbal Beauty Products Market, by End Use, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Herbal Beauty Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Herbal Beauty Products Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Herbal Beauty Products Market Dynamics

  • 3.1. Herbal Beauty Products Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing acceptance of herbal products among consumers
      • 3.1.1.2. Growing demand for chemical-free beauty products
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost associated with Herbal Beauty Products
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising emergence of vegan & Cruelty-Free Cosmetic products
      • 3.1.3.2. Growing influence of social media and beauty blogs on consumer

Chapter 4. Global Herbal Beauty Products Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Herbal Beauty Products Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Herbal Beauty Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Herbal Beauty Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Herbal Beauty Products Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Skin care
    • 6.4.2. Hair care
    • 6.4.3. Fragrance

Chapter 7. Global Herbal Beauty Products Market, by End Use

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Herbal Beauty Products Market by End Use, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Herbal Beauty Products Market Estimates & Forecasts by End Use 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Herbal Beauty Products Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Men
    • 7.4.2. Women

Chapter 8. Global Herbal Beauty Products Market, by Distribution Channel

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Herbal Beauty Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Herbal Beauty Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Herbal Beauty Products Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Hypermarkets
    • 8.4.2. Pharmacy & Drug stores
    • 8.4.3. E-commerce

Chapter 9. Global Herbal Beauty Products Market, Regional Analysis

  • 9.1. Herbal Beauty Products Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Herbal Beauty Products Market
    • 9.2.1. U.S. Herbal Beauty Products Market
      • 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. End Use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Herbal Beauty Products Market
  • 9.3. Europe Herbal Beauty Products Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Herbal Beauty Products Market
    • 9.3.2. Germany Herbal Beauty Products Market
    • 9.3.3. France Herbal Beauty Products Market
    • 9.3.4. Spain Herbal Beauty Products Market
    • 9.3.5. Italy Herbal Beauty Products Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Herbal Beauty Products Market
  • 9.4. Asia-Pacific Herbal Beauty Products Market Snapshot
    • 9.4.1. China Herbal Beauty Products Market
    • 9.4.2. India Herbal Beauty Products Market
    • 9.4.3. Japan Herbal Beauty Products Market
    • 9.4.4. Australia Herbal Beauty Products Market
    • 9.4.5. South Korea Herbal Beauty Products Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Herbal Beauty Products Market
  • 9.5. Latin America Herbal Beauty Products Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Herbal Beauty Products Market
    • 9.5.2. Mexico Herbal Beauty Products Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Herbal Beauty Products Market
  • 9.6. Rest of The World Herbal Beauty Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Welada AG
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. Bio Veda Action Research Co.
    • 10.2.3. Arbonne International, LLC
    • 10.2.4. Vasa Cosmetics Pvt Ltd.
    • 10.2.5. Klienz Herbal Pvt. Ltd.
    • 10.2.6. The Himalaya Drug Company
    • 10.2.7. Shahnaz Ayurveda Pvt. Ltd
    • 10.2.8. Lotus Herbals Limited
    • 10.2.9. Marc Anthony Cosmetics, Inc.
    • 10.2.10. Hemas Holdings Ltd.

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption