市場調査レポート
商品コード
1272785

美容ドリンクの世界市場-2023-2030

Global Beauty Drinks Market - 2023-2030

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 200 Pages | 納期: 約2営業日

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美容ドリンクの世界市場-2023-2030
出版日: 2023年05月15日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

美容ドリンクの世界市場規模は、2022年に1兆3,296億米ドルとなり、2030年には最大で3兆987億米ドルに達することで有利な成長が予測されます。同市場は、予測期間2023-2030年の間に11.4%のCAGRで成長する見通しです。

美容ドリンク市場は、機能性飲料業界の中でも急速に成長している分野です。美容ドリンクとは、コラーゲン、抗酸化物質、ビタミン、ミネラルなど、肌の健康や見た目の改善を謳う成分を含む飲料のことです。天然素材やオーガニックの美容製品への需要の高まりや、肌の健康の重要性に対する意識の高まりが、美容ドリンク市場の成長を促す主な要因となっています。

市場力学

汚染別早期老化が美容ドリンク業界を牽引する

汚染は、肌の天然バリアを傷つけ、酸化ストレス、炎症、コラーゲンの破壊につながるフリーラジカルの生成を増加させることで、早期老化を引き起こす可能性があります。また、Journal of Investigative Dermatology誌に掲載された研究によると、大気汚染にさらされると肌の老化が10%早まることがわかり、美容ドリンクを含むアンチエイジング製品への需要が高まっています。その結果、消費者は健康な肌をサポートし、老化の兆候を抑え、環境ストレスから保護すると主張する成分を含む美容ドリンクにますます目を向けるようになっています。

美容製品への支出額の増加が美容ドリンク市場に大きなチャンスをもたらす

美容製品への支出は近年増加傾向にあり、今後もさらに増加すると予想されています。調査によると、平均的なアメリカ人女性は美容整形に1,120ドルを費やしているのに対し、平均的な男性はわずか159ドルしか費やしていないことが判明しました。2021年の調査によると、日常的に外見にお金をかける女性は、年間平均3,756ドル(月313ドル)、生涯(18~78歳)を通じて225,360ドルも費やしていることがわかりました。運動不足、アルコール、喫煙の多さが老化を早め、美容ドリンクの需要を高めています。

COVID-19の影響分析

COVID-19分析では、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格力学(COVID前シナリオと比較したパンデミック中・後の価格変動を含む)、需要-供給スペクトラム(取引制限、封鎖、その後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業の活性化に関する取り組み)、メーカー戦略的取り組み(メーカーによるCOVID問題軽減への取り組み)についても解説しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 調査目的および調査範囲

第2章 定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 原料タイプ別スニペット
  • 流通チャネル別スニペット
  • 地域別スニペット

第4章 市場力学

  • 影響要因
    • 促進要因
      • 消費者のライフスタイルの変化
    • 抑制要因
      • 美容ドリンクの高価格化
    • 機会
      • 美容製品への支出レベルの増加
    • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 価格分析
  • 法規制の分析

第6章 COVID-19の分析

  • COVID-19の分析
    • COVID-19登場前シナリオ
    • 現在のCOVID-19シナリオ
    • ポストCOVID-19または将来シナリオ
  • COVID-19の中での価格・ダイナミクス
  • 需給スペクトル
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的な取り組み
  • サマリー

第7章 成分タイプ別

  • コラーゲン
  • バイオアクティブ成分
  • ビタミン類
  • ミネラル類
  • 酸化防止剤

第8章 流通チャネル別

  • ドラッグストア・薬局
  • 美容専門店
  • オンライン販売
  • その他

第9章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第10章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 市況/シェア分析
  • M&A(合併・買収)分析

第11章 企業プロファイル

  • My Beauty & GO
    • 会社概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 財務概要
    • 主な発展状況
  • Bella Berry
  • Sappe Public Company Limited
  • Skinade
  • Big Quark LLC
  • THE COCA-COLA COMPANY
  • Nestle S.A.
  • DyDo DRIN CO
  • Vital Protiens LLC
  • Shiseido Co Ltd.

第12章 付録

目次
Product Code: FB522

Market Overview

The Global Beauty Drinks Market size was valued at US$ 1329.6 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 3098.7 billion by 2030. The market is growing at a CAGR of 11.4% during the forecast period 2023-2030.

The beauty drinks market is a rapidly growing segment of the functional beverage industry. Beauty drinks are beverages that contain ingredients such as collagen, antioxidants, vitamins, and minerals that claim to improve skin health and appearance. The increasing demand for natural and organic beauty products and rising awareness of the importance of skin health are some of the key factors driving the growth of the beauty drink market.

Market Dynamics

Early Aging Due to Pollution is Driving the Beauty Drink Industry

Pollution can cause premature aging by damaging the skin's natural barrier and increasing the production of free radicals that can lead to oxidative stress, inflammation, and collagen breakdown. In addition, a study published in the Journal of Investigative Dermatology found that exposure to air pollution can accelerate skin aging by 10%, leading to increased demand for anti-aging products, including beauty drinks. As a result, consumers are increasingly turning to beauty drinks containing ingredients that claim to support healthy skin, reduce the signs of aging and protect against environmental stressors.

Increasing Expenditure Levels on Beauty Products Shows a Remarkable Opportunity for Beauty Drinks Market

An increase in expenditure levels on beauty products has grown in recent years and is anticipated to increase further. The survey found that the average American woman has spent $1,120 on cosmetic procedures while the average man has spent just $159. According to a survey in 2021, women routinely spend money on their appearance spend an average of $3,756 a year (or $313 a month), which adds up to $225,360 throughout their entire lifetime (ages 18-78). Lack of physical activities, high consumption of alcohol and smoking are leading to early aging thereby boosting the demand for beauty drinks.

COVID-19 Impact Analysis

The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).

Segment Analysis

The global beauty drinks market is segmented based on ingredient type, distribution channel, and region.

Antioxidants Hold the Second-largest Share of the Beauty Drinks Market

Antioxidant ingredients are a popular component of beauty drinks and are holding the second-largest market share in the beauty drinks market. Antioxidants are known to help protect the skin from damage caused by free radicals, which can contribute to premature aging and other skin issues. Furthermore, a study published in the Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology found that the consumption of antioxidant-rich beverages could improve skin health and reduce the signs of aging.

Geographical Analysis

North America is the Fastest-growing Market for Beauty Drinks

North America has the second-largest market share due to increasing expenditure levels on beauty products and changing lifestyles. The region is home to a large consumer base that is highly interested in health and wellness products, including beauty drinks. Groupon's VP and GM of health, beauty and wellness Silvija Martincevic explained that the United States beauty market is worth $100 + billion including cosmetic products, hair & saloon products and beauty drinks. Furthermore, the popularity of beauty drinks in North America can be attributed to the region's advanced beauty and personal care industry.

Competitive Landscape

The major global players include My Beauty & GO, Bella Berry, Sappe Public Company Limited, Skinade, Big Quark LLC, THE COCA-COLA COMPANY, Nestle S.A., DyDo DRIN CO, Vital Protiens LLC, and Shiseido Co Ltd.

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  • To visualize the global beauty drinks market segmentation based on ingredient type and distribution channel understand key commercial assets and players.
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The Global Beauty Drinks Market Report Would Provide Approximately 53 Tables, 50 Figures and 200 Pages.

Target Audience 2023

  • Manufacturers / Buyers
  • Industry Investors/Investment Bankers
  • Research Professionals
  • Emerging Companies

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Definition and Overview

3. Executive Summary

  • 3.1. Snippet by Ingredients Type
  • 3.2. Snippet by Distribution Channel
  • 3.3. Snippet by Region

4. Dynamics

  • 4.1. Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. Changing lifestyles of the consumers
    • 4.1.2. Restraints
      • 4.1.2.1. High prices associated with beauty drink
    • 4.1.3. Opportunity
      • 4.1.3.1. Increasing expenditure levels on beauty products
    • 4.1.4. Impact Analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Pricing Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of COVID-19
    • 6.1.1. Before COVID-19 Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Scenario
    • 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
  • 6.6. Conclusion

7. By Ingredient Type

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
  • 7.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient Type
  • 7.3. Collagen*
    • 7.3.1. Introduction
    • 7.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 7.4. Bioactive Ingredients
  • 7.5. Vitamins
  • 7.6. Minerals
  • 7.7. Antioxidants

8. By Distribution Channel

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
  • 8.2. Drug Stores and Pharmacies*
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
  • 8.3. Beauty Specialty Stores
  • 8.4. Online Sales
  • 8.5. Others

9. By Region

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
    • 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.2.5.1. The U.S.
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. Europe
    • 9.3.1. Introduction
    • 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
    • 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.3.5.1. Germany
      • 9.3.5.2. The UK
      • 9.3.5.3. France
      • 9.3.5.4. Italy
      • 9.3.5.5. Spain
      • 9.3.5.6. Rest of Europe
  • 9.4. South America
    • 9.4.1. Introduction
    • 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
    • 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.4.5.1. Brazil
      • 9.4.5.2. Argentina
      • 9.4.5.3. Rest of South America
  • 9.5. Asia-Pacific
    • 9.5.1. Introduction
    • 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
    • 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.5.5.1. China
      • 9.5.5.2. India
      • 9.5.5.3. Japan
      • 9.5.5.4. Australia
      • 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
  • 9.6. Middle East and Africa
    • 9.6.1. Introduction
    • 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type
    • 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel

10. Competitive Landscape

  • 10.1. Competitive Scenario
  • 10.2. Market Positioning/Share Analysis
  • 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis

11. Company Profiles

  • 11.1. My Beauty & GO*
    • 11.1.1. Company Overview
    • 11.1.2. Product Portfolio and Description
    • 11.1.3. Financial Overview
    • 11.1.4. Key Developments
  • 11.2. Bella Berry
  • 11.3. Sappe Public Company Limited
  • 11.4. Skinade
  • 11.5. Big Quark LLC
  • 11.6. THE COCA-COLA COMPANY
  • 11.7. Nestle S.A.
  • 11.8. DyDo DRIN CO
  • 11.9. Vital Protiens LLC
  • 11.10. Shiseido Co Ltd.

LIST NOT EXHAUSTIVE

12. Appendix

  • 12.1. About Us and Services
  • 12.2. Contact Us