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市場調査レポート
商品コード
1235981
ウィメンズヘルスの世界市場規模調査・予測:用途別(閉経後骨粗鬆症、ホルモン性不妊症、子宮内膜症・子宮筋腫、避妊、更年期、多嚢胞性卵巣症候群)、年齢別、地域別分析、2022-2029年Global Women's Health Market Size study & Forecast, by Application (Postmenopausal Osteoporosis, Hormonal Infertility, Endometriosis & Uterine Fibroids, Contraceptives, Menopause, Polycystic Ovary Syndrome ), by Age and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ウィメンズヘルスの世界市場規模調査・予測:用途別(閉経後骨粗鬆症、ホルモン性不妊症、子宮内膜症・子宮筋腫、避妊、更年期、多嚢胞性卵巣症候群)、年齢別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のウィメンズヘルス市場は、2021年に約381億1,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ウィメンズヘルスとは、この集団に影響を及ぼす様々な障害を治療するために使用される処置、薬物、手術補助を指します。泌尿器科、栄養学、腫瘍学、生殖学、更年期障害、その他の医療専門分野もすべて対象となります。女性の全般的な健康増進と疾病管理の改善は、ウィメンズヘルスの2大目標です。ウィメンズヘルスに対する国民の意識を高めるために、多数の政府による取り組みが強化されています。世界保健機関(WHO)や米国食品医薬品局(FDA)のようないくつかの組織は、ウィメンズヘルスを向上させるために新しい安全性の取り組みを導入しています。さらに、女性の慢性的な健康状態の発生率の上昇、女性の老年人口の増加、ウィメンズヘルスのための新製品の導入の増加は、市場の成長を促進する主要な要因となっています。
長年にわたり、女性の慢性疾患の指標は、世界のウィメンズヘルス市場の成長に寄与しています。例えば、オーストラリア統計局の推計によると、2021年時点で、オーストラリアでは女性の約半数(49.0%)が1つ以上の慢性疾患を抱えており、5人に1人(20.7%)が2つ以上抱えています。また、国際がん研究機関によると、アジア太平洋地域では、2020年に101万人の乳がん患者が報告され、この数は2025年には111万人、2030年にはさらに120万人に増加すると予測されています。また、公的資金による避妊サービスや製品に対するアンメットニーズの高まり、新興経済諸国におけるヘルスケアインフラの整備は、予測期間中、同市場に有利な成長見通しをもたらすでしょう。しかし、避妊に対する消極的な姿勢は、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。
ウィメンズヘルスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性、製品の早期承認・商業化、有利な償還政策、政府規制の支持により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、老年人口やターゲット人口の増加、女性人口の健康意識を高めるための政府の取り組みの増加などの要因により、予測期間中に市場に有利な成長機会をもたらすと考えられます。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Women's Health Market is valued approximately USD 38.11 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.8 % over the forecast period 2022-2029. Women's health refers to the procedures, medications, and surgical aids used to treat the various disorders that affect this population. Urology, nutrition, oncology, reproduction, menopause, and other medical specialties are all covered. Enhancing women's general health and improving illness management are the two main objectives of women's health. The efforts of numerous governments to increase public awareness of women's health are intensifying. Several organizations, such as the World Health Organization (WHO) and the US Food and Drug Administration (FDA), are introducing new safety initiatives to improve women's health. Moreover, rise in incidence of chronic health conditions among women and increasing women geriatric population as well as growing introduction of new products for women's health are key factors driving the market growth.
Over the years the indices of chronic diseases in women are contributing towards the growth of the Global Women's Health Market. For instance- as per Australian Bureau of Statics estimates - as of 2021, Almost half of all females in Australia (49.0%) had one or more chronic conditions, with one in five (20.7%) having two or more. Additionally, as per International Agency for Research on Cancer - In Asia Pacific region around 1.01 million cases of breast cancer reported in 2020, and this number is projected to grow to 1.11 million in 2025, and further 1.20 million in 2030. Also, rising unmet need for publicly funded contraceptive services and products as well as growing healthcare infrastructure in developing economies would create lucrative growth prospectus for the market over the projected period. However, reluctance to Use Contraceptives hinders the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Women's Health Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and early approval & commercialization of products, favorable reimbursement policies, supportive government regulations in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising geriatric and target populations, and increasing number of government initiatives for increasing health awareness among female population in the region would create lucrative growth opportunities for the market over the projected period.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
Postmenopausal Osteoporosis
Hormonal Infertility
Endometriosis & Uterine Fibroids
Contraceptives
Menopause
Polycystic Ovary Syndrome (PCOS)