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市場調査レポート
商品コード
1165587
企業のサステナビリティ:水管理の目標とゴール(2022年)Corporate Sustainability: Water Management Targets and Goals, 2022 |
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企業のサステナビリティ:水管理の目標とゴール(2022年) |
出版日: 2022年11月22日
発行: Bluefield Research
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
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企業のサステナビリティ計画の中で、水関連の目標や管理戦略を確立することは、世界的にますます顕著になってきています。水のリスク、オペレーション、エネルギー使用から、投資家の行動要請(ESG)やブランディングに至るまで、さまざまな苦悩に突き動かされ、企業のリーダーシップチームは、それぞれの水使用管理実務に光を当てることを余儀なくされています。
当レポートでは、水専門家チームによる11の軽工業・重工業のサステナビリティ計画を評価し、新たな企業目標、水の強度(業界別)、気候緩和や水管理に影響を与える長期的な目標などについて、最新の情報を提供しています。
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The establishment of water-related goals and management strategies within corporate sustainability plans is increasingly evident, globally. Motivated by myriad pain points ranging from water risks, operations, and energy usage to investor calls for action (i.e., ESG) and branding, corporate leadership teams are being compelled to shine light on their respective water usage management practices
Over the last year, corporate sustainability goals have shifted to focus on 2030 and beyond, thereby driving Bluefield's team of water experts to evaluate sustainability plans across 11 light and heavy industries. The verticals analyzed generated approximately US$26.97 trillion in 2021 revenues. The data-driven exercise tracks new corporate water goals, water intensities by industry, and longer-term targets that will influence climate mitigation and water management.
Data is a key component to this analysis. Our team has compiled relevant data dashboards available.
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