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市場調査レポート
商品コード
1135010

ホームウェアの世界市場規模調査、タイプ別(インテリア、その他)、流通チャネル別(家庭用品店、フランチャイズ店、百貨店、オンラインストア、専門店)、地域別予測2022-2028

Global Homeware Market Size study, By Type (Home Decoration, Others, By Distribution Channel (Homewares Stores, Franchised Stores, Departmental Stores, Online Stores, Specialty Stores) and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ホームウェアの世界市場規模調査、タイプ別(インテリア、その他)、流通チャネル別(家庭用品店、フランチャイズ店、百貨店、オンラインストア、専門店)、地域別予測2022-2028
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ホームウェアとは、キッチン用品、家具、装飾品などの住宅設備と定義することができます。

ホームウェアは、家やアパートで使用される製品を意味します。ホームウェアには、ソファ、カーテン、家具、キッチン用品などが含まれます。これを駆動する第一の重要な要因は、世界中のホームウェア市場の需要の増加に起因するeコマース家具の需要の増加です。現在、人々はオンラインで買い物をすることを望んでおり、それが市場の需要を高めています。例えば、Statistaによると、2019年のeコマース家具の市場規模は3億1000万米ドルで、2020年のeコマース家具の市場規模は7億米ドルです。また、もう一つの重要な促進要因は、世界中のホームウェア市場の成長の増加による可処分所得の増加です。可処分所得は、人々の購買力を増加させる。人々はそれに多くを費やすことができます。例えば、Statistaによると、2020年の可処分所得は1兆5,678億米ドルであり、2021年の可処分所得は16兆188億米ドルです。したがって、可処分所得は、ホームウェア市場の需要を増加させる。ホームウェア市場の機会は、ホームウェア製品の近代化は、予測期間にわたって有利な機会を作成するために上昇しています。しかし、新規参入業者の脅威の高まりは、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を阻害しています。

世界のホームウェア市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、可処分所得の上昇だけでなく、家の装飾の需要を高めるの成長傾向に起因する市場シェアの面で世界的に主要な地域です。アジア太平洋地域は、ホームウェア市場の成長を増加させるために、最も急速に成長している地域です。それは、人々の標準的な生活を改善しています。それは、アジア太平洋地域全体のホームウェア市場のための有利な成長の見通しを作成するホームの改善に費やされた量を増やしています。

本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。

  • ARC International
  • Conair Corporation
  • International Cookware SAS
  • Libbey Incorporated
  • Lock & Lock Co., Ltd.
  • Century Furniture LLC
  • Heritage Home Group LLC
  • Masco Corporation
  • HNI Corporation
  • Tempur Sealy International, Inc.

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

タイプ別

ホームデコレーション

その他

流通チャネル別

ホームウェア店

フランチャイズ店

百貨店

オンラインストア

専門店

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

実績年-2018年、2019年、2020年

基準年-2021

予測期間-2022年から2028年まで

当レポート、世界のホームウェア市場の対象読者。

主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VAR)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーションの推定・予測、2020-2028年
    • ホームウェアの世界市場:地域別、2020-2028年
    • ホームウェアの世界市場:タイプ別、2020-2028年
    • ホームウェアの世界市場:流通チャネル別、2020-2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 ホームウェアの世界市場の定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 ホームウェアの世界市場力学

  • ホームウェア市場のインパクト分析(2020-2028年)
    • 市場促進要因
      • eコマース用家具の需要増加
      • 可処分所得の増加
    • 市場の課題
      • 新規参入業者の脅威の高まり
    • 市場機会
      • ホームウェア製品の近代化の進展

第4章 ホームウェアの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ホームウェアの世界市場:タイプ別

  • 市場スナップショット
  • ホームウェアの世界市場:タイプ別実績-ポテンシャル分析
  • ホームウェアの世界市場、タイプ別推定・予測2018~2028年
  • ホームウェア市場、サブセグメント分析
    • ホームデコレーション
    • その他

第7章:ホームウェアの世界市場:流通チャネル別

  • 市場スナップショット
  • ホームウェアの世界市場:流通チャネル別実績・ポテンシャル分析
  • ホームウェアの世界市場、流通チャネル別推定・予測2018-2028
  • ホームウェア市場、サブセグメント分析
    • ホームウェア専門店
    • フランチャイズ店
    • 百貨店
    • オンラインストア
    • 専門店

第8章 ホームウェアの世界市場:地域別分析

  • ホームウェア市場の地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • タイプ別推定・予測、2018年~2028年
      • 流通チャネル推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州ホームウェア市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のホームウェア市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのホームウェア市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • ARC International SA
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • Conair Corporation
    • International Cookware SAS
    • Libbey Incorporated
    • Lock & Lock Co., Ltd.
    • Century Furniture LLC
    • Heritage Home Group LLC
    • Masco Corporation Designs
    • HNI Corporation
    • Tempur Sealy International, Inc.

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Homeware Market, report scope
  • TABLE 2. Global Homeware Market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 3. Global Homeware Market estimates & forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 4. Global Homeware Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 5. Global Homeware Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 6. Global Homeware Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 7. Global Homeware Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 8. Global Homeware Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 9. Global Homeware Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 10. Global Homeware Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 11. Global Homeware Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 12. Global Homeware Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 13. Global Homeware Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 14. Global Homeware Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 15. U.S. Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 16. U.S. Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 17. U.S. Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 18. Canada Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 19. Canada Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 20. Canada Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 21. UK Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 22. UK Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 23. UK Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 1. Germany Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 2. Germany Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 3. Germany Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 4. RoE Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 5. RoE Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 6. RoE Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 7. China Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 8. China Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 9. China Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 10. India Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 11. India Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 12. India Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 13. Japan Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 14. Japan Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 15. Japan Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 16. RoAPAC Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 17. RoAPAC Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 18. RoAPAC Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 19. Brazil Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 20. Brazil Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 21. Brazil Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 22. Mexico Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 23. Mexico Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 24. Mexico Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 25. RoLA Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 26. RoLA Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 27. RoLA Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 28. Row Homeware Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 29. Row Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 30. Row Homeware Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 31. List of secondary sources, used in the study of global Homeware Market
  • TABLE 32. List of primary sources, used in the study of global Homeware Market
  • TABLE 33. Years considered for the study
  • TABLE 34. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Homeware Market, research methodology
  • FIG 2. Global Homeware Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Homeware Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Homeware Market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global Homeware Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Homeware Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Homeware Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Homeware Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 10. Global Homeware Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 11. Global Homeware Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 12. Global Homeware Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 13. Global Homeware Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 14. Global Homeware Market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America Homeware Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 16. Europe Homeware Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 17. Asia pacific Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 18. Latin America Homeware Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 19. Global Homeware Market, company Market share analysis (2021)
目次

Global Homeware Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028.

Homeware can be defined as a house equipment such as kitchen equipment, furniture, decorative objects and many more. Homeware simply means that the product which is used in house or apartment. Homeware includes sofa, curtain, furniture, kitchen appliance and many more. The foremost key factor driving this is increasing demand for e-commerce furniture due to increase in the demand of the Homeware Market across the world. Nowadays people want to shop online which increases the market demand. For instance, according to Statista, the market size of e-commerce furniture in the year 2019 is USD 310 million and the market size of e-commerce furniture in the year2020 is USD 700 million. Moreover, another key factor driving is increasing the disposable income due to the increase in the growth of the Homeware Market across the world. Disposable income increases the purchasing power of people. People can spend more on it. For instance, according to Statista, the disposable income in the year 2020 is USD 1567.8 billion and the disposable income in the year 2021 is USD 16018.8 billion. Therefore, disposable income increases the demand for Homeware Market. The opportunity of the Homeware Market is rising the modernization in the homeware products would create lucrative opportunity over the forecast period. However, rising threat of new entrants is impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Homeware market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing trend of rising the disposable income as well as growing the demand of home decoration. Asia Pacific is the fastest growing region due to increase the market growth of Homeware Market. It is improving the standard living of the people. It is increasing the amount spent on home improvement that would create lucrative growth prospects for the Homeware market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:

ARC International

Conair Corporation

International Cookware SAS

Libbey Incorporated

Lock & Lock Co., Ltd.

Century Furniture LLC

Heritage Home Group LLC

Masco Corporation

HNI Corporation

Tempur Sealy International, Inc.

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type

Home Decoration

Others

By Distribution channel

Homewares Stores

Franchised Stores

Departmental Stores

Online Stores

Specialty Stores

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019, 2020

Base year - 2021

Forecast period: - 2022 to 2028

Target Audience of the Global Homeware Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.1. Global Homeware Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.2. Global Homeware Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.3. Global Homeware Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Homeware Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Homeware Market Dynamics

  • 3.1. Homeware Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing demand for e-commerce furniture
      • 3.1.1.2. Increasing the disposable income
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Rising threat of new entrants
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising the modernization in the homeware products

Chapter 4. Global Homeware Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Homeware Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Homeware Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Homeware Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
  • 6.4. Homeware Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Home Decoration
    • 6.4.2. Others

Chapter 7. Global Homeware Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Homeware Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Homeware Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
  • 7.4. Homeware Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Homewares Stores
    • 7.4.2. Franchised Stores
    • 7.4.3. Departmental Stores
    • 7.4.4. Online Stores
    • 7.4.5. Specialty Stores

Chapter 8. Global Homeware Market, Regional Analysis

  • 8.1. Homeware Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Homeware Market
    • 8.2.1. U.S. Homeware Market
      • 8.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028
      • 8.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
    • 8.2.2. Canada Homeware Market
  • 8.3. Europe Homeware Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Homeware Market
    • 8.3.2. Germany Homeware Market
    • 8.3.3. France Homeware Market
    • 8.3.4. Spain Homeware Market
    • 8.3.5. Italy Homeware Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Homeware Market
  • 8.4. Asia-Pacific Homeware Market Snapshot
    • 8.4.1. China Homeware Market
    • 8.4.2. India Homeware Market
    • 8.4.3. Japan Homeware Market
    • 8.4.4. Australia Homeware Market
    • 8.4.5. South Korea Homeware Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Homeware Market
  • 8.5. Latin America Homeware Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Homeware Market
    • 8.5.2. Mexico Homeware Market
  • 8.6. Rest of The World Homeware Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. ARC International SA
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Conair Corporation
    • 9.2.3. International Cookware SAS
    • 9.2.4. Libbey Incorporated
    • 9.2.5. Lock & Lock Co., Ltd.
    • 9.2.6. Century Furniture LLC
    • 9.2.7. Heritage Home Group LLC
    • 9.2.8. Masco Corporation Designs
    • 9.2.9. HNI Corporation
    • 9.2.10. Tempur Sealy International, Inc.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption