![]() |
年間契約型情報サービス
商品コード
374729
人工知能 (AI):インテリジェンスサービスAI Applications Intelligence Service |
||||||
|
人工知能 (AI):インテリジェンスサービス |
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: OMDIA
ページ情報: 英文
|
当年間契約型インテリジェンスサービスでは、企業向け、消費者向け、政府向けの各市場で人工知能 (AI) 技術を応用するための利用事例、技術、プラットフォーム、およびビジネスモデルなどに関する調査レポートが発行されます。
本サービスで焦点となるのは、堅牢性の高いコグニティブ技術の開発を促している技術的なトレンド、個別の業界におけるAIの利用事例やバリュープロポジション、新たな段階へと進化した市場を形成しつつある関連業界の主要な企業などについての分析です。
また、本サービスで提供される市場規模の綿密な分析、市場区分、予測モデルは、AIソフトウェア、およびAIソフトウェアの実装を可能にするハードウェアや専門サービスのビジネスチャンスを客観的に評価するための有効な手段となります。
例) 世界のAIソフトウェア収益予測シナリオ: 2019年–2025年
当インテリジェンスサービスをご契約いただくと、Omdia社が発行するAI分野の市場レポート全てをご利用いただけるだけでなく、Q&A、テレカンファレンス、訪問プレゼンテーション等、アナリストから充実したコンサルティングサービスをお受けいただくことが可能です。
Omdia - Tractica's ‘Artificial Intelligence advisory service’ examines the use cases, technologies, platforms, and business models for the application of artificial intelligence technologies in enterprise, consumer, and government markets. Research focus includes analysis of technology trends that are driving the development of more robust cognitive technologies, the use cases and value propositions for artificial intelligence in specific industries, and the key industry players who are shaping the next stage of market evolution. Granular market sizing, segmentation, and forecasting models provide industry participants with an objective assessment of the business opportunity for artificial intelligence software, as well as the hardware and professional services that will enable the software deployments.