市場調査レポート
商品コード
1182188
ランニングアパレルとフットウェアの世界市場規模調査&予測、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、地域別分析、2022-2029年Global Running Apparel and Footwear Market Size study & Forecast, by Distribution Channel (Offline, Online) and distribution channel), by End User (Men, Women, Children) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
ランニングアパレルとフットウェアの世界市場規模調査&予測、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ランニングアパレルとは、ランニングやジョギング、陸上競技などのスポーツ活動の際に着用することを想定した服装のことです。
このアパレルには、タイツ、ベスト、シャツやジャケット、パンツ、ショートパンツ、インナーウェアなどが含まれます。また、ランニングシューズは、主にランニングをするために作られた、軽くて履き心地の良い靴のことです。アスレジャーや健康的なライフスタイルのトレンド、スポーツやフィットネス活動への傾倒の高まり、フェスやスポーツ活動に参加する女性の増加などが、世界各地の市場需要を促進しています。
Statistaによると、ドイツではスポーツクラブ部門のスポーツ活動が約25億2,000万米ドルの収益を生み出し、これが成長すると予測され、2025年には100億5,000万米ドルに達する可能性が高いとされています。したがって、スポーツクラブでのスポーツ活動の牽引力の高まりが、ランニングアパレルとフットウェアの需要を促進し、市場の成長を加速しています。さらに、eコマースプラットフォームでの商品入手の増加や、よりアクティブなライフスタイルへの傾斜が高まっていることも、予測期間中の市場需要を押し上げています。しかし、偽造品の存在が2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長を妨げています。
世界のランニングアパレルとフットウェア市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれます。北米は、健康的なライフスタイルの採用に関する意識の高まりと、スポーツやフィットネス活動の増加により、収益の面でスペースを支配しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に大きく成長することが予想されます。可処分所得の増加、人口の増加、健康的なライフスタイルのトレンドの高まりなどの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を定義する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Running Apparel and Footwear Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Running apparel is a clothing style that is designed to be worn at the time of sports activities such as running, jogging, and athletics. This apparel includes tights, vests, shirts and jackets, pants, shorts, and innerwear. Likewise, running footwear is a type of light, comfortable shoe that is primarily designed for running activities. The rising influence of athleisure and healthy lifestyle trends, increasing inclination towards sport & fitness activities, coupled with the growing number of women participating in fess and sports activities are propelling the market demand across the globe.
According to Statista, the sports activities of the sports club segment generate revenue of around USD 2.52 billion in Germany, which is projected to grow and is likely to reach USD 10.05 billion by 2025. Therefore, the rising traction of sports activities in a sports club is propelling the demand for running apparel and footwear, which is accelerating the growth of the market. Moreover, the growing availability of products on e-commerce platforms, as well as the rising inclination toward more active lifestyles are boosting the market demand in the forecasting years. However, the availability of counterfeit products is hindering market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Running Apparel and Footwear Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue, owing to the rising awareness about adopting healthy lifestyles and the increasing number of sports and fitness activities. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period. Factors such as increasing disposable income, increasing population, as well as growing healthy lifestyle trends are burgeoning the market growth in the forecasting years.
Major market players included in this report are:
Adidas AG
ASICS Corp.
Authentic Brands Group LLC
Berkshire Hathaway Inc.
Columbia Sportswear Co.
Deckers Outdoor Corp
Hanesbrands Inc.
Karhu Holding BV
Mizuno Corp
New Balance Athletics Inc.
Recent Developments in the Market:
Global Running Apparel and Footwear Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Distribution Channel, End User, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study.
The report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Distribution Channel:
Offline
Online
By End User:
Men
Women
Children
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World