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市場調査レポート
商品コード
1125297
ダーマコスメティックの世界市場規模調査、製品別、治療法別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測2022-2028年Global Dermocosmetics Market Size study, By Product, By Treatment, By Distribution Channel, By End-user, and Regional Forecasts 2022-2028 |
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● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
ダーマコスメティックの世界市場規模調査、製品別、治療法別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測2022-2028年 |
出版日: 2022年08月30日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ダーマコスメティックとは、化粧品と皮膚科の2つの医学分野を組み合わせたものです。
ダーマコスメティックは、にきび、じんましん、白斑、酒さなど、さまざまな皮膚症状の治療を目的とした有効成分を使用するスキンケアソリューションです。化粧品やパーソナルケア分野の拡大や、皮膚に関するさまざまな問題の発生率の増加、また大手市場関係者の戦略的な取り組みが、世界市場の需要を加速させている要因となっています。例えば、Statistaによると、2022年現在、世界のビューティ&パーソナルケア市場の収益は254億5000万米ドルと推定され、市場は2022年から2026年の間に毎年5.20%成長し、2026年には311億7000万米ドルに達すると予想されています。さらに、大手市場関係者は、ダーモ化粧品の採用が拡大していることを生かし、事業拡大に向けて取り組んでいます。例えば、2021年10月、韓国を拠点とするBBsolutionは、ダーマコスメのスキンケアブランド「FILLOTI」を発売しました。保湿機能の強化やシワの美白用途を目的とした新商品です。さらに、2021年12月には、カナダ・トロントのバイオ製薬会社Avicannaが、カナダの大麻会社Red White and Bloomと提携し、ダーマコスメブランド「Pura H&W」を米国で展開しました。また、オンライン販売チャネルの台頭とスキンケア製品への支出の増加は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、有害な化学成分に伴う副作用や、新興国市場におけるデルモ化粧品に対する認知度の低さが、2022~2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。
世界のダーマコスメティック市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の世界の地域です。北米は、スキンケア製品への需要の高まりと大手市場プレイヤーの存在により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。eコマースプラットフォームの盛んな成長や、この地域における大手市場プレイヤーの浸透の増加などの要因は、アジア太平洋地域全体で世界のダーマコスメティック市場に有利な成長の見通しを生み出すでしょう。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
スキンケア
ヘアケア
トリートメント別
スキン
ヘアケア
販売チャネル別
薬局・小売店
オンライン
エンドユーザー別
クリニック
メディカル・スパ
サロン
病院
アットホーム
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
過去年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021年
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のダーマコスメティック市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Dermocosmetics Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028.
The Dermocosmetics refers to combination of two medical branches cosmetics and dermatology. Dermocosmetics are skincare solutions that use active ingredients that intended for the treatment of symptoms of various skin conditions such as acne, hives, vitiligo, and rosacea etc. The growing expansion of cosmetics and personal care sector and increasing incidences of various skin related issues as well as strategic initiatives from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista - as of 2022, the revenue of global Beauty & Personal Care market is estimated at USD 25.45 billion, and the market is projected to grow annually by 5.20% between 2022 and 2026 to reach to USD 31.17 billion by 2026. Furthermore, leading market players are working towards business expansion to capitalize the growing adoption of dermo cosmetics products. For instance, in October 2021, South Korea based BBsolution launched the Derma-cosmetic skincare brand "FILLOTI". This new product is intended for enhancing moisturizing function and wrinkles whitening applications. Moreover, in December 2021, Toronto, Canada based biopharmaceutical company Avicanna rolled out its Derma-cosmetics Brand, named Pura H&W, in the United States in Partnership with Canada based Cannabis Company Red White and Bloom. Also, growing emergence of online distribution channels and increasing spending on skin care products are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, side effects associated with harmful chemical ingredients and lack of awareness towards dermo cosmetics in developing regions impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Dermocosmetics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing demand for skincare products and presence of leading market players. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the thriving growth of e-commerce platforms and increasing penetration of leading market players in the region, would create lucrative growth prospects for the global Dermocosmetics Market across the Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
Johnson and Johnson Inc.
Bausch Health Companies Inc.
galderma
Procter & Gamble
Allergan plc
L'Oreal S.A
beiersdorf
Kanebo Cosmetics Inc.
Estee Lauder Companies Inc.
Shiseido Company
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Skin Care
Hair Care
By Treatment
Skin
Hair
By Distribution Channel
Pharmacy and Retail Stores
Online
By End-user
Clinics
Medical Spas
Salons
Hospitals
At-Home
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Dermocosmetics Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors