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市場調査レポート
商品コード
1135058

ナチュラルスキンケア製品の世界市場規模調査、タイプ別、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別予測2022-2028

Global Natural Skin Care Products Market Size study, By Type, By Product, By End-Users, By Distribution Channel, and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ナチュラルスキンケア製品の世界市場規模調査、タイプ別、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別予測2022-2028
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のナチュラルスキンケア製品市場は、2021年に約67億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には6.6%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

ナチュラルスキンケア製品は、自然界に存在する要素を用いて作られた外用クリームやローションで、ナチュラルスキンケアに使用されています。現在の文献の大部分は、ハーブ、根、花、エッセンシャルオイルなど、植物に由来する成分について述べています。市場を牽引する主な要因の1つは、化学物質が肌に与える悪影響に対する意識の高まりで、化学物質ベースの製品から自然派スキンケア製品への消費者需要のシフトにつながっています。若者やミレニアル世代は、化学物質を使用しない美容製品の新興企業を支持する傾向にあり、その人気は市場の需要を加速させています。フェイシャルケアは、2021年に71.8%の最大の売上シェアを占めています。また、ボディケアは2022年から2030年にかけてCAGR6.8%で成長する見込みです。また、研究開発費の増加や天然成分への移行により、メーカーが新製品を発売する意欲が高まっており、これが市場成長の機会となっています。また、セレブリティによる環境配慮型化粧品の普及が進み、若年層からの支持が高まっていることも予想されます。AADによると、成人の15%がニキビを発症しているという調査結果があります。ナチュラルスキンケア製品の主なエンドユーザーは、男性と女性です。女性セグメントは、2021年に77.7%の市場の最大の売上高シェアを持っています。同様に、男性用セグメントは、予測年2022年から2030年に7.0%の最速のCAGRで成長しています。しかし、製品コストを考慮しながら頻繁に使用することができる有機成分で商品を作成する生産者の可用性は、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を阻害するこの市場の拡大を促進する主要な促進要因です。

世界のナチュラルスキンケア製品の市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。欧州は、この地域では自然さが美容製品の最も重要な要素であるため、市場シェアの面で世界的に主要な地域です。一方、アジア太平洋地域は、天然由来のスキンケア製品への需要の高まりとスキンケア意識の高まりにより、最も急速に成長している地域です。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。

  • Procter & Gamble
  • The Estee Lauder Companies Inc.
  • Mamaearth
  • Unilever Plc
  • The Clorox Company
  • Honest Company, Inc
  • The Body Shop International Limited
  • L'Oreal Paris
  • FOM London Skincare
  • Bloomtown Brands

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

タイプ別

マス

プレミアム

製品別

フェイシャルケア

ボディケア

エンドユーザー別

男性

女性

販売チャネル別

直販

ハイパーマーケット・小売チェーン

eコマース

薬局・ドラッグストア

その他

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

実績年-2018年、2019年、2020年

基準年-2021

予測期間-2022年から2028年まで

当レポート、世界のナチュラルスキンケア製品市場の対象読者。

主要なコンサルティング会社・アドバイザー

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VAR)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーションの推定・予測、2020-2028年
    • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:地域別、2020-2028年
    • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:製品タイプ別、2020-2028年
    • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:製品別、2020-2028年
    • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:エンドユーザー別、2020-2028年
    • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:流通チャネル別、2020-2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場力学

  • ナチュラルスキンケア製品市場のインパクト分析(2020-2028年)
    • 市場促進要因
      • 化学製品別好ましくない影響についての認識
      • 若年層における自然派化粧品の人気の高まり
    • 市場の課題
      • 低コストでオーガニック原料の製品を製造すること
    • 市場機会
      • 天然成分のトレンドの上昇に伴う研究開発への投資の増加
      • ナチュラルスキンケア製品のプロモーションのためのセレブリティの関与の増加

第4章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場、製品タイプ別

  • 市場スナップショット
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:製品タイプ別実績-ポテンシャル分析
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、タイプ別推定・予測2018-2028
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、サブセグメント分析
    • マス
    • プレミアム

第7章:ナチュラルスキンケア製品の世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:製品別、性能別、ポテンシャル分析
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、製品別推定・予測2018-2028
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、サブセグメント分析
    • フェイシャルケア
    • ボディケア

第8章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場:エンドユーザー別

  • 市場スナップショット
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:エンドユーザー別実績・ポテンシャル分析
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、エンドユーザー別推定・予測2018-2028
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、サブセグメント分析
    • 男性用
    • 女性

第9章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場:流通チャネル別

  • 市場スナップショット
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場:流通チャネル別、パフォーマンス、ポテンシャル分析
  • ナチュラルスキンケア製品の世界市場、流通チャネル別推定・予測2018-2028
  • ナチュラルスキンケア製品市場、サブセグメント分析
    • 直販
    • ハイパーマーケット・小売チェーン
    • eコマース
    • 薬局・ドラッグストア
    • その他

第10章 ナチュラルスキンケア製品の世界市場:地域別分析

  • ナチュラルスキンケア製品の市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • タイプ別推定・予測、2018-2028年
      • 製品の推定・予測、2018年~2028年
      • エンドユーザーの推定・予測、2018年~2028年
      • 流通チャネルの推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州ナチュラルスキンケア製品市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のナチュラルスキンケア製品市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの天然スキンケア製品市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第11章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Procter & Gamble
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • The Estee Lauder Companies Inc.
    • Mamaearth
    • Unilever plc
    • The Clorox Company
    • Honest Company, Inc
    • The Body Shop International Limited
    • L'Oreal Paris
    • FOM London Skincare
    • Bloomtown Brands

第12章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Natural Skin Care Product Market, report scope
  • TABLE 2. Global Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by End User 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Natural Skin Care Product Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Natural Skin Care Product Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Natural Skin Care Product Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Natural Skin Care Product Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Natural Skin Care Product Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Natural Skin Care Product Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Natural Skin Care Product Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Natural Skin Care Product Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Natural Skin Care Product Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 16. Global Natural Skin Care Product Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 19. U.S. Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 22. Canada Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 25. UK Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 28. Germany Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 29. RoE Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 30. RoE Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 31. RoE Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 32. China Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 33. China Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 34. China Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 35. India Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 36. India Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 37. India Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 38. Japan Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 39. Japan Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 40. Japan Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 41. RoAPAC Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 42. RoAPAC Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 43. RoAPAC Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 44. Brazil Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 45. Brazil Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 46. Brazil Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 47. Mexico Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 48. Mexico Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 49. Mexico Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 50. RoLA Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 51. RoLA Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 52. RoLA Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 53. Row Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 54. Row Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 55. Row Natural Skin Care Product Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 56. List of secondary sources, used in the study of global Natural Skin Care Product Market
  • TABLE 57. List of primary sources, used in the study of global Natural Skin Care Product Market
  • TABLE 58. Years considered for the study
  • TABLE 59. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Natural Skin Care Product Market, research methodology
  • FIG 2. Global Natural Skin Care Product Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Natural Skin Care Product Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Natural Skin Care Product Market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global Natural Skin Care Product Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Natural Skin Care Product Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Natural Skin Care Product Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Natural Skin Care Product Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Natural Skin Care Product Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Natural Skin Care Product Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Natural Skin Care Product Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Natural Skin Care Product Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Natural Skin Care Product Market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America Natural Skin Care Product Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Natural Skin Care Product Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Natural Skin Care Product Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Natural Skin Care Product Market, company Market share analysis (2021)
目次

Global Natural Skin Care Products Market is valued at approximately USD 6.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.6 % over the forecast period 2022-2028.

Natural skin care products are topical creams and lotions made with elements found in nature and are used in natural skincare. A large portion of current literature discusses components derived from plants, such as herbs, roots, flowers, and essential oils. One of the primary factors driving the market is growing awareness about the adverse effects of chemicals on the skin which leads to the shift of consumer demand from chemical-based products to natural skin care products. Young people and millennials are choosing to support chemical-free beauty product start-ups, and their popularity is growing which is accelerating the demand of the market. Facial care is covering the largest revenue share of 71.8% in the year 2021. Along with this body care segment is growing with an increasing CAGR of 6.8% in the upcoming year 2022 to 2030. Furthermore, manufacturers have been motivated to release new goods by increased R&D expenditures and the move toward natural ingredients which is giving the opportunity for market growth. Along with this it is anticipated that rising celebrity engagement in the promotion of eco-friendly cosmetic goods would be positively received by youthful customers. According to the AAD, study report the increasing occurrence of acne in 15% of adult annually. Since the major end-users of the natural skin care products sector are men and women. The women segment has the largest revenue share of the market of 77.7% in the year 2021. Similarly, the men's segment is growing at the fastest CAGR OF 7.0% in the forecasted year 2022 to 2030. However, the availability of producers creating goods with organic ingredients that may be used often while taking into account product cost is a key driver promoting the expansion of this market which impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Natural Skin Care Products market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share because in this region naturalness is the most important factor in beauty products. On other hand, Asia-Pacific is the fastest growing region due to the increasing demand for natural-based skin care products and skin care awareness.

Major market players included in this report are:

Procter & Gamble

The Estee Lauder Companies Inc.

Mamaearth

Unilever Plc

The Clorox Company

Honest Company, Inc

The Body Shop International Limited

L'Oreal Paris

FOM London Skincare

Bloomtown Brands

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type

Mass

Premium

By Product

Facial Care

Body Care

By End User

Men

Women

By Distribution Channel

Direct selling

Hypermarket & retail chain

E-Commerce

Pharmacy & Drugstores

Others

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, the years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019, 2020

Base year - 2021

Forecast period: - 2022 to 2028

Target Audience of the Global Natural Skin Care Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.1. Global Natural Skin Care Product Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.2. Global Natural Skin Care Product Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.3. Global Natural Skin Care Product Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.4. Global Natural Skin Care Product Market, by End User, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.5. Global Natural Skin Care Product Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Natural Skin Care Product Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Natural Skin Care Product Market Dynamics

  • 3.1. Natural Skin Care Product Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Awareness about unfavourable effect of chemical-based product
      • 3.1.1.2. Increasing popularity of natural product among young population
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Manufacturing organic ingredient product with low-cost product
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Increasing investment in R&D with rising trend of natural ingredients
      • 3.1.3.2. Increasing involment of celebrity for natural skin care product promotion

Chapter 4. Global Natural Skin Care Product Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Natural Skin Care Product Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Natural Skin Care Product Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Natural Skin Care Product Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Billion)
  • 6.4. Natural Skin Care Product Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Mass
    • 6.4.2. Premium

Chapter 7. Global Natural Skin Care Product Market, by Product

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Natural Skin Care Product Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Natural Skin Care Product Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • 7.4. Natural Skin Care Product Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Facial Care
    • 7.4.2. Body Care

Chapter 8. Global Natural Skin Care Product Market, by End User

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Natural Skin Care Product Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Natural Skin Care Product Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Billion)
  • 8.4. Natural Skin Care Product Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Men
    • 8.4.2. Women

Chapter 9. Global Natural Skin Care Product Market, by Distribution Channel

  • 9.1. Market Snapshot
  • 9.2. Global Natural Skin Care Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 9.3. Global Natural Skin Care Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
  • 9.4. Natural Skin Care Product Market, Sub Segment Analysis
    • 9.4.1. Direct selling
    • 9.4.2. Hypermarket & retail chain
    • 9.4.3. E-Commerce
    • 9.4.4. Pharmacy & Drugstores
    • 9.4.5. Others

Chapter 10. Global Natural Skin Care Product Market, Regional Analysis

  • 10.1. Natural Skin Care Product Market, Regional Market Snapshot
  • 10.2. North America Natural Skin Care Product Market
    • 10.2.1. U.S. Natural Skin Care Product Market
      • 10.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028
      • 10.2.1.2. Product estimates & forecasts, 2018-2028
      • 10.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028
      • 10.2.1.4. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
    • 10.2.2. Canada Natural Skin Care Product Market
  • 10.3. Europe Natural Skin Care Product Market Snapshot
    • 10.3.1. U.K. Natural Skin Care Product Market
    • 10.3.2. Germany Natural Skin Care Product Market
    • 10.3.3. France Natural Skin Care Product Market
    • 10.3.4. Spain Natural Skin Care Product Market
    • 10.3.5. Italy Natural Skin Care Product Market
    • 10.3.6. Rest of Europe Natural Skin Care Product Market
  • 10.4. Asia-Pacific Natural Skin Care Product Market Snapshot
    • 10.4.1. China Natural Skin Care Product Market
    • 10.4.2. India Natural Skin Care Product Market
    • 10.4.3. Japan Natural Skin Care Product Market
    • 10.4.4. Australia Natural Skin Care Product Market
    • 10.4.5. South Korea Natural Skin Care Product Market
    • 10.4.6. Rest of Asia Pacific Natural Skin Care Product Market
  • 10.5. Latin America Natural Skin Care Product Market Snapshot
    • 10.5.1. Brazil Natural Skin Care Product Market
    • 10.5.2. Mexico Natural Skin Care Product Market
  • 10.6. Rest of The World Natural Skin Care Product Market

Chapter 11. Competitive Intelligence

  • 11.1. Top Market Strategies
  • 11.2. Company Profiles
    • 11.2.1. Procter & Gamble
      • 11.2.1.1. Key Information
      • 11.2.1.2. Overview
      • 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 11.2.1.4. Product Summary
      • 11.2.1.5. Recent Developments
    • 11.2.2. The Estee Lauder Companies Inc.
    • 11.2.3. Mamaearth
    • 11.2.4. Unilever plc
    • 11.2.5. The Clorox Company
    • 11.2.6. Honest Company, Inc
    • 11.2.7. The Body Shop International Limited
    • 11.2.8. L'Oreal Paris
    • 11.2.9. FOM London Skincare
    • 11.2.10. Bloomtown Brands

Chapter 12. Research Process

  • 12.1. Research Process
    • 12.1.1. Data Mining
    • 12.1.2. Analysis
    • 12.1.3. Market Estimation
    • 12.1.4. Validation
    • 12.1.5. Publishing
  • 12.2. Research Attributes
  • 12.3. Research Assumption