市場調査レポート
商品コード
1125319
発酵食品・飲料の世界市場規模調査、タイプ別(発酵飲料、発酵食品)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売店)、地域別予測2022-2028Global Fermented Foods and Beverages Market Size study, By Type (Fermented Beverages Fermented Foods ), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online Retail Stores) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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発酵食品・飲料の世界市場規模調査、タイプ別(発酵飲料、発酵食品)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売店)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年08月30日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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発酵食品・飲料は、微生物を使って食品の性質を変えるプロセスと定義することができます。
このタイプの食品は長持ちします。それはチーズのような冷凍製品のいくつかのタイプです。これらの発酵食品は、味、テクスチャー、外観に優れています。発酵食品は、食品の風味を増加させ、毒素を排除します。発酵食品や飲料は、培養乳、ヨーグルト、ワイン、ビール、キムチ、チーズ、ピクルス、サイダー、その他多くの食品などです。発酵食品は、高血圧などの心臓病のコントロールや、糖尿病の減少に役立ちます。発酵食品には、プロバイオティクスとプレバイオティクスの2種類があります。プロバイオティクスとは、ヨーグルト、野菜、果物など、食品に自然に含まれているものです。また、プレバイオティクスとは、微生物の形で体内に存在するものを指します。プレバイオティクスには、ニンニク、タマネギ、小麦、大麦、ハチミツなどが含まれます。プロバイオティクス製品の需要拡大が主な要因です。プロバイオティクスドリンクは、免疫力を高め、エネルギーを高めるのに役立ちます。プロバイオティクス飲料には、ヨーグルトやケフィアなど、さまざまな種類があります。例えば、欧州国際プロバイオティクス協会によると、2021年のプロバイオティクス製品の市場価値は697万米ドル、2021年から2026年のプロバイオティクス製品の予測成長率は3.75%です。さらに、もう1つの重要な要因は、健康に対する意識の高まりです。現在、人々は自分の健康について非常に意識しています。スポーツジムやダイエットで健康を維持することができるため、健康的な発酵飲料が消費されています。インスタンスでは、Statistaによると、2017年のヘルスクラブの市場規模は872億3,000万米ドルであり、2019年のヘルスクラブの市場規模は967億米ドルです。発酵食品・飲料の機会は、発酵製品の製造です。メーカーは、市場の成長を高める機会を持っています。しかし、汚染の欠如は、2022年から2028年の予測期間にわたって、市場の成長を阻害します。
世界の発酵食品・飲料市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、食品や飲料の市場シェアが上昇しているため、世界の発酵食品および飲食品市場の主要地域となっています。中国と韓国は、キムチ、テンペ、その他多くの発酵食品の主要な生産国です。アジア太平洋地域は、健康に対する意識を高めるのに役立っています。北米は、食品や飲料市場の成長を上昇させるため、急成長している地域です。北米地域全体で世界の発酵食品と飲料市場のための有利な成長の見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
発酵飲料
ノンアルコール
アルコール飲料
発酵食品
野菜類
乳製品
肉類
魚類
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンラインストア
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
過去年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021年
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界の発酵食品および飲食品市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Fermented Foods and Beverages Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.35% over the forecast period 2022-2028.
The Fermented Foods and Beverages can be defined as the process of changing properties of food using microbes. This type of food is long lasting. It is some type of frozen product like Cheese. These fermented foods are good in taste, texture and appearances. Fermented foods increase the flavor of food and eliminate toxins. Fermented food and beverages such as cultured milk, yoghurt, wine, beer, kimchi, cheese, pickles, cider and many more food. Fermented Foods help to control the heart diseases like high blood pressure and also help to decrease Diabetes. There are of two types- Probiotics and Prebiotics. Probiotics means which are present naturally in food such as yoghurt, vegetables, fruits and many more. And Prebiotics means which are present in the body in form of microorganism. Prebiotics such as garlic, onions, wheat, barley, honey and many more. The key factor driving is increasing the demand of Probiotics products. Probiotics Drinks help to increase the immune system and boost the energy. Probiotics drinks are yogurt, kefir and many more. For instance, according to Europe International Probiotics Association, the market value of Probiotics Products in the year 2021 is USD 6.970 million and the projected growth rate of Probiotics Products in the year 2021-2026 is 3.75%. Moreover, the one more key factor driving is rising the awareness of health conscious. Now-a-days people are very conscious about their health. People can take care of health through gym, dieting that's why people consuming the fermented drinks which is healthy in diet. For Instance, according to Statista, the market size of health club in the year 2017 is USD 87.23 billion and the market size of health club in the year 2019 is USD 96.7 billion. The opportunity of Fermented Foods and Beverages is manufacture of fermented products. Manufacturer have opportunity to increase the growth of the market. However, lack of contamination impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Fermented Foods and Beverages Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia Pacific is the leading region of Global Fermented Foods and Beverage Market due to rising the market share of foods and drinks. China and South Korea is leading producers of fermented goods such as kimchi, tempeh and many more. Asia Pacific helps to increase the awareness of health. North America is the fast growing region due to rising the growth of food and drinks market. would create lucrative growth prospects for the global Fermented Foods and Beverages Market across the North American region.
Major market players included in this report are:
DuPont de Numerous Inc.
PepsiCo. Inc.
Yakult Honsha Co. Ltd
Kerry Inc.
Nestle S.A.
Lallemand Inc.
Constellation Brands Inc.
Danone
Fonterra Co-operative Group
Cosmos Food Co.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Fermented Beverages
Non-alcoholic
Alcoholic
Fermented Foods
Vegetables
Dairy Products
Meat
Fish
By Distribution Channel
Supermarkets/Hypermarkets
Convenience Stores
Online Retail Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Fermented Foods and Beverages Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors