市場調査レポート
商品コード
1184357

香水の世界市場の機会と戦略(2031年まで

Perfumes Global Market Opportunities And Strategies To 2031

出版日: | 発行: The Business Research Company | ページ情報: 英文 206 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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香水の世界市場の機会と戦略(2031年まで
出版日: 2023年01月13日
発行: The Business Research Company
ページ情報: 英文 206 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

本レポートでは、市場の特徴、規模と成長、セグメンテーション、地域・国別内訳、競合情勢、市場シェア、トレンド、同市場の戦略について解説しています。市場の歴史をたどり、地域別の市場成長を予測します。また、香水市場全体の中で同市場を位置づけ、他の市場との比較も行っています。

本レポートは以下の章から構成されています。

  • イントロダクションと市場の特徴-市場セグメンテーションの簡単なイントロダクション、香水市場の定義と説明
  • 主要動向-世界の香水市場を形成する主要な動向をハイライトしています。また、今後起こりうる市場の開拓についてもハイライトしています。
  • 世界の市場規模および成長率- 世界の実績(2016-2021年)、予測(2021-2026年)、(2026-2031年)市場価値、実績期間および予測期間における市場の成長を支え、抑制する要因と阻害要因を紹介します。
  • 地域別分析- 地域別の履歴(2016-2021年)および予測(2021-2026年)、(2026-2031年)市場価値と成長率、市場シェア比較
  • 市場セグメンテーション-市場における製品別、エンドユーザー性別、流通チャネル別の市場価値(2016-2031)とセグメント分析を収録しています。
  • 地域別市場規模・成長率- 地域別の市場規模(2021年)、過去(2016-2021年)と予測(2021-2026年)、(2026-2031年)の市場価値、地域内の国の成長率と市場シェア比較を掲載。本レポートでは、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカの全地域と、各地域内の主要国に関する情報を掲載しています。
  • 競合情勢-市場の競合情勢の詳細、推定市場シェア、主要企業のプロファイルを掲載しています。
  • 主なM&A(合併・買収- レポート対象市場における最近のM&Aに関する情報を掲載しています。近年市場を形成してきたM&Aの主要な財務情報を提供します。
  • 市場機会と戦略-調査結果に基づく市場機会と戦略について、国やセグメントごとの成長機会や、それらの市場で取るべき戦略などの情報を記載。
  • 結論・提言- 香水プロバイダーに対して、製品/サービスの提供、地理的拡大、マーケティング戦略、ターゲットグループに関する提言を含む
  • 付録-本レポートで使用した対象NAICSコード、略語、通貨コードの詳細が記載されています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 目次

第3章 図のリスト

第4章 テーブル一覧

第5章 レポートの構造

第6章 イントロダクションと市場の特徴

  • 一般的な市場の定義
  • 概要
  • 香水市場の定義とセグメンテーション
  • 製品別の市場セグメンテーション
    • 質量
    • プレミアム
  • エンドユーザーの性別別市場セグメンテーション
    • 女性
    • 男性
    • ユニセックス
  • 流通チャネル別の市場セグメンテーション
    • オフライン
    • オンライン

第7章 主要な市場動向

  • 新技術開発
  • 香水製造における人工知能
  • 新製品の発売
  • 合併と買収の増加
  • パーソナライズされた香水

第8章 世界市場規模と成長

  • 市場規模
  • 市場成長実績、2016年から2021年
    • 2016年から2021年の市場促進要因
    • 市場抑制要因2016-2021
  • 予測市場の成長、2021年~2026年、2031年F
    • 市場促進要因2021-2026
    • 2021年から2026年の市場抑制要因

第9章 世界の香水市場セグメンテーション

  • 世界の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 世界の香水市場、エンドユーザーの性別別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 世界の香水市場、流通チャネル別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第10章 香水市場、地域および国の分析

  • 世界の香水市場、地域別、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 世界の香水市場、国別、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第11章 アジア太平洋市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • アジア太平洋の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • アジア太平洋の香水市場、市場の成長予測、2021年から2026年、2031年F
  • アジア太平洋の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • アジア太平洋の香水市場:国別分析
  • 中国市場
  • 概要
  • 市場概要
    • 国別情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 中国の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 中国の香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 中国の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • インド市場
  • インドの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • インドの香水市場、予測市場の成長、2021年から2026年、2031年F
  • インドの香水市場、製品別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 日本市場
  • 日本の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 日本の香水市場、市場成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 日本の香水市場、製品別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • オーストラリア市場
  • オーストラリアの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • オーストラリアの香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • オーストラリアの香水市場、製品別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • インドネシア市場
  • インドネシアの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • インドネシアの香水市場、市場成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • インドネシアの香水市場、製品別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 韓国市場
  • 韓国の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 韓国の香水市場、市場成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 韓国の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第12章 西欧市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 西欧の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 西欧の香水市場、市場成長予測、2021年から2026年、2031年F
  • 西欧の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 西欧の香水市場:国別分析
  • 英国市場
  • 英国市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 英国の香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 英国の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • ドイツ市場
  • ドイツの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • ドイツの香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • ドイツの香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • フランス市場
  • フランスの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • フランスの香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • フランスの香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第13章 東欧市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 主な協会
    • 投資
    • 主要企業
  • 東欧の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 東欧の香水市場、市場成長予測、2021年から2026年、2031年F
  • 東欧の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 東欧の香水市場:国別分析
  • ロシア市場
  • ロシアの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • ロシアの香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • ロシアの香水市場、製品別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第14章 北米市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 主な協会
    • 投資
    • 主要企業
  • 北米の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 北米の香水市場、予測市場の成長、2021年から2026年、2031年F
  • 北米の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 北米の香水市場:国別分析
  • 米国市場
  • 概要
  • 市場概要
    • 国別情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 主な協会
    • 投資
    • 主要企業
  • 米国の香水市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 米国の香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 米国の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第15章 南米市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 南米の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 南米の香水市場、予測市場の成長、2021年から2026年、2031年F
  • 南米の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 南米の香水市場:国別分析
  • ブラジル市場
  • ブラジルの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • ブラジルの香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • ブラジルの香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第16章 中東市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 中東の香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • 中東の香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 中東の香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第17章 アフリカ市場

  • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • アフリカの香水市場、市場成長実績、2016年から2021年
  • アフリカの香水市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • アフリカの香水市場、製品別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第18章 競合情勢と企業プロファイル

  • 企業プロファイル
  • LVMH
    • Company Overview
    • Products And Services
    • Business Strategy
    • Financial Overview
  • Givaudan
    • Company Overview
    • Products And Services
    • Business Strategy
    • Financial Overview
  • Shiseido Co. Ltd.
    • Company Overview
    • Products And Services
    • Business Strategy
    • Financial Overview
  • Avon Products Inc.
    • Company Overview
    • Products And Services
    • Business Strategy
    • Financial Overview
  • L'Oreal S.A.
    • Company Overview
    • Products And Services
    • Business Strategy
    • Financial Overview

第19章 主な合併と買収

  • Azelis To Acquire Majority Stake Ashapura Aromas
  • Deerland Probiotics &Enzymes Acquired Bifodan A/S
  • Phoenix Flavors and Fragrances Acquired Innovative Fragrances Inc.("IFI")
  • Inter Parfums, Inc. Agreement with Salvatore Ferragamo SpA
  • Iberchem Group Acquired Parfex SA
  • Givaudan Acquired Fragrance Oils
  • CPL Aromas Acquired Aromatic Flavours and Fragrances(AFF)

第20章 機会と戦略

  • 2026年の世界の香水市場-最も新しい機会を提供する国
  • 2026年の世界の香水市場-最も新しい機会を提供するセグメント
  • 2026年の世界の香水市場-成長戦略
    • 市場動向に基づく戦略
    • 競合の戦略

第21章 香水市場、結論・提言

  • 結論
  • 推奨事項
    • 製品
    • 場所
    • 価格
    • プロモーション
    • 人々

第22章 付録

目次
Product Code: o&s604

“Perfumes Global Market Opportunities And Strategies To 2031 ” from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global perfumes market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12 geographies.
  • Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market research findings.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high-quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order.

Where is the largest and fastest-growing market for perfumes? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The perfumes market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider perfumes market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters:

  • Introduction and Market Characteristics - Brief introduction to the segmentations covered in the market, definitions and explanations about the perfumes market.
  • Key Trends - Highlights the major trends shaping the global perfumes market. This section also highlights likely future developments in the market.
  • Global Market Size and Growth - Global historic (2016-2021) and forecast (2021-2026), and (2026-2031) market values, and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.
  • Regional Analysis - Historic (2016-2021) and forecast (2021-2026), and (2026-2031) market values and growth and market share comparison by region.
  • Market Segmentation - Contains the market values (2016-2031) and analysis for segment by product, by end-user sex, and by distribution channel in the market.
  • Regional Market Size and Growth - Regional market size (2021), historic (2016-2021) and forecast (2021-2026), and (2026-2031) market values, and growth and market share comparison of countries within the region. This report includes information on all the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region.
  • Competitive Landscape - Details on the competitive landscape of the market, estimated market shares and company profiles of the leading players.
  • Key Mergers and Acquisitions - Information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years.
  • Market Opportunities and Strategies - Describes market opportunities and strategies based on findings of the research, with information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets.
  • Conclusions And Recommendations - Includes recommendations for perfumes providers in terms of product/service offerings, geographic expansion, marketing strategies and target groups.
  • Appendix - This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Product: Mass; Premium
  • 2) By End-User Sex: Women; Men; Unisex
  • 3) By Distribution Channel: Offline; Online
  • Companies Mentioned: LVMN; Givaudan; Shiseido Co. Ltd.; Avon Products Inc.; L'oreal S.A
  • Countries: China; Australia; India; Indonesia; Japan; South Korea; USA; Brazil; France; Germany; UK; Russia
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time-series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets; GDP proportions; expenditure per capita; perfumes indicators comparison.
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data; market share of competitors; market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Table of Contents

3. List of Figures

4. List of Tables

5. Report Structure

6. Introduction and Market Characteristics

  • 6.1. General Market Definition
  • 6.2. Summary
  • 6.3. Perfumes Market Definition and Segmentations
  • 6.4. Market Segmentation by Product
    • 6.4.1. Mass
    • 6.4.2. Premium
  • 6.5. Market Segmentation by End-User Sex
    • 6.5.1. Women
    • 6.5.2. Men
    • 6.5.3. Unisex
  • 6.6. Market Segmentation by Distribution Channel
    • 6.6.1. Offline
    • 6.6.2. Online

7. Major Market Trends

  • 7.1. New Technology Development
  • 7.2. Artificial Intelligence in Perfumes Production
  • 7.3. New Product Launches
  • 7.4. Increased Mergers & Acquisitions
  • 7.5. Personalized Perfumes

8. Global Market Size and Growth

  • 8.1. Market Size
  • 8.2. Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
    • 8.2.1. Market Drivers 2016 - 2021
    • 8.2.2. Market Restraints 2016 - 2021
  • 8.3. Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
    • 8.3.1. Market Drivers 2021-2026
    • 8.3.2. Market Restraints 2021 - 2026

9. Global Perfumes Market Segmentation

  • 9.1. Global Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 9.2. Global Perfumes Market, Segmentation By End-User Sex, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 9.3. Global Perfumes Market, Segmentation By Distribution Channel, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

10. Perfumes Market, Regional and Country Analysis

  • 10.1. Global Perfumes Market, By Region, Historic and Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 10.2. Global Perfumes Market, By Country, Historic and Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

11. Asia-Pacific Market

  • 11.1. Summary
  • 11.2. Market Overview
    • 11.2.1. Region Information
    • 11.2.2. Market Information
    • 11.2.3. Background Information
    • 11.2.4. Government Initiatives
    • 11.2.5. Regulations
    • 11.2.6. Regulatory Bodies
    • 11.2.7. Major Associations
    • 11.2.8. Taxes Levied
    • 11.2.9. Corporate Tax Structure
    • 11.2.10. Investments
    • 11.2.11. Major Companies
  • 11.3. Asia-Pacific Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.4. Asia-Pacific Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.5. Asia-Pacific Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.6. Asia-Pacific Perfumes Market: Country Analysis
  • 11.7. China Market
  • 11.8. Summary
  • 11.9. Market Overview
    • 11.9.1. Country Information
    • 11.9.2. Market Information
    • 11.9.3. Background Information
    • 11.9.4. Regulations
    • 11.9.5. Regulatory Bodies
    • 11.9.6. Major Associations
    • 11.9.7. Taxes Levied
    • 11.9.8. Corporate Tax Structure
    • 11.9.9. Investments
    • 11.9.10. Major Companies
  • 11.10. China Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.11. China Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.12. China Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.13. India Market
  • 11.14. India Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.15. India Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.16. India Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.17. Japan Market
  • 11.18. Japan Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.19. Japan Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.20. Japan Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.21. Australia Market
  • 11.22. Australia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.23. Australia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.24. Australia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.25. Indonesia Market
  • 11.26. Indonesia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.27. Indonesia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.28. Indonesia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.29. South Korea Market
  • 11.30. South Korea Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.31. South Korea Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.32. South Korea Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

12. Western Europe Market

  • 12.1. Summary
  • 12.2. Market Overview
    • 12.2.1. Region Information
    • 12.2.2. Market Information
    • 12.2.3. Background Information
    • 12.2.4. Government Initiatives
    • 12.2.5. Regulations
    • 12.2.6. Regulatory bodies
    • 12.2.7. Major Associations
    • 12.2.8. Taxes Levied
    • 12.2.9. Corporate Tax Structure
    • 12.2.10. Investments
    • 12.2.11. Major Companies
  • 12.3. Western Europe Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.4. Western Europe Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.5. Western Europe Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.6. Western Europe Perfumes Market: Country Analysis
  • 12.7. UK Market
  • 12.8. UK Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.9. UK Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.10. UK Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.11. Germany Market
  • 12.12. Germany Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.13.Germany Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.14. Germany Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.15. France Market
  • 12.16. France Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.17. France Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.18. France Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

13. Eastern Europe Market

  • 13.1. Summary
  • 13.2. Market Overview
    • 13.2.1. Region Information
    • 13.2.2. Market Information
    • 13.2.3. Background Information
    • 13.2.4. Government Initiatives
    • 13.2.5. Regulations
    • 13.2.6. Regulatory Bodies
    • 13.2.7. Taxes Levied
    • 13.2.8. Corporate Tax Structure
    • 13.2.9. Major Associations
    • 13.2.10. Investments
    • 13.2.11. Major Companies
  • 13.3. Eastern Europe Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 13.4. Eastern Europe Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 13.5. Eastern Europe Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 13.6. Eastern Europe Perfumes Market: Country Analysis
  • 13.7. Russia Market
  • 13.8. Russia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 13.9. Russia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 13.10. Russia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

14. North America Market

  • 14.1. Summary
  • 14.2. Market Overview
    • 14.2.1. Region Information
    • 14.2.2. Market Information
    • 14.2.3. Background Information
    • 14.2.4. Government Initiatives
    • 14.2.5. Regulations
    • 14.2.6. Regulatory Bodies
    • 14.2.7. Taxes Levied
    • 14.2.8. Corporate Tax Structure
    • 14.2.9. Major Associations
    • 14.2.10. Investments
    • 14.2.11. Major Companies
  • 14.3. North America Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 14.4. North America Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 14.5. North America Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 14.6. North America Perfumes Market: Country Analysis
  • 14.7. USA Market
  • 14.8. Summary
  • 14.9. Market Overview
    • 14.9.1. Country Information
    • 14.9.2. Market Information
    • 14.9.3. Background Information
    • 14.9.4. Government Initiatives
    • 14.9.5. Regulations
    • 14.9.6. Regulatory Bodies
    • 14.9.7. Taxes Levied
    • 14.9.8. Corporate Tax Structure
    • 14.9.9. Major Associations
    • 14.9.10. Investments
    • 14.9.11. Major Companies
  • 14.10. USA Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 14.11. USA Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 14.12. USA Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

15. South America Market

  • 15.1. Summary
  • 15.2. Market Overview
    • 15.2.1. Region Information
    • 15.2.2. Market Information
    • 15.2.3. Background Information
    • 15.2.4. Government Initiatives
    • 15.2.5. Regulations
    • 15.2.6. Regulatory bodies
    • 15.2.7. Major Associations
    • 15.2.8. Taxes Levied
    • 15.2.9. Corporate Tax Structure
    • 15.2.10. Investments
    • 15.2.11. Major Companies
  • 15.3. South America Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 15.4. South America Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 15.5. South America Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 15.6. South America Perfumes Market: Country Analysis
  • 15.7. Brazil Market
  • 15.8. Brazil Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 15.9. Brazil Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 15.10. Brazil Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

16. Middle East Market

  • 16.1. Summary
  • 16.2. Market Overview
    • 16.2.1. Region Information
    • 16.2.2. Market Information
    • 16.2.3. Background Information
    • 16.2.4. Government Initiatives
    • 16.2.5. Regulations
    • 16.2.6. Regulatory Bodies
    • 16.2.7. Major Associations
    • 16.2.8. Taxes Levied
    • 16.2.9. Corporate Tax Structure
    • 16.2.10. Investments
    • 16.2.11. Major Companies
  • 16.3. Middle East Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 16.4. Middle East Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 16.5. Middle East Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

17. Africa Market

  • 17.1. Summary
  • 17.2. Market Overview
    • 17.2.1. Region Information
    • 17.2.2. Market Information
    • 17.2.3. Background Information
    • 17.2.4. Government Initiatives
    • 17.2.5. Regulations
    • 17.2.6. Regulatory Bodies
    • 17.2.7. Major Associations
    • 17.2.8. Taxes Levied
    • 17.2.9. Corporate Tax Structure
    • 17.2.10. Investments
    • 17.2.11. Major Companies
  • 17.3. Africa Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 17.4. Africa Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 17.5. Africa Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

18. Competitive Landscape and Company Profiles

  • 18.1. Company Profiles
  • 18.2. LVMH
    • 18.2.1. Company Overview
    • 18.2.2. Products And Services
    • 18.2.3. Business Strategy
    • 18.2.4. Financial Overview
  • 18.3. Givaudan
    • 18.3.1. Company Overview
    • 18.3.2. Products And Services
    • 18.3.3. Business Strategy
    • 18.3.4. Financial Overview
  • 18.4. Shiseido Co. Ltd.
    • 18.4.1. Company Overview
    • 18.4.2. Products And Services
    • 18.4.3. Business Strategy
    • 18.4.4. Financial Overview
  • 18.5. Avon Products Inc.
    • 18.5.1. Company Overview
    • 18.5.2. Products And Services
    • 18.5.3. Business Strategy
    • 18.5.4. Financial Overview
  • 18.6. L'Oreal S.A.
    • 18.6.1. Company Overview
    • 18.6.2. Products And Services
    • 18.6.3. Business Strategy
    • 18.6.4. Financial Overview

19. Key Mergers and Acquisitions

  • 19.1. Azelis To Acquire Majority Stake Ashapura Aromas
  • 19.2. Deerland Probiotics & Enzymes Acquired Bifodan A/S
  • 19.3. Phoenix Flavors and Fragrances Acquired Innovative Fragrances Inc. ("IFI")
  • 19.4. Inter Parfums, Inc. Agreement with Salvatore Ferragamo S.p.A.
  • 19.5. Iberchem Group Acquired Parfex S.A.
  • 19.6. Givaudan Acquired Fragrance Oils
  • 19.7. CPL Aromas Acquired Aromatic Flavours and Fragrances (AFF)

20. Opportunities And Strategies

  • 20.1. Global Perfumes Market In 2026 - Countries Offering Most New Opportunities
  • 20.2. Global Perfumes Market In 2026 - Segments Offering Most New Opportunities
  • 20.3. Global Perfumes Market In 2026 - Growth Strategies
    • 20.3.1. Market Trend Based Strategies
    • 20.3.2. Competitor Strategies

21. Perfumes Market, Conclusions And Recommendations

  • 21.1. Conclusions
  • 21.2. Recommendations
    • 21.2.1. Product
    • 21.2.2. Place
    • 21.2.3. Price
    • 21.2.4. Promotion
    • 21.2.5. People

22. Appendix

  • 22.1. Market Data Sources
  • 22.2. Research Methodology
  • 22.3. Currencies
  • 22.4. The Business Research Company
  • 22.5. Copyright and Disclaimer