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市場調査レポート
商品コード
1236015

女性用フットウェアの世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、基材別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年

Global Women's Footwear Market Size study & Forecast, by Product type, By Base Material, By Sales Channel, and Regional Analysis, 2022-2029.

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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女性用フットウェアの世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、基材別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界の女性用フットウェア市場は、2021年に約1,729億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

女性用フットウェアには、幅広いスタイル、サイズ、色、形があり、さまざまな好みに合わせて、ヒール、ストラップ、バックル、レース、装飾品など、さまざまな機能を付けることができます。ファッション動向の高まりは、持続可能で環境に優しい原材料を使用したフットウェアの需要を加速させており、これが女性用フットウェア市場の成長率を押し上げると予想される大きな要因の一つとなっています。

また、可処分所得の増加、eコマース、スマートフォン、モバイルインターネット接続の普及が、市場成長を促進すると予想されます。Statistaのデータによると、最も人気のあるオンライン活動の1つはソーシャルメディアの利用です。2021年には、全世界で42億6,000万人以上の個人がソーシャルメディアを利用しています。また、女性用フットウェア市場の成長は、スポーツ参加率の上昇や、世界的に衣料品やフットウェアに対する一人当たりの支出額が増加していることも大きく影響すると予想されます。さらに、ファッション活動の影響力の高まりや、市場関係者の提携、積極的なプロモーションが、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、原材料費の変動が、2022-2029年の予測期間における市場の成長を制限しています。

女性用フットウェアの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域です。アジア太平洋は、人々の可処分所得の急増と、最新のファッションを追い求める女性の傾向の変化により、収益面で市場を独占しています。一方、欧州は予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。消費者の消費力の増加、身だしなみを整えるための費用の高騰などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させる。

最近の新興国市場の動向について

  • 2023年1月、アシックスは、ランニングが心身に与える高揚感を誰もが体験できるよう、最も快適なランニングシューズ「GEL-NIMBUS 25」を発表しました。南オーストラリアのThe Biomechanics Labが実施した独自テストにおいて、「GEL-NIMBUS 25」はランナー別快適性ランキングで1位を獲得し、より多くのクッション性とソフトな着地を実現し、最も快適なランニング体験を提供します。
  • 2022年10月、PUMAとP.A.M.(パークス&ミニ)がコラボレーションし、ストリートウェアとアウトドアウェアの境界線を曖昧にしたこのコレクションは、自然やコミュニティという概念との再会を目指す大規模かつ多面的なプロジェクト「PAM/PUMA BIO/VERSE」の一環として発表されました。
  • 2022年5月、世界のスポーツ用品市場をリードするAdidas AGと、ニューヨークに本社を置くアスレチック専門小売店のFoot Locker社は、製品の革新、優れた顧客体験、消費者とのつながりの強化を中心としたパートナーシップの更新を発表しました。このパートナーシップの強化により、フットロッカーはバスケットボール市場におけるAdidasのリーディングパートナーとして位置づけられ、エネルギーと宣伝広告の発売を加速し、重要な女性用、子供用、アパレル用フランチャイズの成長と拡張を含みます。

世界の女性用フットウェア市場レポート範囲

  • 過去データ:2019-2020-2021年
  • 推計の基準年:2021年
  • 予測期間:2022-2029年
  • レポート範囲:収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、動向
  • 地域別範囲:北米、欧州、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、世界のその他地域
  • カスタマイズの範囲:レポートカスタマイズ(最大8名分の作業時間)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別範囲の追加・変更。

本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • 女性用フットウェア市場、地域別、2019-2029年
    • 女性用フットウェア市場、製品タイプ別、2019年~2029年
    • 女性用フットウェア市場、基材別、2019-2029年
    • 女性用フットウェア市場、販売チャネル別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 女性用フットウェアの世界市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 本調査の対象となった年
  • 通貨換算レート

第3章 女性用フットウェアの世界市場力学

  • 女性用フットウェア市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 環境に優しく、持続可能な原材料の需要の増加
      • スポーツ活動の活発化、衣料品や靴への支出の増加
      • 可処分所得の増加、eコマースの普及
    • 市場の課題
      • 原材料の価格変動
    • 市場機会
      • ファッション活動の影響力が増していること
      • 市場プレイヤーのタイアップと積極的なプロモーション

第4章 女性用フットウェアの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 最高の投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスクアセスメントCOVID-19の影響

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 女性用フットウェアの世界市場:製品タイプ別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用フットウェアの世界市場:製品タイプ別、性能別- ポテンシャル分析
  • 女性用フットウェアの世界市場製品タイプ別推定・予測2019-2029
  • 女性用フットウェア市場、サブセグメント分析
    • カジュアルシューズ
    • ブーツ
    • ヒール・パンプス
    • サンダル
    • フリップフロップ&スリッパ
    • スポーティーシューズ
    • 安全靴

第7章 女性用フットウェアの世界市場:基材別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用フットウェアの世界市場:基材別、性能別- ポテンシャル分析
  • 女性用フットウェアの世界市場基材別推定・予測2019-2029
  • 女性用フットウェア市場、サブセグメント分析
    • ラバー
    • レザー
    • プラスチック
    • ベルベット
    • テキスタイル
    • その他

第8章 女性用フットウェアの世界市場:販売チャネル別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用フットウェアの世界市場:販売チャネル別)、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • 女性用フットウェアの世界市場推計・予測(販売チャネル別) 2019-2029
  • 女性用フットウェア市場、サブセグメント分析
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • 専門店
    • ダイレクトセールス

第9章 女性用フットウェアの世界市場:地域別分析

  • 女性用フットウェア市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品タイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • 基本素材別の推定・予測、2019年~2029年
      • 販売チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州女性用フットウェア市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋の女性用フットウェア市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの女性用フットウェア市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Nike Inc.
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Adidas AG
    • Puma SE
    • Skechers U.S.A. Inc.
    • Under Armour Inc.
    • Wolverine World Wide Inc.
    • Crocs Inc.
    • ASICS Corporation
    • Deichmann SE
    • The ALDO Group Inc.

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Women's Footwear Market, report scope
  • TABLE 2. Global Women's Footwear Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Women's Footwear Market estimates & forecasts by Product type 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Women's Footwear Market estimates & forecasts by Base Material 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Women's Footwear Market estimates & forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Women's Footwear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Women's Footwear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Women's Footwear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Women's Footwear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Women's Footwear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Women's Footwear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Women's Footwear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Women's Footwear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Women's Footwear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Women's Footwear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Women's Footwear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Women's Footwear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Women's Footwear Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Women's Footwear Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Women's Footwear Market, research methodology
  • FIG 2. Global Women's Footwear Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Women's Footwear Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Women's Footwear Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Women's Footwear Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Women's Footwear Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Women's Footwear Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Women's Footwear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Women's Footwear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Women's Footwear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Women's Footwear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Women's Footwear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Women's Footwear Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Women's Footwear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Women's Footwear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia Pacific Women's Footwear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Women's Footwear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Women's Footwear Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Women's Footwear Market is valued at approximately USD 172.9 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.2% over the forecast period 2022-2029. Women's footwear comes in a wide range of styles, sizes, colors, and shapes, and can be adorned with various features, such as heels, straps, buckles, laces, or embellishments, to suit different tastes and preferences. The rise in fashion trends has accelerated the demand for footwear made of sustainable and environmentally friendly raw materials, which is one of the major factors expected to drive the women's footwear market growth rate.

In addition, the increase in disposable incomes, and the spread of e-commerce, smartphones, and mobile internet connectivity are expected to fuel the market growth. As per the data of Statista, one of the most popular online activities is the use of social media. More than 4.26 billion individuals globally used social media in 2021. Also, the growth of the women's footwear market is also anticipated to be significantly impacted by the rise in sports participation and the increase in per capita spending on clothing and footwear worldwide. Furthermore, the increasing influence of fashion activities, as well as tie-ups of market players and aggressive promotion are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, fluctuation in the cost of raw materials is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Women's Footwear Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the rapid increase in people's disposable income and the shift in women's tendency to follow the latest fashion. Whereas, Europe is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as an increase in consumer spending power, high personal grooming and appearance costs burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:

  • Nike Inc.
  • Adidas AG
  • Puma SE
  • Skechers U.S.A. Inc.
  • Under Armour Inc.
  • Wolverine World Wide Inc.
  • Crocs Inc.
  • ASICS Corporation
  • Deichmann SE
  • The ALDO Group Inc.

