市場調査レポート
商品コード
1236010
女性用ブレザーの世界市場規模調査&予測、繊維別(綿、ポリエステル、セルロース系、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年Global Women's Blazer Market Size study & Forecast, by Fiber (Cotton, Polyester, Cellulosic, Others), By Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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女性用ブレザーの世界市場規模調査&予測、繊維別(綿、ポリエステル、セルロース系、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の女性用ブレザー市場は、2021年に約624億6,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
女性用ブレザー市場は、女性用ブレザーのデザイン、製造、販売に重点を置くファッション産業の一分野です。ブレザーは着回しが効くため、多くの女性のワードローブで定番となっています。女性用ブレザーの市場は、ハイエンドの高級ブランドからファストファッションの小売店まで、多岐にわたっています。市場の需要は主に、高級ファッションやエシカルファッションへのシフトの高まり、環境に配慮したファッション製品への需要の高まり、働く女性の割合の増加といった要因によってもたらされています。
また、専門職や働く女性の出現が増え、アパレル産業が成長していることも、市場成長の主要な促進要因として作用しています。世界・ファッション・アジェンダによると、世界のアパレル市場は2020年の1兆5,000億米ドルから2025年には約2兆2,500億米ドルまで金額が上昇すると予想されており、そのバリューチェーンに沿って6000万人以上の人々が関わっており、女性が労働者の80%を占めています。同様に、統計・計画実施省が実施した定期労働力調査によると、雇用参加率は前年の46.9%から2022年7-9月には47.9%に上昇し、労働力比率は同じ期間に42.3%から44.5%に改善されました。したがって、これらの要因によって、世界市場における女性用ブレザーの需要がエスカレートすることが予想されます。さらに、ファッションにおける包括性と多様性への要求の高まりや、持続可能なファッション製品の市場開拓に向けた投資の増加は、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、ファッション業界における高い競合が、2022-2029年の予測期間における市場の成長を制限しています。
女性用ブレザーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域です。欧州は、エシカルウェアの需要の高まりと専門職の女性の増加により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋も予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。環境に優しいファッション製品への需要の高まり、女性の間でのプロフェッショナルな仕事着へのニーズの高まり、消費者の一人当たりの所得の上昇などの要因が、予測期間中の市場成長を急成長させています。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Women's Blazer Market is valued at approximately USD 62.46 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.7% over the forecast period 2022-2029. The women's blazer market is a segment of the fashion industry that focuses on designing, manufacturing, and selling blazers for women. Blazers are versatile and timeless piece of clothing that can be dressed up or down, making them a staple item in many women's wardrobes. The market for women's blazers is diverse, ranging from high-end luxury brands to fast-fashion retailers. The market demand is primarily driven by the factors such as the increasing shift towards luxurious and ethical fashion, the growing demand for environment-friendly fashion products and the rising proportion of working women.
In addition, the increasing emergence of professional and working women and the growing apparel industry are acting as major driving factors for market growth. According to Global Fashion Agenda, the global apparel market is expected to rise in value from 1.5 trillion USD in 2020 to around 2.25 trillion USD by 2025, and it engages 60+ million individuals along its value chain, with women accounting for 80% of the workforce. Similarly, according to the Periodic Labour Force Survey conducted by the Ministry of Statistics and Programme Implementation, the employment participation rate climbed from 46.9 percent a year earlier to 47.9 percent in July-September 2022, while the workforce ratio improved from 42.3 percent to 44.5 percent over the same time. Hence, these factors are expected to escalate the demand for women's blazers in the global market. Furthermore, the growing demand for inclusivity and diversity in fashion and increasing investments towards the development of sustainable fashion products are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, high competition in the fashion industry is restricting market growth over the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Women's Blazer Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue due to the growing demand for ethical wear and the increasing number of professional women. Whereas, Asia Pacific is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as increasing demand for eco-friendly fashion products, growing need for professional work wear among women and rising per capita income of consumers are burgeoning the market growth in the forecasting years.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: