市場調査レポート
商品コード
1182077
デジタルウォッチの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(スマートウォッチ、スポーツウォッチ)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、カテゴリー別(マス、ラグジュアリー)、地域別分析、2022-2029年Global Digital Watch Market Size Study & Forecast, by Product Type (Smart Watch and Sports Watch), by End User (Men, Women and Unisex), by Category (Mass and Luxury), and Regional Analysis, 2022-2029 |
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デジタルウォッチの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(スマートウォッチ、スポーツウォッチ)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、カテゴリー別(マス、ラグジュアリー)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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デジタルウォッチは、文字盤上の針ではなく、主に数字で時刻を表示するタイプの時計です。
若年層は、携帯端末やスマートフォンに親しんでいるため、デジタルウォッチを購入する傾向があります。しかし、南アフリカ、ブラジル、インドなどの新興国を中心に、スマートウォッチやスポーツデバイスの市場が拡大しています。これは、多機能な新機能が市場に出てきているためです。デジタルウォッチ市場は、ミレニアル世代の増加や健康志向の高まりなどの要因から拡大しています。Fitbit社、Garmin Ltd社、Huawei Device Co Ltd社などが市場を独占しています。また、デジタルウォッチの機能性の向上や民間企業による様々な戦略的取り組みにより、デジタルウォッチ市場の拡大が予想されます。
SFIAによると、米国におけるアウトドアスポーツへの参加率は、2019年の50.7%から2020年には52.9%、2021年には53.9%に上昇するとされています。さらに、各社はフィットネス志向の買い物客をターゲットにしたスマートウォッチの設立に着手しています。例えば、2022年にアップルは「Apple Watch Ultra」を発表しました。この製品は、耐久性、探検、および冒険のために作られた大胆なデザインと幅広い機能をもたらしました。しかし、デジタルウォッチの製造に関連する高コストが、市場の成長を止める可能性があります。
デジタルウォッチの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、スマートウェアラブルの人気上昇により、収益面で優位を占めています。北米は、デジタルウォッチの技術的進歩の高まりにより、予測期間中に大きく成長することが期待されています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Digital Watch Market is valued approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXX% over the forecast period 2022-2029. Digital Watch are the type of watches that principally shows the time in numerical digits rather than by hands on a dial. Younger customers are more likely to buy digital watches because they are more familiar with mobile devices and smartphone technology. However, there is a growing market for smartwatch and sports devices, particularly in developing nations like South Africa, Brazil, India, and others. This is a result of new, versatile functionalities that are emerging in the market. The Digital Watch market is expanding because of factors such as Increasing number of millennials and rising awareness towards health. The market dominated by Fitbit, Garmin Ltd, Huawei Device Co Ltd and others. Further, the Digital Watch is anticipated to rise, owing to advancements in the digital watch functionalities and various strategic initiatives by the private players in the market.
According to SFIA, the outdoor sports participation of the people percentage in the United States went from 50.7%, in the year 2019 to 52.9%, in the year 2020 and 53.9%, in the year 2021. Further, companies have started established smartwatches targeting fitness-conscious shoppers. For example, in 2022, Apple unveiled the Apple Watch Ultra. The product brought bold design and a wide range of features built for endurance, exploration, and adventure. However, high cost associated with the digital watch manufacturing may halt market growth.
The key regions considered for the Global Digital Watch Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the space in terms of revenue, owing to rising popularity of smart wearables. North America is expected to grow significantly during the forecast period, owing to rising technological advancements in the digital watch in the region.
Major market players included in this report are:
Apple Inc.
Fossil Group, Inc.
Samsung Electronics Co., Ltd.
Fitbit
Garmin Ltd
Huawei Device Co., Ltd.
Xiaomi Corporation
Mobvoi Information Technology Company
Zepp Health
TAG Heuer S.A
Recent Developments in the Market:
Global Digital Watch Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, End User, Category and Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Smart Watch
Sports Watch
By End User:
Men
Women
Unisex
By Category:
Mass
Luxury
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World