デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1696321

DTC (デジタルトラベルクレデンシャル) の各種タイプ:主な特徴と市場の準備状況

Digital Travel Credential Types: Key Characteristics and Market Readiness


出版日
発行
ABI Research
ページ情報
英文 16 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
DTC (デジタルトラベルクレデンシャル) の各種タイプ:主な特徴と市場の準備状況
出版日: 2025年02月14日
発行: ABI Research
ページ情報: 英文 16 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、DTC (デジタルトラベルクレデンシャル) の各種タイプの主な特徴と市場の準備状況を調査し、各DTCタイプの特徴、発行、検証、認証プロセス、各DTCタイプの試験的導入と展開の予測、主要企業とエコシステムなどをまとめています。

実用的なメリット:

  • DTC (デジタルトラベルクレデンシャル) 市場においてベンダーが最適なポジションを確立するために、どのタイプのDTCがもっとも価値を提供するかを特定できます
  • DTCの開発・導入という点において、自社の製品や戦略と主要ベンダーや地域企業と進捗との整合性を評価できます
  • 規制や標準化がDTCの新しいエコシステムをどのように形成するかを理解できます

重要な質問への回答:

  • 各DTCタイプを定義し、差別化する主な特徴は何か?
  • 各DTCタイプの異なる特徴は、その成功と最終的な導入にどのような影響を与えるか?
  • 各DTCの成功を妨げている主な障壁は何か?

調査ハイライト:

  • 発行、検証、認証プロセスを含む、各DTCタイプの包括的な概要
  • すべてのDTCタイプの試験的導入と展開の予測スケジュール
  • DTC分野で事業を展開する主要ベンダーの概要と、各ベンダーのソリューションが将来の成功にどのように寄与するかについての考察

目次

第1章 主な調査結果

第2章 主要予測

  • 2023年までのDTCの導入動向
  • 2023年から2024年までのDTC導入動向
  • 2025年から2027年までのDTC導入予測
  • 2028年から2030年までのDTC導入予測

第3章 主要企業とエコシステム

第4章 DTCの各種タイプ:サマリー

目次
Product Code: AN-6203

Actionable Benefits:

  • Identify which type of DTC provides the most value for vendors to best position themselves in the prospective Digital Travel Credential (DTC) market.
  • Assess how their products and strategy align with top vendors and regional players' progress in terms of DTC development and implementation.
  • Understand how regulation and standardization shape the emerging DTC ecosystems.

Critical Questions Answered:

  • What are the key characteristics that define and differentiate each of the DTC types?
  • How do the different features of each DTC type impact their success and eventual adoption?
  • What are the main obstacles faced by each DTC type that are impeding their success?

Research Highlights:

  • A comprehensive overview of each of the DTC types, including their issuance, verification, and authentication processes.
  • Forecast timelines for the piloting and deployment of all DTC types.
  • An outline of the key vendors operating in the DTC space and how their solutions prime them for future success.

Who Should Read This?

  • Strategists within digital Identity (ID) organizations who need to chart a path forward to meet growing demand for DTCs.
  • Biometrics and biometric hardware specialists looking to capitalize on DTC opportunities and offerings.
  • Sales and marketing leads, as well as state actors, who wish to gauge their organizational or national performance against frontrunners in the DTC space.
  • Investors seeking to understand the growth potential and trajectory of DTCs within the travel industry and beyond to inform their investment strategies.

TABLE OF CONTENTS

1 KEY FINDINGS

2 KEY FORECASTS

  • 2.1 DTC ADOPTION PRE-2023
  • 2.2 DTC ADOPTION IN 2023 TO 2024
  • 2.3 DTC ADOPTION FORECASTS FOR 2025 TO 2027
  • 2.4 DTC ADOPTION FORECASTS FOR 2028 TO 2030

3 KEY COMPANIES AND ECOSYSTEMS

4 SUMMARY OF DTC TYPES