市場調査レポート
商品コード
1210925
アフターサンケア製品の世界市場規模調査・予測:タイプ別(マス、プレミアム)、製品別(ローション、クリーム、ジェル、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット&スーパーマーケット、専門店、eコマース、その他)、地域分析、2022-2029年Global After Sun Care Products Market Size study & Forecast, by Type (Mass, Premium), Product (Lotion, Cream, Gel, Others), by Distribution Channel (Hypermarkets & Supermarkets, Specialty Stores, E-commerce, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
アフターサンケア製品の世界市場規模調査・予測:タイプ別(マス、プレミアム)、製品別(ローション、クリーム、ジェル、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット&スーパーマーケット、専門店、eコマース、その他)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のアフターサンケア製品市場は、2021年に約11億4,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.10%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
長時間日光を浴びた後は、保湿ローションを肌に塗る必要があります。その役割は、紫外線の攻撃を受けた肌を落ち着かせることです。実は、紫外線を過剰に浴びると、肌が火傷してしまうのです。紫外線から肌を守る、肌に潤いを与えるなど、アフターサンケア製品の利点に対する消費者の意識が高まっていることが、市場拡大の主な要因の1つであり、世界各地の需要に影響を与えています。また、天然成分や高級成分を使用し、毒性がなく、化学物質の含有量が少ないアフターサンケア製品の登場は、今後の需要を高めると予測されています。
Cosmetic Europe(パーソナルケア協会)の統計によると、欧州におけるスキンケア製品の売上高は2020年に263億米ドルを超えると予想されています。市場の拡大には、さまざまなサンケア製品があることを知る消費者の知識の増加が寄与すると予想されます。また、世界的に日焼けによるトラブルが多発していることも、製品需要を押し上げています。米国国立がん研究所が発表した統計によると、2021年7月に米国で33,000件以上の日焼けが緊急病院を受診する必要があったと報告されています。さらに、e-pharmacy小売の発展や消費者の薬局店舗へのアクセスのしやすさが、世界の製品売上を押し上げています。しかし、アフターサンケア製品に関連する肌ダメージは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害します。
アフターサンケア製品の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域です。2022年から2029年にかけて、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予想されます。これは、中国やインドなどの国々で働く女性の人口が増加していることに加え、アフターサンケア製品にお金を使う意欲が高まっていることが成長の原動力となっているためと考えられます。また、中国やインドなどでは若年層の人口が増加しており、今後数年間で大きな成長が見込まれます。2022年から2029年にかけて、CAGRが最も速く成長すると予想されるのは北米です。米国とカナダの顧客は、自分の肌を育てるために多くのお金を費やすことを望んでいます。このことが、同地域の市場拡大に拍車をかけています。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global After Sun Care Products Market is valued at approximately USD 1.14 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.10% over the forecast period 2022-2029. After lengthy sun exposure, you should apply a moisturizing lotion to the skin. Its role is to calm the skin after UV radiation assault. The truth is that excessive UV exposure burns the skin. The increasing consumer awareness of the advantages of using after-sun care products, such as protecting the skin from the sun's damaging rays, hydrating the skin, and others, is one of the main reasons fueling market expansion and influencing its demand throughout the world. Additionally, it is projected that the advent of after-sun care products with natural, premium components, that are non-toxic, and contain fewer chemicals would increase demand in the future.
The statistics provided by Cosmetic Europe, a Personal Care Association, indicate that sales of skin care products in Europe would exceed USD 26.30 billion in 2020. Market expansion is anticipated to be fueled by rising consumer knowledge of the variety of sun care products available. Additionally, the prevalence of sunburn difficulties throughout the global populace is driving up product demand. Over 33,000 sunburn cases were reported as requiring emergency hospital visits in the United States in July 2021, according to statistics released by the National Cancer Institute of the United States. Additionally, the development of e-pharmacy retail and ease of consumer access to pharmacy stores are driving up global product sales. However, skin damage associated with After Sun Care Products stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global After Sun Care Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. From 2022 to 2029, Asia Pacific is anticipated to hold the largest market share. This can be attributed to the growing population of working women in nations such as China and India, together with their growing willingness to spend money on after-sun care products, which has fueled the growth. In addition, the growing young populations in nations such as China and India are anticipated to present enormous growth potential over the next years. The fastest growing CAGR is anticipated in North America between 2022 and 2029. Customers in the US and Canada are willing to spend a lot of money to nurture their skin. This is fueling the expansion of the market in this area.
Major market players included in this report are:
Hindustan Unilever LimitedThe Estee Lauder Companies Inc.Shiseido
MacAndrews & Forbes (Revlon)
L'Oreal S.A.
Coty Inc.
Clarins
Beiersdorf AG
Johnson & Johnson, Inc.
Bioderma Laboratories
Recent Developments in the Market:
Global After Sun Care Products Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Type, Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Mass
Premium
By Product:
Lotion
Cream
Gel
Others
By Distribution Channel:
Hypermarkets & Supermarkets
Specialty Stores
E-commerce
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World