市場調査レポート
商品コード
1215436
ナイアシンアミドの世界市場規模調査・予測:タイプ別、用途別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Niacinamide Market Size study & Forecast, by Type, by Application, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ナイアシンアミドの世界市場規模調査・予測:タイプ別、用途別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月08日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のナイアシンアミド市場は、2021年に約5億4610万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
ナイアシンアミドは、栄養補助食品、医薬品、コスメシューティカルズにおいて多数の用途を持つビタミンB3の一形態です。ナイアシンアミドは、ビタミンB3の欠乏を防ぐために、粉末、液体、注射、錠剤、カプセルなど、多くの投与形態で投与することが可能です。市場成長の主な要因は、スキンケア化粧品での使用量の増加です。ナイアシンアミドの市場は、エネルギー代謝の改善や健康食品サプリメント摂取のメリットに対する消費者の意識の高まりにより、予測期間中に予想を上回る急成長を遂げると思われます。一方、ヘルスケアや化粧品業界の開拓は、ナイアシンアミド市場の需要を生み出し、予測期間を通じて成長すると思われます。ナイアシンアミドは、成熟した肌のシワを減らし、光発がんを防ぎ、色素沈着の問題を治療する能力があるため、化粧品やパーソナルケア製品でより広く使用されています。ナイアシンアミドは近年、非黒色腫悪性腫瘍の治療と予防の可能性を検討するために大規模な研究開発が行われており、これが将来的にこの市場の収益成長を促進する要因になると予想されます。
ナイアシンアミドは、化粧品ではフェイスクリームや美容液などに広く使用されています。その結果、上昇美容と化粧品業界は、市場の需要を作成します。によると、Statista、2018年に世界の化粧品市場の値は5078億米ドルであり、市場は2025年までに7584億米ドルに達すると予想されます。また、ナイアシンアミドの健康効果に関する認知度の向上は、市場の需要を促進するでしょう。さらに、研究開発活動の高まりは、予測期間中に市場のための有利な機会を作成します。しかし、ナイアシンアミドは、吐き気、嘔吐、発疹、皮膚の炎症や火傷、アレルギー反応などのいくつかのマイナーな副作用があり、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する可能性があります。
世界のナイアシンアミド市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、この地域における化粧品やパーソナルケア製品の需要の高まりとともに、老年人口の増加のために、市場シェアの面で世界的に支配的な地域です。一方、アジア太平洋地域は、人々の健康意識の高まりや化粧品・栄養補助食品の需要増加などの要因から、予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
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List of figures
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Global Niacinamide Market is valued at approximately USD 546.1 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.3% over the forecast period 2022-2029. Niacinamide is the form of vitamin B3 that has a large number of applications in nutraceuticals, pharmaceuticals and cosmeceuticals. Niacinamide can be administered in a number of dose forms, including powders, liquids, injections, tablets, and capsules, to prevent vitamin B3 deficiency. The key factor driving the market growth is growing usage in skincare cosmetics. Niacinamide's market will likely grow more rapidly than expected during the projected period due to improving energy metabolism and growing consumer awareness of the benefits of taking healthy food supplements. On the other hand, the development of the healthcare and cosmetics industries would create demand for the niacinamide market to grow throughout the projected period. Niacinamide is used more widely in cosmetics and personal care products because of its ability to reduce wrinkles in mature skin, prevent photocarcinogenesis, and treat pigmentation issues. Niacinamide has undergone extensive research and development in recent years to examine its potential for the treatment and prevention of non-melanoma malignancies, a factor that is expected to fuel revenue growth in this market in the future.
Niacinamide is widely used in cosmetic products in face creams, serums and other products. As a result, rising beauty and cosmetics industry will create the demand for market. According to, Statista, in 2018 the value of global cosmetics market was USD 507.8 billion and the market is anticipated to reach USD 758.4 billion by 2025. Also, rising awareness about health benefits of Niacinamide will propel the demand for the market. Additionally, rising research and development activities would create a lucrative opportunity for the market during the forecast period. However, Niacinamide has a few minor side effects, such as nausea, vomiting, rashes, skin irritation and burning, and allergic reactions which may stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Niacinamide Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the dominating region across the world in terms of market share, owing to the increasing number of geriatric populations along with rising demand for cosmetics and personal care products in the region. Whereas, Asia Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period, owing to factors such as increasing health awareness among the people and growing demand for cosmetics and dietary supplements.
Major market players included in this report are:
Brother Enterprises Holding Co., Ltd
Evonik Industries AG
Fagron Inc.
Foodchem International
Glossier
Jubilant Life Sciences Limited
Koninklijke DSM N.V
Lasons India Pvt Ltd
Lonza Group
Merck KGAA
Recent Developments in the Market:
Global Niacinamide Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Type, Application, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Powder
Liquid
Others
By Application:
Pharmaceutical
Cosmeceutical
Human Nutrition
By Distribution Channel:
Hospital Pharmacies
Online Pharmacies
Drug stores and Retail Pharmacies
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World