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市場調査レポート
商品コード
1131964
サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場規模調査、製品別(液体サラダドレッシング、クリーミーサラダトッピング、マヨネーズ、低カロリーサラダドレッシング、ポテトサラダトッピング)、地域別予測2022-2028Global Salad Dressings and Mayonnaise Market Size study, by Product (Liquid salad dressing, Creamy salad topping, Mayonnaise, Low-calorie salad dressing, Potato salad topping) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場規模調査、製品別(液体サラダドレッシング、クリーミーサラダトッピング、マヨネーズ、低カロリーサラダドレッシング、ポテトサラダトッピング)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場は、2021年に約221億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には3.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
サラダドレッシングには、クリーム、ソース、チーズ、ナッツなど、さまざまな成分が含まれています。これらは、風味を良くするために使用されます。さらに、マヨネーズは、主にサラダ、サンドイッチ、ハンバーガーの調味料を啓発するために利用されています。したがって、肥満の有病率や健康意識の高まりは、市場の成長に貢献する要因です。例えば:世界保健機関(WHO)によると、2016年には、20億人以上の成人が太り過ぎに分類され、世界的に6億5000万人が肥満と見なされています。さらに、世界肥満連盟(2017年)によると、2025年までに約27億人の成人が肥満10億人、肥満の影響を強く受けている成人が1億7700万人になると予測されています。しかし、製品の価格上昇とより良い代替品へのシフトが、2022~2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、可処分所得の増加や飲食品業界における技術革新の高まりは、予測期間中の市場成長を高めると思われます。
世界のサラダドレッシングとマヨネーズ市場の地域分析には、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の世界の地域が分析・推計の対象として含まれます。北米は、高級レストランからの需要の増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、北米はまた、予測期間2022年から2028年にかけて最高の成長率を示すと予想されます。フードツーリズムの普及が進むことで、北米地域のサラダドレッシングおよびマヨネーズ市場に有利な成長見通しが生まれると考えられます。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
液体サラダドレッシング
クリーム状サラダトッピング
マヨネーズ
低カロリードレッシング
ポテトサラダトッピング
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年,2019年,2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のサラダドレッシングとマヨネーズ市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Salad Dressings and Mayonnaise Market is valued at approximately USD 22.1 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.3% over the forecast period 2022-2028. Salad dressing involves various components, such as cream, sauces, cheese, and nuts. These are used to improve its flavor. Further, mayonnaise is majorly utilized to enlighten the condiments in the salad, sandwiches, and burgers. Thus, increasing prevalence of obesity and rising awareness of health are factors contributing to the market growth. For instance: as per the World Health Organisation, in 2016, above 2 billion adults were categorized as overweight with 650 million being considered obese globally. Additionally, according to the World Obesity Federation (2017), it is projected that nearly 2.7 billion adults would be obese 1 billion impacted by obesity, and 177 million adults severely affected by obesity by 2025. However, rising prices of the product and shift towards better substitutes impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, increasing disposable income and rising innovations in the food & beverages industry are likely to increase the growth of the market in the forecasting period.
The regional analysis of global Salad Dressings and Mayonnaise market includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World for analysis and estimation. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to increasing demand from fine dine restaurants. Whereas, North America is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Rising prevalence of Food Tourism would create lucrative growth prospects for the Salad Dressings and Mayonnaise market across North America region.
Major market players included in this report are:
NMZhK
Essen
Efko
Tostito's Salsa
Best Foods Mayonnaise
Heinz
French's Classic Mustard
Mondelez International (Kraft Foods Group Inc.)
Hellmann's Inc
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Liquid salad dressing
Creamy salad topping
Mayonnaise
Low-calorie salad dressing
Potato salad topping
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019,2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Salad Dressings and Mayonnaise Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors