市場調査レポート
商品コード
1181982
アクティブジオフェンシングの世界市場規模調査&予測、組織規模別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年Global Active Geofencing Market Size study & Forecast, by Organization Size by End User, and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
アクティブジオフェンシングの世界市場規模調査&予測、組織規模別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のアクティブジオフェンシング市場は、2021年に約9億3070万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には24.9%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
特定のデバイスが、ジオフェンスとして知られる物理的な場所で事前に定義された仮想境界を出入りすると、GPS、PFID、Wi-Fi、または携帯電話データなどの技術を使用するアプリケーションまたはソフトウェアの一部が、様々なエンドユーザーが使用するロケーションベースのサービスであるジオフェンシングとして知られる事前プログラムされたアクションをトリガーします。アクティブジオフェンシングは、マーケティング、ユーザーエンゲージメント、IoT、オンデマンドサービスのためのリアルタイム位置追跡、資産追跡、健康、安全など、さまざまな目的で、BFSI、防衛、政府、ヘルスケア、小売などのさまざまなエンドユーザー産業で使用されています。アクティブジオフェンシング市場は、BYODの採用拡大やエンドユーザー業界からの需要増加といった要因から拡大しています。
小売業者は、店舗を入力し、購入を行うためにそれらを誘惑するために、アクティブジオフェンシングを使用して、特定の領域の所定の半径内にある顧客にターゲットメッセージやオファーを提供することができます。また、小売業はますますデジタル化を受け入れるように、アクティブジオフェンシングは、より多くの需要になってきています。世界経済フォーラムによると、小売業界は、2021年から40%から増加している2021年に100%のデジタル技術の採用を増加させました。さらに、空間データと分析ツールの使用の上昇、および消費者の間でロケーションベースのアプリケーションの高い採用は、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。
世界のアクティブジオフェンシング市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋は、中小企業によるgeofencing技術のための支配と需要の増加に起因する、収益の面でスペースを支配しました。
調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間に値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や組織情勢の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み入れています。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Active Geofencing Market is valued approximately USD 930.7 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 24.9% over the forecast period 2022-2029. When a specific device enters or exits a pre-defined virtual boundary in a physical location, which is known as a geofence, an application or piece of software that uses technologies like GPS, PFID, Wi-Fi, or cellular data triggers a pre-programmed action known as geofencing, which is a location-based service used by various end users. The active geofence is used for a variety of purposes, including marketing, user engagement, IoT, real-time location tracking for on-demand services, asset tracking, health, and safety, and many more, in a variety of end-user industries, including BFSI, defence, government, healthcare, and retail. The Active Geofencing market is expanding because of factors such as increasing adoption of BYOD and growing demand from end use industries.
Retailers can deliver targeted messages and offers to customers who are within a predetermined radius of a particular area using active geofencing in order to entice them to enter the store and make a purchase. Additionally, as the retail sector increasingly embraces digitization, active geofencing is becoming more and more in demand. According to world economic forum, the retail industry has increased the adoption of digital technology by 100% in year 2021 which is up from 40% from year 2021. Furthermore, rise in the use of spatial data and analytical tools, and higher adoption of location-based applications among consumer stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Active Geofencing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific, dominated the space in terms of revenue, owing to the dominance of and growing demand for geofencing technology by small and medium-sized businesses.
Major market players included in this report are:
Bluedot Innovation Pty Ltd
Infillion Inc. (GIMBLE)
IBM Corporation
Microsoft Corporation
Radar Labs Inc.
Google LLC
Samsung Electronics Co.
Verve Inc.
Apple Inc.
LocationSmart
Recent Developments in the Market:
Global Active Geofencing Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Organization Size, End User, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Organization Size offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Small & Medium Scale Businesses
Large-scale Businesses
By Type:
BFSI
Defense
Government & Military
Healthcare
Industrial Manufacturing
Retail
Transportation & Logistics
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World