市場調査レポート
商品コード
1182082
パッケージテストの世界市場調査&予測:主要材料、タイプ、エンドユーザー産業、地域別分析、2022-2029年Global Package Testing Market Size study & Forecast, by Primary Material, Type, End-User Industry and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
パッケージテストの世界市場調査&予測:主要材料、タイプ、エンドユーザー産業、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
パッケージテストとは、包装に関連する特性の測定を意味します。
パッケージテスト市場は、医薬品業界の需要増加、国際貿易の活発化、工業部門の増加といった要因で拡大しています。また、市場に関わるグローバリゼーションや交通・通信の改善により、市場の早期拡大が期待されています。
Statistaによると、医薬品市場の世界収益は、2019年に1兆2500億米ドル、2020年に1兆2650億米ドルから、2021年に1兆423米ドルになりました。さらに、Eurostatによると、EUの製造品生産量は2020年に比べて2021年には約8%増加しました。また、欧州連合におけるショーの販売額は、2020年の4兆5440億米ドルから2021年には5兆1670億米ドルに、約14%上昇しました。しかし、包装試験に関連する高いコストと商品の包装に関する少ない投資は、市場の成長を停止させる可能性があります。
パッケージテストの世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。欧州は、電子販売の増加により、収益面で市場を独占しています。Eurostatが発表したデータによると、2010年から2020年の間に、欧州連合におけるeセールスを行う企業の割合は、2011年の16%から2020年には22%に上昇するとされています。同様に、同時期に電子商取引による売上は6.0%増加しています。アジア太平洋地域は、製薬業界の成長により、予測期間中に最も高いCAGRdで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を定義する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Package Testing Market is valued at approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXX% over the forecast period 2022-2029. Package Testing refers to the measurement of a property involved with packaging. The Package Testing market is expanding because of factors such as increasing demand for the pharmaceuticals industry, a higher boost in international trade and a rising industrial sector. The market is anticipated to grow soon, owing to Globalization pertaining to the market and improvements in transportation and communication.
According to Statista, the global revenue of the Pharmaceutical Market went from USD 1,250 Billion, in the year 2019 and USD 1,265 Billion, in the year 2020 to USD 1,423 in the year 2021. Further, the production of manufactured goods in the European Union rose by around 8% in 2021 compared to 2020, according to Eurostat. Additionally, from USD 4,544 billion in 2020 to USD 5,167 billion in 2021, the value of shows sold in the European Union climbed by around 14%. However, High costs associated with packaging testing and lesser investments about the packaging of goods may halt market growth.
The key regions considered for the Global Package Testing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue, owing to rising numbers of e-sales in the region. During the period from 2010 to 2020, according to data published by Eurostat, the percentage of businesses in the European Union with e-sales climbed from 16% in 2011 to 22% in 2020. Similarly, during the same time, the businesses revenue from e-sales climbed by 6.0%. The Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGRduring the forecast period, owing to the rising pharmaceutical industry.
Major market players included in this report are:
Nefab Group
Intertek Group PLC
Eurofins Scientific SE
SGS SA
Bureau Veritas SA
TUV SUD AG
Campden BRI
IFP Institute for Product Quality GmbH
DDL Inc (Integreon Global)
Turner Packaging Limited
Recent Developments in the Market:
Global Package Testing Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Primary Material, Type, End-User Industry and Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study.
The report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Primary Material:
Glass
Paper
Plastic
Metal
By Type:
Drop Test
Vibration Test
Shock Test
Temperature Test
By End-User Industry:
Food & Beverage
Industrial
Healthcare
Household & Personal Care Products
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World