市場調査レポート
商品コード
1135010
ホームウェアの世界市場規模調査、タイプ別(インテリア、その他)、流通チャネル別(家庭用品店、フランチャイズ店、百貨店、オンラインストア、専門店)、地域別予測2022-2028Global Homeware Market Size study, By Type (Home Decoration, Others, By Distribution Channel (Homewares Stores, Franchised Stores, Departmental Stores, Online Stores, Specialty Stores) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ホームウェアの世界市場規模調査、タイプ別(インテリア、その他)、流通チャネル別(家庭用品店、フランチャイズ店、百貨店、オンラインストア、専門店)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ホームウェアとは、キッチン用品、家具、装飾品などの住宅設備と定義することができます。
ホームウェアは、家やアパートで使用される製品を意味します。ホームウェアには、ソファ、カーテン、家具、キッチン用品などが含まれます。これを駆動する第一の重要な要因は、世界中のホームウェア市場の需要の増加に起因するeコマース家具の需要の増加です。現在、人々はオンラインで買い物をすることを望んでおり、それが市場の需要を高めています。例えば、Statistaによると、2019年のeコマース家具の市場規模は3億1000万米ドルで、2020年のeコマース家具の市場規模は7億米ドルです。また、もう一つの重要な促進要因は、世界中のホームウェア市場の成長の増加による可処分所得の増加です。可処分所得は、人々の購買力を増加させる。人々はそれに多くを費やすことができます。例えば、Statistaによると、2020年の可処分所得は1兆5,678億米ドルであり、2021年の可処分所得は16兆188億米ドルです。したがって、可処分所得は、ホームウェア市場の需要を増加させる。ホームウェア市場の機会は、ホームウェア製品の近代化は、予測期間にわたって有利な機会を作成するために上昇しています。しかし、新規参入業者の脅威の高まりは、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を阻害しています。
世界のホームウェア市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、可処分所得の上昇だけでなく、家の装飾の需要を高めるの成長傾向に起因する市場シェアの面で世界的に主要な地域です。アジア太平洋地域は、ホームウェア市場の成長を増加させるために、最も急速に成長している地域です。それは、人々の標準的な生活を改善しています。それは、アジア太平洋地域全体のホームウェア市場のための有利な成長の見通しを作成するホームの改善に費やされた量を増やしています。
本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
ホームデコレーション
その他
流通チャネル別
ホームウェア店
フランチャイズ店
百貨店
オンラインストア
専門店
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のホームウェア市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Homeware Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028.
Homeware can be defined as a house equipment such as kitchen equipment, furniture, decorative objects and many more. Homeware simply means that the product which is used in house or apartment. Homeware includes sofa, curtain, furniture, kitchen appliance and many more. The foremost key factor driving this is increasing demand for e-commerce furniture due to increase in the demand of the Homeware Market across the world. Nowadays people want to shop online which increases the market demand. For instance, according to Statista, the market size of e-commerce furniture in the year 2019 is USD 310 million and the market size of e-commerce furniture in the year2020 is USD 700 million. Moreover, another key factor driving is increasing the disposable income due to the increase in the growth of the Homeware Market across the world. Disposable income increases the purchasing power of people. People can spend more on it. For instance, according to Statista, the disposable income in the year 2020 is USD 1567.8 billion and the disposable income in the year 2021 is USD 16018.8 billion. Therefore, disposable income increases the demand for Homeware Market. The opportunity of the Homeware Market is rising the modernization in the homeware products would create lucrative opportunity over the forecast period. However, rising threat of new entrants is impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Homeware market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing trend of rising the disposable income as well as growing the demand of home decoration. Asia Pacific is the fastest growing region due to increase the market growth of Homeware Market. It is improving the standard living of the people. It is increasing the amount spent on home improvement that would create lucrative growth prospects for the Homeware market across the Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
ARC International
Conair Corporation
International Cookware SAS
Libbey Incorporated
Lock & Lock Co., Ltd.
Century Furniture LLC
Heritage Home Group LLC
Masco Corporation
HNI Corporation
Tempur Sealy International, Inc.
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Home Decoration
Others
By Distribution channel
Homewares Stores
Franchised Stores
Departmental Stores
Online Stores
Specialty Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Homeware Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors