市場調査レポート
商品コード
1181965
オーガニックティーの世界市場規模調査&予測:製品別、味覚別、形態別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Organic Tea Market Size study & Forecast, by Product, By Taste, By Form, By Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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オーガニックティーの世界市場規模調査&予測:製品別、味覚別、形態別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のオーガニックティー市場は、2021年に約4億5,179万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には16.20%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
オーガニックティーは、除草剤、農薬、化学肥料、殺菌剤などの合成物質を含まない飲料です。堆肥化、太陽光発電、輪作などの自然な加工方法を用いて、有害な化学物質を含まない安全な水源を維持することができます。オーガニックティー市場は、健康意識の高まりや可処分所得の増加などの要因から拡大しています。しかし、推進する最も重要な要因は、世界中のオーガニックティーに対する市場の需要の増加により、健康意識が高まっていることです。現在、人々は自分の健康についてより意識しており、オーガニックティーは完全に化学物質フリーであるだけでなく、市場の需要を後押ししているストレスを軽減しています。もう一つの重要な要因は、オーガニックティー市場の成長の増加のための可処分所得の増加です。これは、人々の購買力を高めるだけでなく、人々は、市場の成長を後押ししているこれらの製品に費やすことがより可能です。
インド・ブランド・エクイティ財団によると、2016年のインドの衛生部門市場は1100億米ドル、2022年のインドの衛生部門市場は3720億米ドルです。また、可処分所得の増加も大きな要因です。例えば、Statistaによると、2020年の可処分所得は1兆5,678億米ドル、2021年の可処分所得は16兆188億米ドルとなっています。オーガニックティー市場の機会は、予測期間中の市場需要の増加により、すぐに使用できる製品の需要が高まっていることです。しかし、コーヒーの消費動向の上昇は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害します。
オーガニックティーの世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、アンチエイジング製品の優位性だけでなく、世界中のオーガニックティーのための市場の需要を加速している茶の消費を高めるために、収益の面で市場を独占しました。北米は、緑茶の需要の増加、可処分所得の増加、健康意識の高まりなどの要因により、予測期間中に最高のCAGRduringで成長すると予想され、北米地域全体でオーガニックティー市場のための有利な成長の見通しを生み出します。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Organic Tea Market is valued at approximately USD 451.79 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 16.20% over the forecast period 2022-2029. Organic Tea is such type of beverage, which is free of synthetic ingredients such as herbicides, pesticides, chemical fertilizers, and fungicides. It uses natural processing methods such as composting, solar power, and crop rotation to retain the water supply safe and free of harmful chemicals. The Organic Tea market is expanding because of factors such as increasing health awareness and rising disposable income. However, the foremost key factor driving is increasing health awareness due to the increase in the market demand for organic tea market over the world. Now a day people are more conscious about their health and organic tea is fully chemical-free as well as reduces stress which is boost market demand. Another key factor is increasing disposable income due to the increase in the market growth of the organic tea market over the world. It increases the purchasing power of people, as well as people, are more capable to spend on these products which are boost market growth.
According to the India Brand Equity Foundations, the health sector market of India in the year 2016 is USD 110 billion and the health sector market of India in the year 2022 is USD 372 billion. And according to the OECD Stat. the health status of the US in the year 2019 is USD 5.1 and the health status of the US in the year 2020 is USD 5.7. Another key factor is increasing disposable income. For instance, according to Statista, the disposable income in the year 2020 is USD 1567.8 billion and the disposable income in the year 2021 is USD 16018.8 billion. The opportunity in the Organic Tea market is the rising demand for ready-to-use products due to the increase in the market demand over the forecast period. However, rising the trends of coffee consumption stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Organic Tea Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of owing to anti-ageing products as well as raising tea consumption which is accelerating the market demand for organic tea over the world. North America is expected to grow with the highest CAGRduring the forecast period, owing to factors such as rising increasing demand for green tea, rising disposable income and rising health awareness would create lucrative growth prospects for the Organic Tea market across North America region.
Major market players included in this report are:
Tata Consumer Product Limited
Hindustan Unilever Limited
Associated British Foods PLC
Vahdam Teas Private Limited
Celestial Seasonings
Bombay Burmah Trading Corporations Limited
Stash Tea
Bigelow Tea
Republic of Tea, Inc.
Mighty Leaf Tea
Recent Developments in the Market:
Global Organic Tea Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Taste, Form, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Camelia
Herbal
By Taste:
Flavored
Plain
By Form:
Tea Bag
Leaf & Powder
Liquid
By Distribution Channel:
Hypermarkets & Supermarkets
Convenience Stores
Online & D2C
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World