市場調査レポート
商品コード
1135058
ナチュラルスキンケア製品の世界市場規模調査、タイプ別、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別予測2022-2028Global Natural Skin Care Products Market Size study, By Type, By Product, By End-Users, By Distribution Channel, and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ナチュラルスキンケア製品の世界市場規模調査、タイプ別、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のナチュラルスキンケア製品市場は、2021年に約67億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には6.6%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
ナチュラルスキンケア製品は、自然界に存在する要素を用いて作られた外用クリームやローションで、ナチュラルスキンケアに使用されています。現在の文献の大部分は、ハーブ、根、花、エッセンシャルオイルなど、植物に由来する成分について述べています。市場を牽引する主な要因の1つは、化学物質が肌に与える悪影響に対する意識の高まりで、化学物質ベースの製品から自然派スキンケア製品への消費者需要のシフトにつながっています。若者やミレニアル世代は、化学物質を使用しない美容製品の新興企業を支持する傾向にあり、その人気は市場の需要を加速させています。フェイシャルケアは、2021年に71.8%の最大の売上シェアを占めています。また、ボディケアは2022年から2030年にかけてCAGR6.8%で成長する見込みです。また、研究開発費の増加や天然成分への移行により、メーカーが新製品を発売する意欲が高まっており、これが市場成長の機会となっています。また、セレブリティによる環境配慮型化粧品の普及が進み、若年層からの支持が高まっていることも予想されます。AADによると、成人の15%がニキビを発症しているという調査結果があります。ナチュラルスキンケア製品の主なエンドユーザーは、男性と女性です。女性セグメントは、2021年に77.7%の市場の最大の売上高シェアを持っています。同様に、男性用セグメントは、予測年2022年から2030年に7.0%の最速のCAGRで成長しています。しかし、製品コストを考慮しながら頻繁に使用することができる有機成分で商品を作成する生産者の可用性は、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を阻害するこの市場の拡大を促進する主要な促進要因です。
世界のナチュラルスキンケア製品の市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。欧州は、この地域では自然さが美容製品の最も重要な要素であるため、市場シェアの面で世界的に主要な地域です。一方、アジア太平洋地域は、天然由来のスキンケア製品への需要の高まりとスキンケア意識の高まりにより、最も急速に成長している地域です。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
マス
プレミアム
製品別
フェイシャルケア
ボディケア
エンドユーザー別
男性
女性
販売チャネル別
直販
ハイパーマーケット・小売チェーン
eコマース
薬局・ドラッグストア
その他
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のナチュラルスキンケア製品市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Natural Skin Care Products Market is valued at approximately USD 6.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.6 % over the forecast period 2022-2028.
Natural skin care products are topical creams and lotions made with elements found in nature and are used in natural skincare. A large portion of current literature discusses components derived from plants, such as herbs, roots, flowers, and essential oils. One of the primary factors driving the market is growing awareness about the adverse effects of chemicals on the skin which leads to the shift of consumer demand from chemical-based products to natural skin care products. Young people and millennials are choosing to support chemical-free beauty product start-ups, and their popularity is growing which is accelerating the demand of the market. Facial care is covering the largest revenue share of 71.8% in the year 2021. Along with this body care segment is growing with an increasing CAGR of 6.8% in the upcoming year 2022 to 2030. Furthermore, manufacturers have been motivated to release new goods by increased R&D expenditures and the move toward natural ingredients which is giving the opportunity for market growth. Along with this it is anticipated that rising celebrity engagement in the promotion of eco-friendly cosmetic goods would be positively received by youthful customers. According to the AAD, study report the increasing occurrence of acne in 15% of adult annually. Since the major end-users of the natural skin care products sector are men and women. The women segment has the largest revenue share of the market of 77.7% in the year 2021. Similarly, the men's segment is growing at the fastest CAGR OF 7.0% in the forecasted year 2022 to 2030. However, the availability of producers creating goods with organic ingredients that may be used often while taking into account product cost is a key driver promoting the expansion of this market which impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Natural Skin Care Products market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share because in this region naturalness is the most important factor in beauty products. On other hand, Asia-Pacific is the fastest growing region due to the increasing demand for natural-based skin care products and skin care awareness.
Major market players included in this report are:
Procter & Gamble
The Estee Lauder Companies Inc.
Mamaearth
Unilever Plc
The Clorox Company
Honest Company, Inc
The Body Shop International Limited
L'Oreal Paris
FOM London Skincare
Bloomtown Brands
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Mass
Premium
By Product
Facial Care
Body Care
By End User
Men
Women
By Distribution Channel
Direct selling
Hypermarket & retail chain
E-Commerce
Pharmacy & Drugstores
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, the years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Natural Skin Care Products Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors