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年間契約型情報サービス

ICT市場年間情報サービス (マインドコマース)

Mind Commerce - ICT Knowledge Center: Subscription Service

発行 Mind Commerce 商品コード 915460
出版日 年間契約型情報サービス ページ情報 英文
価格
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ICT市場年間情報サービス (マインドコマース) Mind Commerce - ICT Knowledge Center: Subscription Service
出版日: 年間契約型情報サービス ページ情報: 英文
概要

新技術の出現、関連企業やソリューション、ビジネスモデルの進歩などにより、ICT市場調査の対象となる通信技術やアプリケーション、コンテンツ、商取引の世界は急速に変化しています。

市場の力学を把握し、競合企業の機先を制するため、分析やデータ、予測を含めた多彩な情報に基づいて通信技術やデジタル技術についての総合的なビジョンを描き出す必要性を感じているクライアントは少なくありませんが、1つの調査レポート、あるいは各種調査レポートのパッケージですら、こうしたニーズに十分対応することはできません。

当年間情報サービスは、クライアントの多様なニーズに対応することが可能であり、特定のトピックや業界に焦点を絞り込んでカスタマイズしたり、異なるトピックに関するレポートやクライアントが必要とするレポートを組み合わせたりすることもできます。

当サービスが網羅する分野

Mind Commerceのサービスは、多くの重要な分野に関する調査レポートやビジネス関連の情報を提供します。

  • アプリとサービス:企業向け、消費者向けのアプリやサービス、企業間取引、マネージドサービス
  • 人工知能:AI技術の進歩、ソリューション、企業向けアプリとサービスの統合
  • 広帯域無線技術:5G、6G、LTE、WiFi、WiMAXなど
  • 事業戦略:技術評価、ビジネスモデル、トレンド
  • クラウドとエッジコンピューティング:通信、アプリケーション、商取引、コンテンツ配信を支えるコンピュータ技術
  • データと分析:非構造化データ、インフラストラクチャ、各業界、API、アプリ
  • ICTインフラストラクチャ:ネットワーク機能の進化、次世代アプリ、サービスデリバリー
  • 没入型技術:拡張現実、インターネットによる触覚伝達、バーチャルリアリティなど
  • モノのインターネット (IoT) :センサー、通信技術、アプリケーション、エコシステム
  • スマートインフラストラクチャ、システム、プロセス:スマートビルティング、スマートシティ、スマートホーム、スマートマシン、スマートワークプレイス
  • ソフトウェアデファインド:ネットワーク、アプリケーション、OSS/BSS、管理
  • 仮想化:クラウドイネーブルメント、データセンタートランスフォーメーション、ネットワーク機能、マネージドサービス
  • ウェアラブル技術:デバイス、通信技術、ビジネスモデル、エコシステム

当サービスのコンポーネント

本年間情報サービスには、以下のようなコンポーネントが含まれます。

  • 市場と技術に関する詳細なレポート
  • 毎月発行される市場の最新動向をまとめたレポート
  • 毎週発行される特定のクライアント向けの分析
  • 毎日発行される注目のトピックについての分析
  • 専門的なコンサルティングサービスと分析サービス

Mind Commerceは、上述の各領域で年間情報サービスを提供しており、クライアントは、以下のサービスのなかから必要なものを組み合わせて利用することができます。

  • ナレッジセンター:すべてのレポートの目録
  • 複数のカテゴリーのレポートを選択
  • カスタマイズされたデータ、予測、レポートを選択

本サービスには以下のような利点があります。

  • 技術開発と市場開発の重要な領域に関する最新版のレポートを定期的に受け取ることができます。
  • クライアントの極めて具体的なニーズに対応するカスタムレポートを作成することができます。
  • 個々のクライアントのニーズに重点を置いた専門アナリストのサポートを受けることができます。

カスタマイズされたサービス

また本サービスは、組織の規模や予算、ビジネスインテリジェンスのニーズに合わせてカスタマイズすることも可能であり、最新の情報を集めたカスタムパッケージ、あるいは以前発行されたレポートや過去のデータ、予測を集めたカスタムパッケージなどを提供することができます。

ICT市場調査パッケージ:個々のレポートを選択またはテーマを選択

以下のリストは、クライアントのニーズに合わせてMind Commerceのレポートを組み合わせた価値の高いパッケージの例です。クライアントは、多様なトピックのレポートのなかからそれぞれのニーズに合うものを選ぶことができるほか、以下の例のように、特定のテーマを選択し、それに関連するレポートを受けとることもできます。

AIとロボティクス

  • AIoT (Artificial Intelligence of Things) 市場 - 技術およびソリューション
  • 産業用・防衛部門向けドローン・UAVの世界市場
  • 企業オートメーションおよび産業オートメーションのためのテレオペレーション&テレロボティクス技術・ソリューション
  • ビッグデータアナリティクスおよびIoT部門における人工知能 (AI):データ回収・情報・意思決定支援サービス
  • エンタープライズ・産業オートメーション・IIoTにおけるスマートマシンの世界市場
  • サプライチェーン管理 (SCM) 市場における人工知能 (AI):オートメーション、プランニング・ロジスティクス、インベントリ管理、フリート管理、バーチャルアシスタンス、貨物運送取次ぎ
  • 人工知能 (AI) 型チャットボット市場:テキスト・音声・ハイブリッド

広帯域無線技術

  • IoT向け5G技術とソリューション:エコシステム分析、市場見通し、予測
  • PS-LTE (公共安全LTE) の世界市場:ソリューション、アプリケーション、デバイス、サービスプロバイダーの収益・サブスクリプション
  • 5G Security Market by Technology, Solution, Category, Software, Services, and Industry Vertical Support 2019 - 2024
  • 5Gセキュリティ市場:技術、ソリューション、および市場展望
  • 5Gスマートアンテナ市場 2019~2024年:種類 (スイッチドマルチビームアンテナ、アダプティブアレーアンテナ)、技術 (IMO、MISO、MIMO)、利用事例、地域別
  • 次世代アプリ・サービス向け5Gの計画・戦略・市場
  • 5Gの主要アプリケーション・サービス:産業オートメーション・IoT・ロボティクス・ハプティックインターネット・仮想現実 (VR)
  • 5Gビジネスサービス市場:エンタープライズ・インダストリアル・政府セグメント向けアプリケーション・サービス・ソリューション
  • 企業オートメーション・産業用IoTアプリケーション・サービス向け専用LTE/5G NR (5G New Radio) 用プライベート無線ソリューション市場
  • LTE・5Gアプリケーションおよびサービスの世界市場:サービスプロバイダータイプ、接続タイプ、展開タイプ、利用例、5Gサービス分類、コンピューティング・アズ・ア・サービス、産業別

IoTソリューション

  • 産業用モノのインターネット (IIoT) 市場:技術・ソリューション・サービス
  • IoTにおける5G:コネクティビティ・インフラ・センサー・デバイス・シングス (Things)
  • コネクテッドカーの公共/個人の安全、商業的応用、サービス:V2V・V2X市場の見通しと予測
  • IoT市場:コネクティビティ、ハードウェア、ソフトウェアおよび垂直産業におけるアプリケーション
  • IoT (モノのインターネット) デバイス管理
  • コンシューマーIoTデバイス向け、エンタープライズIoTデバイス向け、産業用IoTデバイス向けコネクテッドデバイスの世界市場
  • IoT技術の世界市場の予測:コンポーネント・インフラ・ソフトウェア・プラットフォーム・アプリケーション・サービス・産業部門別

MIND COMMERCEナレッジセンター

Mind Commerceナレッジセンターは、ICT関連の主要なカテゴリーに含まれる調査レポートを余さず網羅する総合的な情報サービスです。

ナレッジセンターを利用すれば、すべての調査レポートの情報を集めた目録にアクセスして活用することが可能であり、すでに発行されている500点以上の調査レポート、およびそれに含まれる膨大な量のデータテーブルや分析レポートのページのみならず、今後12ヶ月間に発行される100点以上の新たな調査レポートも簡単に検索することができます。

本サービスに加入することで、12ヶ月の契約期間中に発行されるMind Commerceの調査データや予測、レポートのライブラリーに組織内のあらゆる部署からアクセスすることができます。

また、調査レポートを個別に購入する場合に比べ多額の費用を節約することが可能であり、調査関連の予算を最大限生かすことができます。ナレッジセンターの加入者は、総合的なライセンスと利用の権利を得ることができるため、重要な情報を組織内のすべての部署に提供するといったこれまでにない運用が可能になります。

目次

The Information and Communications Technology (ICT) marketplace is fast moving, continuously evolving, and transforming business across all industry verticals. To keep pace with market dynamics and stay ahead of competitive issues, Mind Commerce clients often require a comprehensive view of telecom and digital technology including analysis, data, and forecasts.

The Mind Commerce ICT Knowledge Center is an annual subscription service that provides research, analysis, and advisory services that addresses a wide range of ICT technology topics including 5G, 6G, AI, AIoT, Big Data, Devices, Immersive Technologies, Industrial Automation, IoT, Robotics, Smart Cities, Wearable Technology and more.

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As part of the service, Mind Commerce covers many ICT topics with emphasis on emerging and disintermediating areas. One such topic is the "Artificial Intelligence of Things" (AIoT), which is leading to "thinking" networks and systems that are becoming increasingly more capable of solving a wide range of problems across a diverse number of industry verticals. AI adds value to IoT through machine learning and improved decision making. IoT adds value to AI through connectivity, signaling, and data exchange.

Gain Full access to the entire Mind Commerce Report Collection for One Year

Mind Commerce subscription clients obtain comprehensive insights, data and predictions about AIoT and many other important ICT topics. Customers gain full access to this leading source of digital technology, media, and telecom market intelligence through an annual subscription to the Mind Commerce ICT Knowledge Center service. Alternatively, clients may choose a single area from infrastructure, applications, commerce, content, communications, specific business area, or any combination. The ICT Knowledge Center allows organizations to maximize research budget through subscription pricing, providing a considerable savings as compared to the total list price of reports.

ICT Knowledge Center Subscription Service Features

The following represents subscription core features. New subscription features are added periodically with a goal of continuous improvement and per client requests.

  • Access all Mind Commerce Research: A subscription grants rights to unlimited report usage and enterprise-wide license to the research collection as a whole including data, forecasts, and ongoing analyst insights. This includes organization-wide rights to use data and information from Mind Commerce research for any internal usage purpose including organizational strategy, presentations, technology, and product/service planning.
  • Additional Mind Commerce Research Usage Rights: Subscription provides the right for an entire organization to store, read, and distribute a publication within its own business in any medium or format, but not distribute outside the company or business entity. Additional rights, such as reports and white papers to be shared outside the licensed organization will be allowed on a per-request basis and must be authorized in writing.
  • Mind Commerce Consultation: As part of a subscription service, Mind Commerce is available for on-demand consultation. This includes answering a commercially reasonable number of questions at no additional cost as well as periodic briefings as per customer needs. Additionally, subscription clients are entitled to a discount for contracted consulting services. Mind Commerce provides flexible and customizable consulting services. Clients may choose from a range of options including one-time engagement, support for duration of a project, or retention of a dedicated consultant for a defined period of time.

ICT Knowledge Center Subscription Service Benefits

The following represents subscription core benefits. There will always be unique benefits for a given subscriber. We are willing and available to discuss clients' specific needs.

  • No Restrictions: Once subscribed, Mind Commerce research becomes available to all employees within an organization. Subscribers gain access to the full Mind Commerce portfolio including thousands of data tables, tens of thousands of pages of analysis, and more than 50 new research reports to be published over the next 12 months.
  • In-depth Coverage: Mind Commerce provides in-depth coverage of many ICT topics with an emphasis on emerging and disintermediating technologies. This includes analysis of the impact on ICT ecosystems and value chain such as threats to existing players and developing opportunities for both incumbents and new entrants.
  • Expert Access: Subscribers to the Mind Commerce ICT Knowledge Center gain access to ICT experts, allowing for questions about virtually any topic. This provides the subscriber an opportunity to gain insights about ongoing industry developments.
  • Customization: ICT Knowledge Center subscribers may suggest topics/titles to the Mind Commerce editorial team. Mind Commerce will make commercially reasonable efforts to include requests as part of its syndicated research.
  • Value-based Pricing: The Mind Commerce ICT Knowledge Center provides extreme value to subscribers. The collective research portfolio alone represents great value on a per-report average cost basis. In addition, subscribers receive expert access, customization, and discounts to consulting services.
  • Budget Management: The Mind Commerce ICT Knowledge Center represents a manageable, defined, and cost-effective investment of your market research budget. It also provides a predictable annual expense that may be budgeted by recurring clients.

ICT Knowledge Center Subscription Service Options

The following represents the core subscription options. Additional customization is possible.

  • All Access: This option provides all Mind Commerce reports produced for a 12 month period. Subscribers also benefit from monthly analyst time and reduced consultancy rates.
  • All Access Option One: All reports for subscription period. Subscription period is typically one year. Multi-year subscriptions are also available at a discount.
  • All Access Option Two: In addition to Option One, subscribers choosing Option Two will also receive all reports published for a previous period(s). This means that subscribers will receive all archived Mind Commerce reports for the chosen period of time, which may include all reports within the research repository.
  • Single Topic Focus: Provides access to the same Mind Commerce content as described above, but only for a single topic. For example, some customers only wish to have artificial intelligence related reports and consultation. Others want only broadband wireless (WiFi, LTE, and 5G) or mobile payments.
  • Multiple Topic Focus: A multiple topic subscription provides the same benefits as a single topic focus, but for two or more topics. The customer may choose

There is a Mind Commerce ICT research subscription for every need. We have the ability to customize ICT report subscriptions by topic and industry vertical focus. We also provide cross-topic bundles and other combinations. Subscriptions may be customized to an organization's size, budget, and business intelligence needs. Custom packages may include most recent published information as well as older reports, historical data, and forecasts.

An illustrative example of a few recent report titles that subscribers enjoy includes:

  • Digital Transformation Asia Pacific: 5G, Artificial Intelligence, Internet of Things, and Smart Cities in APAC 2019 - 2024
  • Biomedical and ICT Convergence Market by Technology, Solution and Region 2019 - 2024
  • AI Chipsets for Wireless Networks and Devices, Cloud and Next Generation Computing, IoT, and Big Data Analytics 2019 - 2024
  • Experiential Networking Market by Technology, Use Case, and Solutions 2019 - 2024

ICT Knowledge Center Subscription Service Pricing

Pricing for the ICT Knowledge Center is flexible as it is designed to meet the custom needs of clients. The typical price range is from as little as $20,000 to as much as $60,000 depending on the options chosen by a given client. Contact your sales representative for more information.

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Customers may choose the entire Mind Commerce portfolio or choose any topic area on an ala carte basis from various categories including the following:

  • Apps and Services: Enterprise and Consumer, Business-to-Business, and Managed Services
  • Artificial Intelligence: AI technology advancements, solutions, and integration
  • Broadband Wireless: 5G, 6G, LTE, WiFi, WiMAX, and more
  • Cloud and Edge Computing: Support of communications, applications, commerce, and content
  • Data and Analytics: Unstructured Data, Infrastructure, Industry Verticals, APIs and Apps
  • ICT Infrastructure: Network Function Evolution, Next Generation Apps, and Services Delivery
  • Immersive Technology: Augmented Reality, Haptic Internet, Virtual Reality, and more
  • Internet of Things: Sensors, Communications, Applications, and Ecosystem
  • Smart Infrastructure, Systems, and Processes: Smart Buildings, Cities, Homes and Workplaces
  • Software Defined Everything: Networks, Applications, OSS/BSS, and Administration
  • Virtualization: Cloud Enablement, Datacenter Transformation, and Network Functions
  • Wearable Technology: Devices, Communications, Business Models, and Ecosystem

About Mind Commerce

Mind Commerce is your trusted source for research and strategic analysis focused on digital technologies and the telecommunications industry. Our reports provide key trends, projections, and in-depth analysis for infrastructure, platforms, devices, applications, services, emerging business models and opportunities.

Mind Commerce operates with two overarching principles:

  • Good research and analysis starts with subject matter experts. Whereas other research houses use "professional researchers" who are typically generalists, Mind Commerce employs analysts who have real-world experience.
  • The goal of every research project should be to facilitate good decision making. Therefore the focus is on qualitative and quantitative analysis that helps clients make decisions that save money, optimize investments, and identify key trends.

Mind Commerce differentiates itself by focusing on areas that represent emerging opportunity areas for key decision makers. Our research and analysis provides business insights into the impact of emerging, evolving and maturing technologies. Our perspective and expertise allows us to provide a view into the future of technology, communications, applications, and digital media. We predict how markets will evolve, identifying important issues, challenges, and opportunities.

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Research Mission

The Mind Commerce mission is to provide customized research, consulting, training, and writing services for the telecommunications and IT industry within our areas of expertise. Mind Commerce clients include manufacturers, developers, service providers, industry organizations, and government. Mind Commerce partners include leading firms in the telecommunications industry. Mind Commerce differentiates itself from its competition by meeting the unique needs of its clients through customized product development and service delivery.

Research Methodology

Mind Commerce employs a combination of primary market research and secondary research analysis. In its primary market research, Mind Commerce leverages and extensive contact list of industry professionals (network operators, software and infrastructure companies, portal companies, media companies, brands and advertising agencies, etc.) for interviews, panel discussions, gathering data, fact checking and independent analysis. Mind Commerce also uses various secondary sources including assumptions and market projections from third parties. Mind Commerce applies its proprietary analysis method to derive its own independent assessment. In addition, Mind Commerce employs Subject Matter Experts (SME) in various fields to evaluate market trends and developments, create and maintain ongoing vision of technology and market direction, and to test independent analysis on an ongoing basis based on industry developments.

Data Sources and Analysis

Mind Commerce gathers qualitative and quantitative data via personal interviews, focus groups, questionnaires, and polls. Mind Commerce constantly monitors a variety of data sources, testing and retesting its independent analysis against opinions and data from other sources. Mind Commerce also uses personal interviews to vet data with industry experts and professionals actually deploying and operating networks, applications, services, etc.

Analyst Team

The Mind Commerce model is to work with leading Subject Matter Experts (SME) in their fields. Mind Commerce selects leading SMEs that have demonstrated prominence in their field who are usually employed, independent consultants, or otherwise engaged within their area(s) of expertise. This is in contrast with other research firms that may high "professional researchers" that may not actually have first-hand, real-world experience and/or direct knowledge about ICT.

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