市場調査レポート
商品コード
1235849
庭園・芝生用機器の世界市場:2028年までの市場予測- 電力(ガス、電気、手動)、エンドユーザー(住宅、商業、自治体)、地域別分析Garden and Lawn Equipment Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Power (Gas, Electric and Manual), End User (Residential, Commercial and Municipal) and Geography |
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庭園・芝生用機器の世界市場:2028年までの市場予測- 電力(ガス、電気、手動)、エンドユーザー(住宅、商業、自治体)、地域別分析 |
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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Stratistics MRCによると、世界の庭園・芝生設備市場は、2022年に352億米ドルを占め、2028年には予測期間中に9.1%のCAGRで成長して593億7000万米ドルに達すると予想されています。
芝生や庭の構造を刈り込み、並べ、切断し、維持するために使用される道具は、芝生・庭用機器として知られています。ゴルフコース、運動場、住宅地などで、自動化され、技術的に高度なガーデン機器の需要が高まったことが、この機器の開発につながっています。
RHSによると、2022年には自家栽培のブーケが盛んになるそうです。店頭で購入した花の二酸化炭素排出量を考慮し、自家栽培に切り替える人が増えるため、野菜畑のスペースを食用植物と花で共有するようになるでしょう。
現代的なデザインの芝生・庭園用機器に対する需要の高まり。最近開発された製品の入手しやすさが向上したことで、より多くのエンドユーザーの投資を促し、市場の見通しが向上しています。さらに、GPS技術、自動ブレーキシステム、均一なカッティングなど、スマートガーデニングの需要が高まり、芝生・園芸市場は拡大しています。顧客は、スマートガーデニングを簡単でタイムリーなメンテナンスとしてブランド化することができます。また、Deere &Company、AriensCoなどの業界大手企業は、最先端の芝刈り機、トリマー、その他の機械を生み出しています。
住宅やゴルフ場、遊び場などで頻繁に使用される道具のひとつに、ガーデニングや芝生用の道具があります。これらの道具は日常的に使用されています。芝刈り機やカッターなどの修理や整備ができない、遅れるなど、ダウンタイムが長くなり、芝刈りに支障をきたします。ハイブリッドパワー機器は需要も大きいが、製造コストも高くなります。
芝生・園芸機器の市場では、スマートデバイスを取り入れて園芸作業を行い、適時のメンテナンスでより簡単にする「スマートガーデニング」の需要が大きく伸びています。スマートガーデニングのユーザーは、天候に関する情報や、植物への給餌や水やりのアラートを得ることができます。その結果、サプライヤーは、賢いガーデニング技術とともに使用できる最先端のツールを作り出しました。
合成繊維でできた人工芝は、運動場、ゴルフ場、家庭の庭などで使用することができます。手入れの良さが持続し、手入れがほとんど必要なく、悪天候にも特に影響されないです。メンテナンスの必要性が低く、手入れが簡単なことから、人工芝はエンドユーザーの間で人気が高まっています。人工芝は追加のメンテナンスが必要ないため、ガーデニングや芝生用具の需要が減少する可能性があります。
2020年3月にWHOがCOVID-19をパンデミックとして宣言した後、大多数の国で経済活動が突然停止したのは、封鎖規則、社会的距離を奨励する社会慣行、悲観的な市場戦略によるものとされています。パンデミックは、世界の芝生・庭木市場の成長にわずかな影響を及ぼしました。技術的に高度な芝刈り機、トリマー、カッター、その他の機器への投資の高まりにより、米国などの国々では売上が増加しました。
芝刈り機分野は、予測期間中、最大規模を維持すると予測されます。個人宅の裏庭や公園、スポーツ施設などの庭や芝生を維持するために芝刈り機が広く使用されていることが要因として考えられます。さらに、季節を問わず、高さの揃った完璧な緑地を簡単に維持できることが、これらの機械の使用を促進する要因となっています。
先進経済諸国における造園サービスの需要の高まりと、新興経済諸国における住宅建設産業の活況によるものです。また、屋外での活動が盛んになったことで、裏庭の手入れをするようになり、結果的に精神衛生の向上につながっています。多くの地域では、社会経済的背景の異なるエンドユーザーが、庭の手入れをするために造園業者と契約を結んでおり、こうした要因がこのセグメントの成長を後押ししています。
予測期間中、北米は世界市場の成長に49%寄与し、最も大きなシェアを占めると予測されています。また、米国では家庭菜園やコミュニティ・ガーデニングに取り組む世帯が増加しており、人気を博しています。このような要素は、ガーデニングや芝生管理機器に対する消費者の需要を高め、市場の拡大に拍車をかけると思われます。
予測期間中、アジア太平洋地域のCAGRが最も高くなると予測されます。これは主に、不動産所有者による商業および住宅建設活動の高まりに起因しています。また、GPS対応機器の普及やエネルギー効率の高い芝刈り機の利用が進んでいることも、今後の拡大の下地になっています。また、住宅や職場における造園サービスのニーズが高まっていることも、この地域の業界を発展させる大きな要因の1つとなっています。
庭園・芝生用機器市場の主なプレイヤーは以下の通りです。Husqvarna AB, KisanKraft Ltd., Makita USA Inc., MTD Products Inc., Fiskars Group, Emak S.p.A., Neill Tools Ltd., Deere &Company, Husqvarna Group, Falcon Garden Tools Pvt.Ltd., AriensCo, The Toro Company, Hebei Sinotools Industrial Co.LTD、Honda Motor Co.Ltd.、Oregon Tool Inc.、Rhinoceros Manufacturing、Robert Bosch GmbH、Stanley Black &Decker Inc.、The AMES Companies Inc.、Excel Industries Inc.、Greenworks Toolsです。
2021年10月、AriensCoは英国で開催されたSALTEX 2021で、バッテリーおよびガソリン駆動のゼロターン芝刈り機の機器ラインアップを展示しました。また、低排出ガス・低騒音のバッテリー式「ZENITH E」、コンセプト型スタンドオンモアー「ARROW」を展示しました。
2019年8月、アメリカンホンダモーター社は、住宅用芝刈機「HRNシリーズ」を発表しました。強力なGCV170エンジンを提供し、メンテナンスと操作を合理化しながら草刈りを最適化します。
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製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング
According to Stratistics MRC, the Global Garden and Lawn Equipment Market is accounted for $35.20 billion in 2022 and is expected to reach $59.37 billion by 2028 growing at a CAGR of 9.1% during the forecast period. Tools used for trimming, lining up, cutting, and maintaining the lawn and garden structure are known as lawn and garden equipment. The increased demand for automated and technologically advanced garden equipment on golf courses, playgrounds, and residential properties is what led to the development of this equipment.
According to the RHS, home-grown bouquets will flourish in 2022. "Edibles and flowers will share space on the veg patch as people respond to the carbon footprint of shop bought flowers and turn to growing their own.
Rising demand for lawn and garden equipment with contemporary designs. The increased accessibility of recently developed products is encouraging more end users to invest in the market, improving market prospects. Additionally, the lawn and garden market is expanding as demand for smart gardening methods such as GPS technology, auto brake systems, uniform cutting, and others grows. Customers can brand smart gardening as easy and timely maintenance. In addition, leading industry players like Deere & Company, AriensCo, and others are creating cutting-edge lawn mowers, trimmers, and other machinery.
One of the most frequently used pieces of equipment in residential, golf course, and playground settings is gardening and lawn equipment. These tools are used on a daily basis. The downtime is increased, and the lawn cutting process is hampered by the unavailability and delays in the repairs and servicing of the lawn mowers, cutters, and other equipment. Hybrid power equipment is also in greater demand, but it also has a higher manufacturing cost.
The market for lawn and garden equipment is seeing a significant increase in demand for "smart gardening," which involves the incorporation of smart devices to perform gardening tasks and make them easier through timely maintenance. Users of smart gardening can get weather-related information as well as alerts for feeding and watering plants. As a result, suppliers have created cutting-edge tools that can be used in conjunction with clever gardening techniques.
Artificial grass, made of synthetic fibres, can be used on sports fields, golf courses, and yards at homes. It continues to be well-kept, requires little upkeep, and is not particularly vulnerable to bad weather. Due to its low maintenance requirements and ease of maintenance, artificial grass is becoming more and more popular with end users. Since artificial grass doesn't require any additional maintenance, this could result in a decline in the demand for gardening and lawn equipment.
Following the WHO's declaration of COVID-19 as a pandemic in March 2020, the sudden cessation of economic activity in the majority of countries was attributed to lockdown rules, social practises encouraging social distance, and pessimistic market strategies. The pandemic has had a modest effect on the growth of the lawn and garden equipment market globally. Due to rising investments in technologically advanced lawn mowers, trimmers, cutters, and other equipment, countries like the U.S. and others saw an increase in sales.
The lawn mower segment is anticipated to remain the largest over the course of the forecast period. The widespread use of lawnmowers to maintain the gardens and lawns in the backyards of private homes, public parks, and sporting venues may be to blame. Moreover, the ability to assist households in easily maintaining a perfect green patch with uniform height throughout the seasons is factor driving the use of these machines.
Due to the rising demand for landscaping services in developed economies and the booming residential construction industry in emerging economies. Additionally, the growing popularity of outdoor activities has prompted backyard maintenance activities, which ultimately helped to improve mental health. In many areas, end users with varying socioeconomic backgrounds enter into agreements with landscapers for the upkeep of their gardens; such factors are propelling the segment's growth.
Over the forecast period, North America is anticipated to contribute 49% to the growth of the global market and is estimated to witness the largest share during the forecast period. Moreover, growing numbers of households in the US are engaging in home or community gardening, which is gaining popularity. Such elements may raise consumer demand for gardening and lawn care equipment, which will spur market expansion.
Asia Pacific is projected to have the highest CAGR over the forecast period. It is primarily attributed to real estate owners' rising commercial and residential construction activities. The acceptance of GPS-enabled equipment and rising energy-efficient mower usage are also laying the groundwork for future expansion. In addition, there is a growing need for landscaping services at people's residences and workplaces, which is one of the major factors advancing this industry in this region.
Some of the key players in Garden and Lawn Equipment market include: Husqvarna AB, KisanKraft Ltd., Makita USA Inc., MTD Products Inc., Fiskars Group, Emak S.p.A., Neill Tools Ltd., Deere & Company, Husqvarna Group, Falcon Garden Tools Pvt. Ltd., AriensCo, The Toro Company, Hebei Sinotools Industrial Co. LTD, Honda Motor Co. Ltd, Oregon Tool Inc., Rhinoceros Manufacturing, Robert Bosch GmbH, Stanley Black & Decker Inc., The AMES Companies Inc., Excel Industries Inc. and Greenworks Tools.
In October 2021, AriensCo displayed its equipment line-up of battery and petrol-powered zero-turn mowers at SALTEX 2021 in England. The company also showcased its low emission and noise, battery-operated 'ZENITH E' and 'ARROW', a conceptual stand-on mower.
In August 2019, American Honda Motor Co., Inc. introduced 'HRN Series' of lawn mowers for residential applications. It offers a powerful GCV170 engine and optimizes grass cutting while streamlining maintenance and operation.
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