Recent Developments in the Market:

  • In January 2023, ASICS introduced the most comfortable running shoe, the GEL-NIMBUS 25, to help everyone experience the uplifting effect of running on the body and mind. In an independent test conducted by The Biomechanics Lab in South Australia, the GEL-NIMBUS 25 was ranked number one in comfort by runners, and it provides more cushioning and softer landings for the most comfortable running experience.
  • In October 2022, PUMA and P.A.M. (Perks and Mini) collaborate on this collection, which blurs the lines between street-wear and outdoor clothing, as part of a larger, multifaceted project called the PAM/PUMA BIO/VERSE, which aims to reconnect with the concepts of nature and community.
  • In May 2022, Adidas AG, a leader in the global sporting goods market, and Foot Locker, Inc., a specialty athletic retailer with headquarters in New York, announced an updated partnership centred on product innovation, superior customer experiences, and increased consumer connectivity. This improved partnership will position Foot Locker as Adidas leading partner in the basketball market, speed up energy and hype launches, and include the growth and expansion of important women's, children's, and apparel franchises.

Global Women's Footwear Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product type, Base Material, Sales Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product type:

  • Casual Shoes
  • Boots
  • Heels & Pumps
  • Sandals
  • Flip Flops & Slippers
  • Sports Shoes
  • Safety Shoes

By Base Material:

  • Rubber
  • Leather
  • Plastic
  • Velvet
  • Textiles
  • Others

By Sales Channel:

  • Hypermarket/Supermarket
  • Specialty Stores
  • Direct Sales

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • ROLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Women's Footwear Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Women's Footwear Market, by Product type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Women's Footwear Market, by Base Material, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Women's Footwear Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Women's Footwear Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Women's Footwear Market Dynamics

  • 3.1. Women's Footwear Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increase in demand for environment friendly and sustainable raw materials.
      • 3.1.1.2. Rise in sports activities and spending on clothing and footwear.
      • 3.1.1.3. The increase in disposable incomes and spread of e-commerce.
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Fluctuation in the cost of raw material.
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. The increasing influence of fashion activities.
      • 3.1.3.2. Tie-ups of market players and aggressive promotion.

Chapter 4. Global Women's Footwear Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Women's Footwear Market, by Product type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Women's Footwear Market by Product type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Women's Footwear Market Estimates & Forecasts by Product type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Women's Footwear Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Casual Shoes
    • 6.4.2. Boots
    • 6.4.3. Heels & Pumps
    • 6.4.4. Sandals
    • 6.4.5. Flip Flop & Slippers
    • 6.4.6. Sporty Shoes
    • 6.4.7. Safety Shoes

Chapter 7. Global Women's Footwear Market, by Base Material

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Women's Footwear Market by Base Material, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Women's Footwear Market Estimates & Forecasts by Base Material 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Women's Footwear Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Rubber
    • 7.4.2. Leather
    • 7.4.3. Plastic
    • 7.4.4. Velvet
    • 7.4.5. Textiles
    • 7.4.6. Others

Chapter 8. Global Women's Footwear Market, by Sales Channel

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Women's Footwear Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Women's Footwear Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Women's Footwear Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Hypermarket/Supermarket
    • 8.4.2. Speciality Stores
    • 8.4.3. Direct Sales

Chapter 9. Global Women's Footwear Market, Regional Analysis

  • 9.1. Women's Footwear Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Women's Footwear Market
    • 9.2.1. U.S. Women's Footwear Market
      • 9.2.1.1. Product type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Base Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Women's Footwear Market
  • 9.3. Europe Women's Footwear Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Women's Footwear Market
    • 9.3.2. Germany Women's Footwear Market
    • 9.3.3. France Women's Footwear Market
    • 9.3.4. Spain Women's Footwear Market
    • 9.3.5. Italy Women's Footwear Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Women's Footwear Market
  • 9.4. Asia-Pacific Women's Footwear Market Snapshot
    • 9.4.1. China Women's Footwear Market
    • 9.4.2. India Women's Footwear Market
    • 9.4.3. Japan Women's Footwear Market
    • 9.4.4. Australia Women's Footwear Market
    • 9.4.5. South Korea Women's Footwear Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Women's Footwear Market
  • 9.5. Latin America Women's Footwear Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Women's Footwear Market
    • 9.5.2. Mexico Women's Footwear Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Women's Footwear Market
  • 9.6. Rest of The World Women's Footwear Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Nike Inc.
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. Adidas AG
    • 10.2.3. Puma SE
    • 10.2.4. Skechers U.S.A. Inc.
    • 10.2.5. Under Armour Inc.
    • 10.2.6. Wolverine World Wide Inc.
    • 10.2.7. Crocs Inc.
    • 10.2.8. ASICS Corporation
    • 10.2.9. Deichmann SE
    • 10.2.10. The ALDO Group Inc.

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption