市場調査レポート
商品コード
1215453
冷凍フルーツバーの世界市場規模調査・予測:製品別(オリジナル、低脂肪)、フレーバー別(シトラス、パイナップル、グレープ、アップル、マンゴー、ココナッツ)、地域別分析、2022-2029年Global Frozen Fruit Bar Market Size study & Forecast, by Product (Original, Low Fat), By Flavor (Citrus, Pineapple, Grape, Apple, Mango, Coconut) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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冷凍フルーツバーの世界市場規模調査・予測:製品別(オリジナル、低脂肪)、フレーバー別(シトラス、パイナップル、グレープ、アップル、マンゴー、ココナッツ)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月08日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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冷凍フルーツバーの世界市場は、2021年に約1045万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
冷凍フルーツバーは、パルプ、新鮮な&ドライフルーツ、水、酸、香料、フルーツジュース濃縮物、および他の成分の混合物を混合することによって調製されます。これらのフルーツベースのバーは、食物繊維と炭水化物が豊富で、ミネラルとビタミンを含んでいると考えられています。さらに、低脂肪の冷凍フルーツバーは、アイスクリームの代わりとして健康的です。冷凍食品の消費の増加と栄養豊富な食品への傾斜の増加だけでなく、主要な市場プレイヤーの戦略的イニシアチブは、市場の成長を加速する主要な要因です。
利便性の高い食品への需要の高まりによる冷凍食品の消費の増加や、コールドチェーンインフラの急成長は、世界の冷凍フルーツバー市場の成長に向けて貢献しています。例えば、Statistaによると-2020年、冷凍食品の世界市場は2839億2000万米ドルと評価され、さらに2026年には3663億米ドルに増加しました。さらに、Statistaによると-2022年時点で、世界のコンビニエンスフードの収益は5,622億米ドルと推定され、市場は毎年6.21%(CAGR 2022-2027)成長して2027年には7,598億3000万米ドルになると予想されています。また、有機食品の人気の高まりと健康志向の高まりが、予測期間中に同市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられます。しかし、Frozen Fruit Barの高い生産コストと原材料の不安定なコストは、2022年から2029年の予測期間を通して市場の成長を抑制します。
世界の冷凍フルーツバー市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、有機食品への需要の高まりと、同地域における多数の市場プレイヤーの存在により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、冷凍食品やコンビニエンス食品の需要増加、大手市場プレイヤーの浸透といった要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
製品別
オリジナル
低脂肪
フレーバー別
シトラス
パイナップル
グレープ
アップル
マンゴー
ココナッツ
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Frozen Fruit Bar Market is valued at approximately USD 10.45 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7 % over the forecast period 2022-2029. Frozen Fruit Bar is prepared by mixing a mixture of pulps, fresh & dried fruits, water, acid, flavors, fruit juice concentrates, and other ingredients. These fruit-based bars are considered rich in fiber & carbohydrates and contain minerals & vitamins. Moreover, low-fat frozen fruit bars are a healthy alternative to ice cream. The increasing consumption of frozen food products and growing inclination towards nutrition rich food products as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the Market growth.
The increasing consumption of frozen food products due to rise in demand for convenience foods, and rapid growth of cold chain infrastructure is contributing towards the growth of the Global Frozen Fruit Bar Market. For instance, according to Statista - in 2020, the global market for frozen foods was valued at USD 283.92 billion, and it further increased to USD 366.3 billion in 2026. Additionally, as per Statista - as of 2022, revenue in the worldwide convenience food is estimated at USD 562.20 billion, and the market is expected to grow annually by 6.21% (CAGR 2022-2027) to USD 759.83 billion by 2027. Also, growing popularity of organic food products and rising number of health-conscious individuals would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high production cost of Frozen Fruit Bar and volatile cost of raw materials stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Frozen Fruit Bar Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing demand for organic food products and presence of a large number of market players in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising demand for frozen and convenience food products and increasing penetration of leading market players in the region.
Major market players included in this report are:
Nestle S.A.
Natural Fruit Corporation
Solero Corporation
Andrades Desserts
J&J Snack Foods Corp.
Ice Pop Factory
Modern Pop
Unilever plc (Fruttare Brand)
Eclectic Food Services Inc
Chloe's Soft Serve Fruit Co.
Recent Developments in the Market:
Global Frozen Fruit Bar Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Flavor, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Original
Low Fat
By Flavor
Citrus
Pineapple
Grape
Apple
Mango
Coconut
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World