市場調査レポート
商品コード
1119082
ヴィーガン・サボテンレザーの世界市場規模調査、製品タイプ別、エンドユーザー別、最終用途産業別、販売チャネル別、地域別予測2022-2028年Global Vegan Cactus Leather Market Size study, By Product Type, by End Users, By End Use Industry By Sales Channel, and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ヴィーガン・サボテンレザーの世界市場規模調査、製品タイプ別、エンドユーザー別、最終用途産業別、販売チャネル別、地域別予測2022-2028年 |
出版日: 2022年08月14日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ヴィーガン・サボテンレザーは、サボテンから作られた持続可能な植物由来のヴィーガンレザーと定義されます。
ヴィーガンレザーは、ウチワサボテンの葉を収穫し、タンパク質と繊維を抽出して有機バイオ樹脂を作り、それをキャリアにコーティングすることで作られます。メキシコの企業家Adrian Lopez VelardeとMarte Cazarezは、サボテンからオーガニックレザーを作った最初の人物と言われています。環境と動物の絶滅に対する意識の高まり、ヴィーガンレザー製品への需要の増加、そして主要な市場関係者による最近の戦略的イニシアチブは、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、Statistaによると-2022年時点で、世界の非動物用革衣類市場の収益は410億米ドルと推定され、収益は2025年までに490億米ドルに成長すると予測されています。さらに、Statistaによると-2021年の間に、ビーガンフットウェアの世界市場は148億米ドルと評価されました。この数字は、2027年までに300億米ドルに成長すると予測されています。さらに、新製品の発売や革新的なマーケティングキャンペーンの展開など、主要な市場プレイヤーの最近の戦略的イニシアチブは、予測期間におけるビーガンカクタスレザー市場の成長に影響を与えるでしょう。さらに、2021年8月には、インドに拠点を置くヴィーガンレザーブランド「Ethik」が、ヴィーガンレザーベースのベルト、財布、靴のプレミアムレンジを紹介し、持続可能なファッション代替品への認識を高めるための新しいマーケティングキャンペーン「The Live Leather Free」を展開しました。また、このキャンペーンでは、一部の商品を30%オフで提供しました。さらに、2022年4月には、メキシコを拠点とするDessertoがBMWのインキュベーターStartup Garageと提携し、自動車業界にヴィーガンレザーを導入することに成功しました。また、eコマースプラットフォームの浸透やヴィーガン個人の増加は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、原料の入手可能性が限られていることや、新興市場での普及が進んでいないことが、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。
世界のヴィーガン・サボテンレザー市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれます。アジア太平洋地域は、菜食主義の増加傾向や、この地域における主要なファッションブランドの存在により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。eコマース部門の盛んな成長、ビーガンレザーベースの製品を提供する中小企業の増加などの要因は、アジア太平洋地域全体で世界のビーガンサボテン革市場のための有利な成長の見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
この調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品タイプ別。
フットウェア
バッグ
衣料品
その他
エンドユーザー別
男性
女性
キッズ
産業別
ファッション業界
自動車産業
家具産業
その他
販売チャネル別
オンラインショップ
オフラインショップ
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のヴィーガンカクタスレザー市場の対象読者。
主なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VARs)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Vegan Cactus Leather Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Vegan Cactus Leather also known as desserto can be defined as a highly sustainable plant-based vegan-leather made from cactus. Vegan cactus leather is made through harvesting of leaves of a prickly pear cactus and extracting proteins and fibres to make an organic bio resin which then is coated on a carrier. Mexico based entrepreneurs Adrian Lopez Velarde and Marte Cazarez are said to be the first to create organic leather from cactus. The rising awareness towards environment and animal extinction and increasing demand for vegan leather products as well as recent strategic initiatives from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista - as of 2022, the revenue of the global non-animal leather clothing market is estimated at USD 41 billion, and the revenue is projected to grow to USD 49 billion by 2025. Furthermore, as per Statista - during 2021, the global market for vegan footwear was valued at USD 14.8 billion. This number is projected to grow to USD 30 billion by 2027. Moreover, recent strategic initiatives from leading market players including new product launches and deployment of innovative marketing campaigns would influence the growth of Vegan Cactus Leather Market in the forecast period. Furthermore, in August 2021, Indian based vegan leather brand 'Ethik' rolled out new marketing campaign 'The Live Leather Free' to raise awareness towards sustainable fashion alternatives, by showcasing their premium range of vegan leather-based belts, wallets, and shoes. In addition, the brand offered 30% off on selected items under this campaign. Moreover, in April 2022, Mexico based Desserto partnered with BMW's Startup Garage incubator to bring vegan leather to the automotive industry. Also, growing penetration of e-commerce platforms and increasing number of vegan individuals are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, limited availability of raw materials and lack of penetration in emerging markets impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Vegan Cactus Leather Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing trend of veganism and presence of leading fashion brands in the region. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the thriving growth of e-commerce sector and increasing number small & medium sized players offerings vegan leather-based products, would create lucrative growth prospects for the global Vegan Cactus Leather Market across the Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
Adriano Di Marti
Kuraray Co. Ltd
H.R. Polycoats Pvt. Ltd.
Yantai Wanhua Group Co. Ltd
Alfatex Italia
BASF SE
Dupont
Willow Tex
Anli Group
Ultrafabrics
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type
Footwear
Bags
Clothes
Others
By End Users
Men
Women
Kids
By End Use Industry
Fashion Industry
Automotive Industry
Furniture Industry
Other
By Sales Channel
Online Retail
Offline Retail
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Vegan Cactus Leather Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors