市場調査レポート
商品コード
1131964

サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場規模調査、製品別(液体サラダドレッシング、クリーミーサラダトッピング、マヨネーズ、低カロリーサラダドレッシング、ポテトサラダトッピング)、地域別予測2022-2028

Global Salad Dressings and Mayonnaise Market Size study, by Product (Liquid salad dressing, Creamy salad topping, Mayonnaise, Low-calorie salad dressing, Potato salad topping) and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場規模調査、製品別(液体サラダドレッシング、クリーミーサラダトッピング、マヨネーズ、低カロリーサラダドレッシング、ポテトサラダトッピング)、地域別予測2022-2028
出版日: 2022年09月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 目次
概要

サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場は、2021年に約221億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には3.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

サラダドレッシングには、クリーム、ソース、チーズ、ナッツなど、さまざまな成分が含まれています。これらは、風味を良くするために使用されます。さらに、マヨネーズは、主にサラダ、サンドイッチ、ハンバーガーの調味料を啓発するために利用されています。したがって、肥満の有病率や健康意識の高まりは、市場の成長に貢献する要因です。例えば:世界保健機関(WHO)によると、2016年には、20億人以上の成人が太り過ぎに分類され、世界的に6億5000万人が肥満と見なされています。さらに、世界肥満連盟(2017年)によると、2025年までに約27億人の成人が肥満10億人、肥満の影響を強く受けている成人が1億7700万人になると予測されています。しかし、製品の価格上昇とより良い代替品へのシフトが、2022~2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、可処分所得の増加や飲食品業界における技術革新の高まりは、予測期間中の市場成長を高めると思われます。

世界のサラダドレッシングとマヨネーズ市場の地域分析には、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の世界の地域が分析・推計の対象として含まれます。北米は、高級レストランからの需要の増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、北米はまた、予測期間2022年から2028年にかけて最高の成長率を示すと予想されます。フードツーリズムの普及が進むことで、北米地域のサラダドレッシングおよびマヨネーズ市場に有利な成長見通しが生まれると考えられます。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。

  • NMZhK
  • Essen
  • Efko
  • Tostito's Salsa
  • Best Foods Mayonnaise
  • Heinz
  • French's Classic Mustard
  • Mondelez International(Kraft Foods Group Inc.)
  • Hellmann's Inc

本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

製品別

液体サラダドレッシング

クリーム状サラダトッピング

マヨネーズ

低カロリードレッシング

ポテトサラダトッピング

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

実績年-2018年,2019年,2020年

基準年-2021

予測期間-2022年~2028年

当レポート、世界のサラダドレッシングとマヨネーズ市場の対象読者。

主要なコンサルティング会社・アドバイザー

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VAR)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーションの推定・予測、2020-2028年
    • サラダドレッシング、マヨネーズ市場:地域別、2020-2028年
    • サラダドレッシングとマヨネーズ市場:製品別、2020年~2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場の定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場力学

  • サラダドレッシングとマヨネーズの市場インパクト分析(2020-2028年)
    • 市場促進要因
      • 肥満の増加
      • 健康志向の高まり
    • 市場の課題
      • 製品価格の上昇
      • より良い代替品へのシフトの増加
    • 市場機会
      • 可処分所得の増加
      • 飲食品業界における技術革新の高まり

第4章 サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場:製品別実績-ポテンシャル分析
  • サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場製品別推定・予測、2018~2028年
  • サラダドレッシングとマヨネーズの市場、サブセグメント分析
    • 液状サラダドレッシング
    • クリーミィサラダトッピング
    • マヨネーズ
    • 低カロリーサラダ用ドレッシング
    • ポテトサラダトッピング

第7章 サラダドレッシングとマヨネーズの世界市場:地域別分析

  • サラダドレッシングとマヨネーズの市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品別の推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州のサラダドレッシング、マヨネーズ市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のサラダドレッシング、マヨネーズ市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのサラダドレッシング、マヨネーズ市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第8章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Ajinomoto
    • NMZhK
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • Essen
    • Efko
    • Tostito's Salsa
    • Best Foods Mayonnaise
    • Heinz
    • French's Classic Mustard
    • Mondelez International(Kraft Foods Group Inc.)
    • Hellmann's Inc

第9章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, report scope
  • TABLE 2. Global Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 14. U.S. Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 17. Canada Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 20. UK Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 23. Germany Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 26. RoE Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 27. RoE Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 28. RoE Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 29. China Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 30. China Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 31. China Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 32. India Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 33. India Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 34. India Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 35. Japan Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 36. Japan Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 37. Japan Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoAPAC Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoAPAC Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 40. RoAPAC Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 41. Brazil Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 42. Brazil Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 43. Brazil Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 44. Mexico Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 45. Mexico Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 46. Mexico Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 47. RoLA Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 48. RoLA Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 49. RoLA Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 50. Row Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 51. Row Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 52. Row Salad Dressing and Mayonnaise market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 53. List of secondary sources, used in the study of global Salad Dressing and Mayonnaise market
  • TABLE 54. List of primary sources, used in the study of global Salad Dressing and Mayonnaise market
  • TABLE 55. Years considered for the study
  • TABLE 56. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, research methodology
  • FIG 2. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, market estimation techniques
  • FIG 3. Global market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, pest analysis
  • FIG 8. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Salad Dressing and Mayonnaise market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America Salad Dressing and Mayonnaise market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Salad Dressing and Mayonnaise market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia Pacific Salad Dressing and Mayonnaise market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Salad Dressing and Mayonnaise market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Salad Dressing and Mayonnaise market, company market share analysis (2021)
目次

Global Salad Dressings and Mayonnaise Market is valued at approximately USD 22.1 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.3% over the forecast period 2022-2028. Salad dressing involves various components, such as cream, sauces, cheese, and nuts. These are used to improve its flavor. Further, mayonnaise is majorly utilized to enlighten the condiments in the salad, sandwiches, and burgers. Thus, increasing prevalence of obesity and rising awareness of health are factors contributing to the market growth. For instance: as per the World Health Organisation, in 2016, above 2 billion adults were categorized as overweight with 650 million being considered obese globally. Additionally, according to the World Obesity Federation (2017), it is projected that nearly 2.7 billion adults would be obese 1 billion impacted by obesity, and 177 million adults severely affected by obesity by 2025. However, rising prices of the product and shift towards better substitutes impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, increasing disposable income and rising innovations in the food & beverages industry are likely to increase the growth of the market in the forecasting period.

The regional analysis of global Salad Dressings and Mayonnaise market includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World for analysis and estimation. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to increasing demand from fine dine restaurants. Whereas, North America is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Rising prevalence of Food Tourism would create lucrative growth prospects for the Salad Dressings and Mayonnaise market across North America region.

Major market players included in this report are:

NMZhK

Essen

Efko

Tostito's Salsa

Best Foods Mayonnaise

Heinz

French's Classic Mustard

Mondelez International (Kraft Foods Group Inc.)

Hellmann's Inc

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:

Liquid salad dressing

Creamy salad topping

Mayonnaise

Low-calorie salad dressing

Potato salad topping

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019,2020

Base year - 2021

Forecast period - 2022 to 2028

Target Audience of the Global Salad Dressings and Mayonnaise Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.1. Salad Dressing and Mayonnaise Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.2. Salad Dressing and Mayonnaise Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market Dynamics

  • 3.1. Salad Dressing and Mayonnaise Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing prevalence of obesity
      • 3.1.1.2. Rising awareness towards health
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Rising prices of the product
      • 3.1.2.2. Increasing shift towards better substitutes
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Increasing disposable income
      • 3.1.3.2. Rising innovations in the food & beverages industry

Chapter 4. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario

Chapter 6. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Billion)
  • 6.4. Salad Dressing and Mayonnaise Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Liquid salad dressing
    • 6.4.2. Creamy salad topping
    • 6.4.3. Mayonnaise
    • 6.4.4. Low-calorie salad dressing
    • 6.4.5. Potato salad topping

Chapter 7. Global Salad Dressing and Mayonnaise Market, Regional Analysis

  • 7.1. Salad Dressing and Mayonnaise Market, Regional Market Snapshot
  • 7.2. North America Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.2.1. U.S. Salad Dressing and Mayonnaise Market
      • 7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
    • 7.2.2. Canada Salad Dressing and Mayonnaise Market
  • 7.3. Europe Salad Dressing and Mayonnaise Market Snapshot
    • 7.3.1. U.K. Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.3.2. Germany Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.3.3. France Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.3.4. Spain Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.3.5. Italy Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.3.6. Rest of Europe Salad Dressing and Mayonnaise Market
  • 7.4. Asia-Pacific Salad Dressing and Mayonnaise Market Snapshot
    • 7.4.1. China Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.4.2. India Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.4.3. Japan Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.4.4. Australia Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.4.5. South Korea Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.4.6. Rest of Asia Pacific Salad Dressing and Mayonnaise Market
  • 7.5. Latin America Salad Dressing and Mayonnaise Market Snapshot
    • 7.5.1. Brazil Salad Dressing and Mayonnaise Market
    • 7.5.2. Mexico Salad Dressing and Mayonnaise Market
  • 7.6. Rest of The World Salad Dressing and Mayonnaise Market

Chapter 8. Competitive Intelligence

  • 8.1. Top Market Strategies
  • 8.2. Company Profiles
    • 8.2.1. Ajinomoto
    • 8.2.2. NMZhK
      • 8.2.2.1. Key Information
      • 8.2.2.2. Overview
      • 8.2.2.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 8.2.2.4. Product Summary
      • 8.2.2.5. Recent Developments
    • 8.2.3. Essen
    • 8.2.4. Efko
    • 8.2.5. Tostito's Salsa
    • 8.2.6. Best Foods Mayonnaise
    • 8.2.7. Heinz
    • 8.2.8. French's Classic Mustard
    • 8.2.9. Mondelez International (Kraft Foods Group Inc.)
    • 8.2.10. Hellmann's Inc

Chapter 9. Research Process

  • 9.1. Research Process
    • 9.1.1. Data Mining
    • 9.1.2. Analysis
    • 9.1.3. Market Estimation
    • 9.1.4. Validation
    • 9.1.5. Publishing
  • 9.2. Research Attributes
  • 9.3. Research Assumption